Ik gebruik zelf al maanden de E61. Erg leuk telefoontje (als je hem ergens kwijt kunt). Naar mijn mening een solid no nonsense business phone met perfecte wlan ondersteuning. Een erg goede uitkomst voor als je veel mailt, en icm mobiel internet (web n walk of wifi) is het scherm echt een uitkomst. Dankzij de wlan ondersteuning synced mijn e-mail in mijn thuis- en werknetwerk automatisch... Ook is er veel aanvullende software verkrijgbaar voor de e-series. Onderweg naar school kan ik er overzichtelijk een Powerpointje mee in elkaar flansen, m'n E-books mee lezen, widgets en podcasts mee binnenhalen, nationaal en internationaal gratis bellen met Skype (via wlan) en ga zo maar door. Het enige dat er mist is een camera (business phone so..) Inmiddels is er reeds de E61i versie e.a. waar de wlan functie uit is gesloopt, op aandringen van phone companies.
Al een beetje een oud model maar het enige wat mij meer (of iets anders) zou kunnen bieden zou de Iphone zijn. Je moet natuurlijk ook wel met zo een memoblok aan je hoofd willen rondlopen (hij is wel smal).
Groeten