Auteur Topic: De zonnebril  (544357 keer gelezen)

RdB

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: De zonnebril
Reactie #405 Gepost op: 08 oktober 2008 - 00:55:56
Coole webcamfoto's nemen voor op hyves en superdudes.nl natuurlijk!

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #406 Gepost op: 08 oktober 2008 - 01:16:35
Coole webcamfoto's nemen voor op hyves en superdudes.nl natuurlijk!
Een zonnebril lijkt me daarvoor te 'versluierend' :-).

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #407 Gepost op: 08 oktober 2008 - 21:15:07

eind vd zomer gekocht.. van de week nog op de fiets naar mn werk opgehad, natte straten + laagstaande zon= heel slecht zicht.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #408 Gepost op: 08 november 2008 - 18:42:43
Wie weet welk merk zonnebril Domenic Green in Quantum of Solace draagt?

Goede film overigens.

Mr.Barry

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #409 Gepost op: 08 november 2008 - 19:25:01
Mosley Tribes misschien?
Heb je geen -betere- hogere kwaliteit foto?
Laatst bewerkt op: 08 november 2008 - 19:31:47 door Mr.Barry

Mediaman

• Gast
Reactie #410 Gepost op: 08 november 2008 - 22:35:17
Wie weet welk merk zonnebril Domenic Green in Quantum of Solace draagt?

Goede film overigens.

Was er ook door geintrigeerd, vond het geen Bondfilm; geen Bond, James Bond, geen shaken, not stirred, geen gadgets, geen Q. Wel een aardige film.
Laatst bewerkt op: 08 november 2008 - 23:16:34 door Daedalus

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #411 Gepost op: 08 november 2008 - 23:15:47
Was er ook door geintrigeerd, vond het geen Bondfilm; geen Bond, James Bond, geen shaken, not stirred, geen gadgets, geen Q. Wel een aardige film.

Idd. Leuke actiefilm maar niet meer herkenbaar als Bond, ik miste die ouwe Pierce 'onder water je das fatsoeneren' Brosnan momentjes.

Maar ontopic!

Mosley Tribes misschien?
Heb je geen -betere- hogere kwaliteit foto?

Volg deze link naar een high res foto http://images.allmoviephoto.com/2008_Quantum_of_Solace/2008_quantum_of_solace_016.jpg

Lynx

• Bekijk profiel
Reactie #412 Gepost op: 09 november 2008 - 12:14:51
Krijg de high-res niet open hier, maar wat ik begreep is dat Tom Ford een beetje de hofleverancier van QoS is. Misschien zit Greene's bril in hun collectie? Zelf heb ik vorig weekend in London de Tom Ford die Daniel Craig draagt meegenomen, erg mooi brilletje.

Alex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #413 Gepost op: 09 november 2008 - 14:13:13
Ik ga misschien die nieuwe wayfarer kopen (twijfel een beetje, omdat ik eigenlijk alleen in de auto een zonnebril draag). Het blijven hele mooie brillen, die bij vrijwel iedereen goed staan :)

Die oude versie was net te groot voor het mooie, en heb ik volgens mij aan iemand hier gegeven.

InMotion

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #414 Gepost op: 09 november 2008 - 14:41:49
Krijg de high-res niet open hier, maar wat ik begreep is dat Tom Ford een beetje de hofleverancier van QoS is. Misschien zit Greene's bril in hun collectie? Zelf heb ik vorig weekend in London de Tom Ford die Daniel Craig draagt meegenomen, erg mooi brilletje.

Ik kwam geloof ik een tijdje geleden dacht ik ergens een bericht tegen dat Craig als James Bond in QoS géén Tom Ford meer draagt. Als ik wat foto's van de film bekijk dan zie ik ook geen TF-achtige pakken meer. De brillen kunnen uiteraard een ander verhaal zijn.

Edit, volgens een hoop internet bronnen draagt hij 'gewoon' Tom Ford. Misschien heb je wat aan deze link: http://www.sunglasses-shop.co.uk/sunglasses-of-the-month/october-2008.asp
Laatst bewerkt op: 09 november 2008 - 14:45:00 door InMotion

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #415 Gepost op: 09 november 2008 - 14:54:32
Ik kwam geloof ik een tijdje geleden dacht ik ergens een bericht tegen dat Craig als James Bond in QoS géén Tom Ford meer draagt. Als ik wat foto's van de film bekijk dan zie ik ook geen TF-achtige pakken meer. De brillen kunnen uiteraard een ander verhaal zijn.

Edit, volgens een hoop internet bronnen draagt hij 'gewoon' Tom Ford. Misschien heb je wat aan deze link: http://www.sunglasses-shop.co.uk/sunglasses-of-the-month/october-2008.asp

Ik heb gezocht maar ik kon de Greene's bril niet vinden in de TF collectie. Er is een TF model dat erop lijkt maar de pootjes zijn smaller. Verder heeft Greene's bril niet het TF merkje (beetje hetzelfde idee als de Persol pijl).

Overigens lijkt Bond's Tom Ford zonnebril erg veel op de Oliver Peoples Airman zonnebril.

Mr.Barry

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #416 Gepost op: 09 november 2008 - 16:00:46
Het is volgens mij ook 'gewoon' een Oliver Peoples Airman.

DL

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #417 Gepost op: 09 november 2008 - 16:06:00

Mr.Barry

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #418 Gepost op: 09 november 2008 - 16:13:31
Citaat
Tom Ford 108 "JAMES BOND"

In Quantum of Solace, James Bond will wear Tom Ford sunglasses. Although they are very similar or identical to Oliver Peoples Airman sunglasses, they are now finally claimed to be Tom Ford sunglasses.

Pure diefstal van een ontwerp van Oliver Peoples. Het model Airman is 'discontinued' en nu komt TF met de 108 die imo identiek is aan de Airman van Oliver Peoples.
 [-X

DL

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #419 Gepost op: 09 november 2008 - 16:15:39
Oké, heb niet doorgelezen. Dan is het dus toch TF.