Vorige week heb ik in een groot winkelcentrum op Sicilië een Aviator gepast die ik, na aanschaf overwogen te hebben, toch terug heb gelegd, vanwege het prijskaartje. 389,- Euro
Maar nu heb ik misschien toch wel spijt. Althans, ik zou hem zeker nog eens willen proberen. Het is een Aviator met speciale (spiegelende) lenzen, o.a. anti-fog en het frame was titanium, plated met witgoud.
Achteraf gezien wel een schitterende bril, maar die prijs. :-k Ik heb even online gekeken of ik het model kan vinden, maar ben 'm nog niet tegengekomen. Mocht iemand deze online of in de omgeving DH of Rotterdam tegenkomen dan verneem ik dat natuurlijk graag. 
Ik heb net een wit gouden ray ban aviator uit de ultra serie van dit jaar besteld voor 299 euro, hij is dus nog wel te krijgen.

Ik heb ff wat onderzoek gedaan en het klopt dat er vorig jaar ook een limited editie van dit model was. Deze was voor zover ik heb kunnen achter halen alleen in het goud met bruine (spiegelende?) glazen, samen met de outdoorsman. Dit jaar heeft men een limited editie van de caravan, maar ook de orginele aviator!
Model Nrs:
8029K is de ultra versie van de aviator (2008 en 2009)
8028K is de ultra outdoorsman (2008)
8034K is de ultra caravan (2009)
Uitvoeringen:
064KN4 is silver(wit goud) met groene glazen van 2009

040KN3 is goud met bruine glazen (gold irridium?) van 2009
(Dit is de caravan, kon geen mooi plaatje van de gewone aviator vinden in deze kleur)

040K55 is goud met bruine (spiegelende?) glazen van 2008

Als je even gaat googlen op die model nummers/uitvoering kom je wel plaatjes, winkels etc tegen.