Auteur Topic: De zonnebril  (544394 keer gelezen)

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: De zonnebril
Reactie #525 Gepost op: 09 mei 2009 - 20:08:03
Kwestie van "Bewerungen" in de gaten houden.
Scores boven de 95% zijn vrij zeker.

Ramone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #526 Gepost op: 09 mei 2009 - 20:10:08

Oke, ik heb geen ervaring met Ebay (alleen marktplaats). Bedankt voor de tip iig, ik zal eens kijken. Maar ik vraag me dan toch af hoe het kan dat deze prijzen veel lager liggen dan bijvoorbeeld die van goedkope webwinkels? Er lijkt me hier geen sprake van 'outlet-modellen' of zoiets, en als dat wel zo was, dan zouden er toch ook wel outlet-webshops bestaan?

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #527 Gepost op: 09 mei 2009 - 20:18:01

Hoe zit het dan met de bekende H&M-SF-broek? Dat is een zeer goedkoop massaproduct, en wel degelijk hier geaccepteerd (terecht, overigens). En ik zal de verschillende goedkoop ogende loafertjes (zonder sokken) maar even achterwege laten. Oeps, dat is dus mislukt ;)

Ik ben het met je eens dat het hier om een kopie gaat, maar even hiervoor werd me ook aangeraden om voor een neppe Aviator te gaan als ik ze toch vaak kwijtraak of kapot maak. Daar kwamen geen hevige reacties op.

Waar het nu blijkbaar om gaat is de zonwerende kwaliteit van de glazen, en niet om het feit of het wel of geen kopie is. Als dat het argument is, kan ik daar wel inkomen.

Even offtopic dan maar:

Het is dat ik geen censuur kan of wil toepassen, maar het mag duidelijk zijn dat SF niet voor dit soort dingen bedoeld is. Ik vind het jammer dat men zo'n jeans koopt, omdat hij waarschijnlijk maar één seizoen meegaat en dat er dan naden gaan loslaten (H&M kwaliteit kennende).

Kijk eens hier Ramone.
Kun je voor wat goedkoper een RB Wayfarer scoren.

http://kleidung.shop.ebay.de/items/_W0QQMarkeZRayQ252DBanQQ_dmptZDEQ5fModeQ5fAccessoiresQ5fDamenQ5fAccessoiresQ5fHerrenQ5fAccessoiresQ5fSonnenbrillen?_nkw=Wayfarer&_sacat=44539&_trksid=p3286.m270.l1313&_odkw=&_osacat=44539

Veel geluk: http://nl.auctionsniper.com/
Laatst bewerkt op: 09 mei 2009 - 20:20:20 door Daedalus

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #528 Gepost op: 09 mei 2009 - 21:40:31
Heerlijk zo'n flamewar.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #529 Gepost op: 09 mei 2009 - 22:03:01
ook gepolariseerde glazen?

Die heeft een Wayfarer niet standaard.
This, madame, is Versailles.

Janusz

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #530 Gepost op: 09 mei 2009 - 23:58:31
Niet altijd Bogart, ik heb me weleens lelijk gestoten aan die steen. Zowel met een zonnebril als met een voetbalshirt. Het is voor die verkopers de kunst hun producten zo te prijzen dat ze goedkoop zijn ten opzichte van het origineel, en duur ten opzichte van de neppe. Zo beoordeelt de consument ze als echt.
"Rugby is a hooligans game played by gentlemen; soccer is a gentleman's game played by hooligans; football is a hooligans game played by hooligans."

GSA

• Gast
Reactie #531 Gepost op: 10 mei 2009 - 02:18:06
Die heeft een Wayfarer niet standaard.

dat maakt niet uit, dat is wel een van de voordelen die een RB je kan bieden :)

Vriend

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #532 Gepost op: 10 mei 2009 - 07:00:41
Absoluut leuk topic.

Ik heb eens een Hugo Boss zonnebril gekocht voor 150 euro welke ik 2 weken later bijna mijn maat 45 op gezet heb. Nadien ik een klapband kreeg op de snelweg en deze aan het vervangen was bij een wegrestaurant dacht ik ineens aan die bril, ik stond er 2cm vanaf, Sindsdien koop ik polaroid zonnebrillen a 40 euro tops. Ze werken perfect en kosten geen godsvermogen, hoewel ze er top-design uitzien...
Doe je niks aan...

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #533 Gepost op: 11 mei 2009 - 18:25:15
Ik wil graag een Persol hebben en dan eentje die recent hier de revu gepasseerd is. Nu is mijn vraag kan je dit soort brillen zonder moeite en gevaar online op eBay kopen? Of heb je snel te maken met nepperds? Waar moet je op letten bij het online kopen?
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #534 Gepost op: 11 mei 2009 - 18:26:41
Het probleem is dat ze die ook namaken en zo van een plaatje is dat dan weer moeilijk te zien.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #535 Gepost op: 11 mei 2009 - 19:07:13
Ik zou sowieso ook passen: een bril moet je op het (je eigen) hoofd zien; dat geldt zeker ook voor Persols.

GSA

• Gast
Reactie #536 Gepost op: 11 mei 2009 - 19:19:55
Ik zou sowieso ook passen: een bril moet je op het (je eigen) hoofd zien; dat geldt zeker ook voor Persols.

x2 vooral als je een dikke kop hebt, zoals ik heb, of een klein hoofd..

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #537 Gepost op: 12 mei 2009 - 09:12:54
Goed punt Carwo, daar was ik me ook van bewust. Heb enkele gepast al en als ik dan het typenummer weet dan ga ik wel even vergelijken online met offline.
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #538 Gepost op: 03 juni 2009 - 19:46:58

Dit lijkt me zo'n akelige clip-on zonnebril, maar als montuur is ie interessant. Kent iemand een kwaliteitsmerk dat een dergelijke zonnebril maakt?
Laatst bewerkt op: 03 juni 2009 - 20:10:41 door Daedalus

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #539 Gepost op: 03 juni 2009 - 20:08:32
Vorige week heb ik in een groot winkelcentrum op Sicilië een Aviator gepast die ik, na aanschaf overwogen te hebben, toch terug heb gelegd, vanwege het prijskaartje. 389,- Euro :oops: Maar nu heb ik misschien toch wel spijt. Althans, ik zou hem zeker nog eens willen proberen. Het is een Aviator met speciale (spiegelende) lenzen, o.a. anti-fog en het frame was titanium, plated met witgoud.

Achteraf gezien wel een schitterende bril, maar die prijs. :-k Ik heb even online gekeken of ik het model kan vinden, maar ben 'm nog niet tegengekomen. Mocht iemand deze online of in de omgeving DH of Rotterdam tegenkomen dan verneem ik dat natuurlijk graag. ;)