Auteur Topic: De zonnebril  (544373 keer gelezen)

Luigi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: De zonnebril
Reactie #465 Gepost op: 19 april 2009 - 15:52:48
Persol 2775-S Polarized, en een Rayban met een kapot glas.

Weet iemand een webstore waar ze Serengeti zonnebrillen verkopen? Via de Serengeti website kun je ze online bestellen, maar alleen binnen de grenzen van de U.S.. Daar kosten ze omgerekend maar zo'n 130e, en dat voor de beste zonnebrillen (glazen) die het geeft.

Mediaman

• Gast
Laatst bewerkt op: 19 april 2009 - 16:07:11 door Mediaman

GuyS

• Gebruiker
  • Quidquid Latine Dictum Sit, Altum Videtur
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Reactie #467 Gepost op: 22 april 2009 - 19:36:41
Ben sinds een maandje overgestapt op lenzen, waardoor ik mijn zonnebril op sterkte niet meer op kan/hoef (en ja, de eerste keer dat ik het wel perongeluk probeerde was... verwarrend). Daarom was ik al even op zoek naar een normale zonnebril. Meestal draag ik metalen frames, beetje Oakley achtige modellen, maar sinds mijn verblijf op SF intrigeren de Persol modelletjes me erg. Had ze een jaar geleden nooit opgedaan, niet mijn stijl dacht ik, maar ze blijken me toch best goed te staan. Toen ik deze bij een 50% uitverkoop zag liggen heb ik 'm toch maar meegenomen:

Persol 2847-S in 108/33 (Light Havana Crystal Brown)

Betekenen de overige nummertjes die op het pootje staan nog wat?

GSA

• Gast
Reactie #468 Gepost op: 22 april 2009 - 21:07:33
mijn toevoeging voor dit seizoen:

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #469 Gepost op: 22 april 2009 - 21:12:31
Tom Ford? Ga je dit kopen? Heb je dit gekocht? Ik wil zelf nog een Ray Ban model Drifters zonnebril.

Alliata

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #470 Gepost op: 22 april 2009 - 22:00:51
Ik zat zelf te denken aan dit model, heeft iemand toevallig ervaring met salvatore ferragamo zonnebrillen? en met de website sunnywatches.nl

"There are three choices in life: be good, get good or give up."
House MD

Tumblr

GSA

• Gast
Reactie #471 Gepost op: 22 april 2009 - 22:55:40
Tom Ford? Ga je dit kopen? Heb je dit gekocht?

Tom Ford Mackenzie, reeds in bezit

Gaja

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #472 Gepost op: 23 april 2009 - 00:19:14
Ben sinds een maandje overgestapt op lenzen, waardoor ik mijn zonnebril op sterkte niet meer op kan/hoef (en ja, de eerste keer dat ik het wel perongeluk probeerde was... verwarrend). Daarom was ik al even op zoek naar een normale zonnebril. Meestal draag ik metalen frames, beetje Oakley achtige modellen, maar sinds mijn verblijf op SF intrigeren de Persol modelletjes me erg. Had ze een jaar geleden nooit opgedaan, niet mijn stijl dacht ik, maar ze blijken me toch best goed te staan. Toen ik deze bij een 50% uitverkoop zag liggen heb ik 'm toch maar meegenomen:

Persol 2847-S in 108/33 (Light Havana Crystal Brown)

Betekenen de overige nummertjes die op het pootje staan nog wat?

Mooie bril GuyS. Die extra cijfertjes waar je over spreekt zijn waarschijnlijk de afmetingen van de bril.
Life is too short to drink bad wine

GuyS

• Gebruiker
  • Quidquid Latine Dictum Sit, Altum Videtur
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Reactie #473 Gepost op: 23 april 2009 - 00:54:58
Mooie bril GuyS. Die extra cijfertjes waar je over spreekt zijn waarschijnlijk de afmetingen van de bril.

Ah, bedankt, dan zal ik die meteen ook maar even opschrijven. Heb nog niet eerder een zonnebril gehad die zo lekker draagt... Toevallig precies goed.

Ramone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #474 Gepost op: 01 mei 2009 - 12:53:01
Iemand hier toevallig een Ray-ban-expert? Ik ben al een tijdje in de markt voor een Aviator-modelletje, maar aangezien mijn brillen nooit erg lang meegaan vanwege allerlei ongelukjes (de laatste sneuvelde doordat ik er per ongeluk met de auto overheen reed - had hem op het dak laten liggen  :-$) heb ik geen trek om de volledige 1xx euro te betalen. Op marktplaats staat helaas een flinke serie neppers (vermoed ik sterk)... Sommigen vragen er 25 euro voor, anderen durven 65-75 euro te vragen. Nu moet iedereen lekker zelf weten wat ie doet, maar dit aanbod sneeuwt wel de echte Ray-bans onder, die ik uiteraard voor een leuk prijsje wil kopen. Wat te doen? Hoe zie je wanneer zo'n bril echt is of nep? Liefst al op de foto  ](*,)

Gaja

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #475 Gepost op: 01 mei 2009 - 13:12:18
Hoe je echte van nep kan onderscheiden weet ik niet, maar via ebay.com kan je er wel eentje voor ong 90 euro kopen. Dollar is gunstig en de prijzen in de states zijn sowieso lager.
Life is too short to drink bad wine

Mediaman

• Gast
Reactie #476 Gepost op: 01 mei 2009 - 13:42:47
Lastig, want je weet niet zeker of de foto op ebay het echte artikel is. Niet te doen en 'if it looks too good to be true,....'

Janusz

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #477 Gepost op: 01 mei 2009 - 22:59:55
Je hebt ook mensen die neppe brillen verkopen voor de hoofdprijs zodat kopers denken: die moet wel echt zijn voor het geld. Ik zou lekker naar de opticien gaan en daar voor 105 euro een nieuwe aviator aanschaffen.
"Rugby is a hooligans game played by gentlemen; soccer is a gentleman's game played by hooligans; football is a hooligans game played by hooligans."

Jim-Jorden

• Gebruiker
  • modern' talking
    • Bekijk profiel
Reactie #478 Gepost op: 01 mei 2009 - 23:02:33
idd, ik zou het risico niet nemen.

Of je koopt een neppe voor 25euro (ivm het regelmatig slopen) of je koopt een echte in de winkel en weet zeker dat het goed is.
"Greed is good"

Ramone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #479 Gepost op: 02 mei 2009 - 02:02:35
105 euro? Dat valt nog mee. Bedankt iig voor het meedenken jongens. Ik laat die marktplaats-troep toch maar even links liggen dan.