Citaat van: "Timothy"Citaat van: "Jason"Ik heb die extreem dunne samsung, maar ik bel en sms er eigenlijk alleen maar mee want het headsetgeluid is zo bizar slecht dat een liedje luisteren echt onmogelijk is. Foto's maken doe ik ook niet. In januari komt volgens mij een ipod telefoon uit, als die echt goed geluid heeft neem ik die.Sony Ericsson.... goed geluid, redelijk betaalbaar. En trouwens ik hoorde dat v.a. Januari (nu dus !) de korting op toestellen minder is geworden in de winkels, kan iemand dat bevestigen/ontzenuwen... ?In winkels is de korting iets (niet eens zoveel) minder geworden. Eigenlijk is het handiger om via je provider zelf iets te regelen (of via de winkel van je provider). Veel en veel voordeliger.Iedereen die een abonnement heeft bij t-mobile en die het wil vernieuwen moet mij maar een bericht sturen. (helaas kan ik alleen bestaande klanten iets extra's geven)
Citaat van: "Jason"Ik heb die extreem dunne samsung, maar ik bel en sms er eigenlijk alleen maar mee want het headsetgeluid is zo bizar slecht dat een liedje luisteren echt onmogelijk is. Foto's maken doe ik ook niet. In januari komt volgens mij een ipod telefoon uit, als die echt goed geluid heeft neem ik die.Sony Ericsson.... goed geluid, redelijk betaalbaar. En trouwens ik hoorde dat v.a. Januari (nu dus !) de korting op toestellen minder is geworden in de winkels, kan iemand dat bevestigen/ontzenuwen... ?
Ik heb die extreem dunne samsung, maar ik bel en sms er eigenlijk alleen maar mee want het headsetgeluid is zo bizar slecht dat een liedje luisteren echt onmogelijk is. Foto's maken doe ik ook niet. In januari komt volgens mij een ipod telefoon uit, als die echt goed geluid heeft neem ik die.
Als je bij kpn op internet bestelt krijg je 5 euro korting per maand.. toch wel leuk. Belcompany en dat soort winkels zijn denk ik het duurst.
hoe zet je er telefoonnummers / smsjes in?
Citaathoe zet je er telefoonnummers / smsjes in?Daar te draaien en te bevestigen met de draaischijf[/code]