Ik wil geen gezeur hier. Nogmaals, wij zijn verantwoordelijk voor wat hier staat. Helaas. Dat snap je toch wel?Daar hebben we het al vaker over gehad. Daarnaast had je 't op z'n minst vantevoren even bij één van de moderators kunnen vragen.
Dank u!Haal je je berichtje zelf weg?
het is toch een mooie actie!voor een paar honderd euro belastingaangifte gaan doen??
Sorry jongens maar WIJ zijn eindverantwoordelijk voor wat er hier geplaatst wordt.Het maakt me echt niet uit dat Napoleon een handeltje heeft.Het maakt me wel uit als dat op ons terrein plaatsvindt, dan kan ik in de problemen komen.
burberry prosum, is strak * en duur *burberry ruit, is groter *hier bestaat er dus ook nog verschil in*Thomas burberry lijn valt ook strak
burberry prosum, is strakburberry ruit, is groterThomas burberry lijn valt ook strak
Citaat van: "ruby tuesday"burberry prosum, is strak * en duur *burberry ruit, is groter *hier bestaat er dus ook nog verschil in*Thomas burberry lijn valt ook strak *vind ik niks*
Citaat van: "Immanuel"Citaat van: "ruby tuesday"burberry prosum, is strak * en duur *burberry ruit, is groter *hier bestaat er dus ook nog verschil in*Thomas burberry lijn valt ook strak *vind ik niks*beetje woonwagenkampshirtjes