Auteur Topic: GSM  (834265 keer gelezen)

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: GSM
Reactie #420 Gepost op: 09 januari 2007 - 22:32:13
Hebben! Mooi toestel zodra hij uitkomt koop ik hem :P
Quotidie potest esse ultimo die

Aero

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #421 Gepost op: 09 januari 2007 - 22:39:34
mooi tegen die tijd loopt mn abbo af :D

vet ding :D

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #422 Gepost op: 09 januari 2007 - 22:53:53
Het hebbeding is alleen beschikbaar voor klanten van Cingular die een tweejarig abonnement afsluiten en zal het volgens Jobs niet op andere netwerken gaan doen.

WTF!?

Ik voorzie vele hacks, maar Apple zal het later vast beschikbaar gaan maken voor andere providers lijkt me zo.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Rens

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #423 Gepost op: 10 januari 2007 - 00:19:56
Citaat van: "Sergio"
Het hebbeding is alleen beschikbaar voor klanten van Cingular die een tweejarig abonnement afsluiten en zal het volgens Jobs niet op andere netwerken gaan doen.

WTF!?

Ik voorzie vele hacks, maar Apple zal het later vast beschikbaar gaan maken voor andere providers lijkt me zo.

De website van Apple geeft aan dat het een Quad band (MHz: 850, 900, 1800, 1900) toestel is. Dan werkt het dus ook op de netwerken in Nederland.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #424 Gepost op: 10 januari 2007 - 00:24:40
Citaat van: "Rens"

WTF!?

De website van Apple geeft aan dat het een Quad band (MHz: 850, 900, 1800, 1900) toestel is. Dan werkt het dus ook op de netwerken in Nederland.

Jawel maar het is vaak wel mogelijk om een toestel te "locken" zodat hij enkel met een bepaalde provider is te gebruiken. Wordt veel gebruikt voor prepaid telefoons. Dat zou het kunnen beperken, ook als hij enkel via een bepaalde provider wordt geleverd (met abbo) is het lastig om 't toestel los te verkrijgen.

Vanità - modern tailors

Rens

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #425 Gepost op: 10 januari 2007 - 00:27:45
Citaat van: "Rens"

WTF!?

Jawel maar het is vaak wel mogelijk om een toestel te "locken" zodat hij enkel met een bepaalde provider is te gebruiken. Wordt veel gebruikt voor prepaid telefoons. Dat zou het kunnen beperken, ook als hij enkel via een bepaalde provider wordt geleverd (met abbo) is het lastig om 't toestel los te verkrijgen.

Maar als ze de telefoon op de Europese (en Aziatische) markt willen uitbrengen zullen ze toch minimaal een provider van dat continent moeten hebben. Anders heb je een telefoon waar niet gebeld mee kan worden. Lijkt me sterk dat je dat uitbrengt.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #426 Gepost op: 10 januari 2007 - 00:29:13
Uiteraard, vind het alleen jammer dat je dan minder vrij bent in het kiezen van de provider die je het meeste aanstaat.

Vanità - modern tailors

Alex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #427 Gepost op: 10 januari 2007 - 05:32:29
Ik denk dat het voor de europese markt niet het geval hoeft te zijn (het locken), de markt hier is toch iets anders.

Het is een leuk telefoontje, maar niet echt super bijzonder qua specificaties. Ik mis UMTS, dat gebruik ik nu vrij veel... zeker voor een telefoon die pas eind 2007 leverbaar is in Nederland is dit een gemis.

Kkoning

• Bekijk profiel
Reactie #428 Gepost op: 10 januari 2007 - 10:47:09
Mooi telefoontje hoor, maar $600,- bij een tweejarig abbo? Beetje duur denk ik zo.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #429 Gepost op: 10 januari 2007 - 11:46:13
Citaat van: "Alex"
Het is een leuk telefoontje, maar niet echt super bijzonder qua specificaties. Ik mis UMTS, dat gebruik ik nu vrij veel... zeker voor een telefoon die pas eind 2007 leverbaar is in Nederland is dit een gemis.

Niet bijzondere specificaties? :shock: Ik ken geen enkele andere telefoon met vergelijkbare specs. Zou willen dan mijn Treo de helft hier van had...

Vanità - modern tailors

Napoleon

• Gast
Reactie #430 Gepost op: 10 januari 2007 - 11:47:53
Citaat van: "Kkoning"
Mooi telefoontje hoor, maar $600,- bij een tweejarig abbo? Beetje duur denk ik zo.
niet duurder dan een willekeurige andere gsm

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Reactie #431 Gepost op: 10 januari 2007 - 12:53:59
Aandelen Apple meteen bijna 10% de lucht in en die van andere telefoonaanbieders allemaal naar beneden wordt me net verteld door mijn goede vriend Ronald Koopman :lol:

Kan me nog niet een heel goed beeld van het telefoontje vormen, maar mis zo op het eerste gezicht een echte Apple-aanblik.
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #432 Gepost op: 10 januari 2007 - 13:03:29
Het beeldmateriaal is nog een beetje voorzichtig aangezien Apple niet 100% zeker is van het ontwerpen. Er moet namelijk nog officiele goedkeuring van de FCC voor komen. Ook over bepaalde technische details doen ze nog wat vaag. Details zullen in de komende maanden wel bekend gaan worden.

Vanità - modern tailors

Kkoning

• Bekijk profiel
Reactie #433 Gepost op: 10 januari 2007 - 13:41:48
Citaat van: "Napoleon"

Meeste telefoon krijg je gratis bij een 2 jarig abbo. Mits je natuurlijk niet het goedkoopste abbonement neemt natuurlijk.

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #434 Gepost op: 10 januari 2007 - 13:59:59
Citaat van: "Napoleon"

Meeste telefoon krijg je gratis bij een 2 jarig abbo. Mits je natuurlijk niet het goedkoopste abbonement neemt natuurlijk.

inderdaad.. vanaf 20e/maand krijg je meestal een gratis toestel.