ook gepolariseerde glazen?
Nee, dan zou dat er wel opstaan denk ik.
Al weet ik niet of elk Ray-ban-model ook voorzien is van gepolariseerde glazen..
Even los hiervan: het lijkt wel of iedereen in deze thread denkt dat ik betoog dat mijn V&D-bril even 'goed' is als een Ray-ban. Dat is nadrukkelijk niet het geval. Ik denk alleen dat 129,95 veel te duur is voor een 'originele' bril, daarom heb ik voor 1/16e van de prijs een bril gekocht die in mijn ogen goed (en mooi) GENOEG is voor waar ik hem voor gebruik.
Ook: als de Ray-ban wat minder prominent was voorzien van het logo op de zijkant én een bescheidener 50-60 euro kostte, had ik hem zo gekocht. Als SF-er waardeer ik betere kwaliteit ook, maar niet als de verhoudingen zoek zijn zoals (IMO) hier het geval is. Ik houd er niet van om minstens 50% van het aankoopbedrag (voorzichtige schatting om niet nogmaals geemotioneerde reacties uit te lokken van bepaalde mensen) voor het 'merkje' te betalen. Daar koop ik mijn Santoni's bijv ook niet voor. Hoe lang ik dat bij Santoni nog kan zeggen weet ik niet, maar dat is een andere discussie...