Auteur Topic: GSM  (834279 keer gelezen)

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: GSM
Reactie #465 Gepost op: 31 maart 2007 - 22:42:11
Citaat van: "Napoleon"
Citaat van: "Sergio"
Wie weet er een maatschappij waar je een eigen nummer kan kiezen? Ben bereid (flink) ervoor te betalen....

Baron heeft iets in die richting. Je kan kiezen uit een heel aantal "mooie" nummers. Helemaal vrij om zelf een nummer samen te stellen ben je niet.
dank je, ik zal eens informeren

Ik ga binnenkort bellen via baron, geef me even een pm en ik regel als voor je. kan zelfs nog korting regelen voor je als je dat wilt
Quotidie potest esse ultimo die

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #466 Gepost op: 31 maart 2007 - 22:43:23
Wie zou nou geen korting willen ;-)
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Napoleon

• Gast
Reactie #467 Gepost op: 01 april 2007 - 14:24:17
Citaat van: "Bachelor"
Citaat van: "Sergio"
Wie weet er een maatschappij waar je een eigen nummer kan kiezen? Ben bereid (flink) ervoor te betalen....

Baron heeft iets in die richting. Je kan kiezen uit een heel aantal "mooie" nummers. Helemaal vrij om zelf een nummer samen te stellen ben je niet.
dank je, ik zal eens informeren

Ik ga binnenkort bellen via baron, geef me even een pm en ik regel als voor je. kan zelfs nog korting regelen voor je als je dat wilt
pm

Solomon

• Bekijk profiel
Reactie #468 Gepost op: 12 juli 2007 - 00:22:24
Ik gebruik zelf al maanden de E61. Erg leuk telefoontje (als je hem ergens kwijt kunt). Naar mijn mening een solid no nonsense business phone met perfecte wlan ondersteuning. Een erg goede uitkomst voor als je veel mailt, en icm mobiel internet (web n walk of wifi) is het scherm echt een uitkomst. Dankzij de wlan ondersteuning synced mijn e-mail in mijn thuis- en werknetwerk automatisch... Ook is er veel aanvullende software verkrijgbaar voor de e-series. Onderweg naar school kan ik er overzichtelijk een Powerpointje mee in elkaar flansen, m'n E-books mee lezen, widgets en podcasts mee binnenhalen, nationaal en internationaal gratis bellen met Skype (via wlan) en ga zo maar door. Het enige dat er mist is een camera (business phone so..) Inmiddels is er reeds de E61i versie e.a. waar de wlan functie uit is gesloopt, op aandringen van phone companies.

Al een beetje een oud model maar het enige wat mij meer (of iets anders) zou kunnen bieden zou de Iphone zijn. Je moet natuurlijk ook wel met zo een memoblok aan je hoofd willen rondlopen (hij is wel smal).

Groeten
Only a few things are really important."

H_D

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #469 Gepost op: 12 juli 2007 - 09:10:48
abo verlengd en er een nokia 6110 navigator bijgenomen, leuk ding en de navigatie werkt uitstekend
If you're paying peanuts, you'll end up hiring monkeys"

Mrjellow

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #470 Gepost op: 07 augustus 2007 - 13:40:05
Heb een E900, prima telefoon.

Napoleon

• Gast
Reactie #471 Gepost op: 07 augustus 2007 - 18:02:10
kan iedereen de n73 aanraden

Woods

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #472 Gepost op: 07 augustus 2007 - 18:27:46
7600 (Nokia)  :wink: , de toetsen worden na een tijd wel simpel  ..

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #473 Gepost op: 28 september 2007 - 15:35:35
Hmm... mensen het is weer zo ver mijn contract loopt af en ik mag weer een nieuw mobieltje uitzoeken. Alleen zie ik dit keer echt door de bomen het bos niet meer... heeft iemand nog suggesties ?
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Rndtje

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #474 Gepost op: 28 september 2007 - 19:48:24
Uhmm die LG Prada vind ik wel een mooi dingetje, ik heb zelf een U600 bevalt me goed tot nu toe

DaanL

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #475 Gepost op: 28 september 2007 - 20:29:50
Citaat van: "Timothy"
Hmm... mensen het is weer zo ver mijn contract loopt af en ik mag weer een nieuw mobieltje uitzoeken. Alleen zie ik dit keer echt door de bomen het bos niet meer... heeft iemand nog suggesties ?

Nokia 3300; vintage is hot. :lol:

Alex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #476 Gepost op: 28 september 2007 - 22:43:50
Timothy, welke aanbieder en wat zijn je wensen wat betreft mogelijkheden?

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #477 Gepost op: 28 september 2007 - 22:55:38
Citaat van: "Alex"

Orange en qua wensen: Degelijk en qua prestaties gelijk aan of beter dan de SEk800i. Ik denk dat ik wacht op de nokia 6500 slider of classic.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #478 Gepost op: 28 september 2007 - 23:16:36
Citaat van: "Timothy"
Citaat van: "Alex"

Orange en qua wensen: Degelijk en qua prestaties gelijk aan of beter dan de SEk800i. Ik denk dat ik wacht op de nokia 6500 slider of classic.

Wil je een smartphone? --> Blackberry Pearl of HP 6515
               Kleine gsm   --> Samsung p310
               foto's           --> Nokia n95 of SE 810i
Quotidie potest esse ultimo die

giuliano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #479 Gepost op: 29 september 2007 - 12:00:21
Ik heb al een hoop telefoons (incl Nokia 8800 etc) versleten, maar ben nog zelden zo tevreden geweest als met mijn blackberry pearl.
Prima ding, goed formaat, ziet er mooi uit en kost geen 1000 euro zonder iets te bieden (zoals de 8800 grrr)
Life can only be understood backwards, but it must be lived forwards.