Auteur Topic: GSM  (834264 keer gelezen)

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: GSM
Reactie #480 Gepost op: 29 september 2007 - 17:39:06
Citaat van: "giuliano"
Ik heb al een hoop telefoons (incl Nokia 8800 etc) versleten, maar ben nog zelden zo tevreden geweest als met mijn blackberry pearl.
Prima ding, goed formaat, ziet er mooi uit en kost geen 1000 euro zonder iets te bieden (zoals de 8800 grrr)

:D Ik ga morgen eens kijken voor de pearl, ideaal als mail en sms telefoon
Quotidie potest esse ultimo die

Avvocato

• Gebruiker
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Reactie #481 Gepost op: 29 september 2007 - 22:56:45
Ik heb de Pearl nu ook een paar weken, echt heel fijn in gebruik en geen gesjouw met zware Blackberry meer  8)
The man with style, is the man who can smile

Samuel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #482 Gepost op: 10 oktober 2007 - 12:17:40
Bij welke provider gebruiken jullie je blackberry? Ik ben op zoek naar een telefoon (bb) met push email, geen onzin en onbeperkt internet zonder datalimiet. Op verschillende fora lees ik dat dit bij tmobile niet mogelijk is. Al zegt de helpdesk van wel. Iemand concrete ervaring met een BIS dienst icm een onbeperkt internet dienst?

giuliano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #483 Gepost op: 10 oktober 2007 - 16:04:05
Geen BIS - ik zit bij Baron met mijn blackberry (KPN dus)
Life can only be understood backwards, but it must be lived forwards.

Samuel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #484 Gepost op: 10 oktober 2007 - 16:46:11
Hoe bevalt dat Baron nou vergeleken met de traditionele providers? Ik had er eigenlijk nog nooit van gehoord. Onduidelijke website btw.

giuliano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #485 Gepost op: 11 oktober 2007 - 12:20:26
Citaat van: "Samuel"
Hoe bevalt dat Baron nou vergeleken met de traditionele providers? Ik had er eigenlijk nog nooit van gehoord. Onduidelijke website btw.

Baron biedt in feite aangepaste abonnementen op het KPN netwerk aan.
Het verschil is dat je iets meer betaalt voor de service, maar die is ook wel een stuk beter dan KPN. Het grote voordeel is persoonlijk contact met de account manager, die snelle vervanging van een defect toestel kan regelen, je het allernieuwste toestel kan verkopen als je dat zoekt, en er zit gratis verzekering op je toestel.

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #486 Gepost op: 11 oktober 2007 - 13:22:42

Het verschil is dat je iets meer betaalt voor de service, maar die is ook wel een stuk beter dan KPN. Het grote voordeel is persoonlijk contact met de account manager, die snelle vervanging van een defect toestel kan regelen, je het allernieuwste toestel kan verkopen als je dat zoekt, en er zit gratis verzekering op je toestel.

Al gebruikt gemaakt van de congierge? Dat park-line is ook heel erg handig :D
Quotidie potest esse ultimo die

Pim

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #487 Gepost op: 11 oktober 2007 - 15:27:17
Ik heb nog twee simkaartjes over van afgelopen tripjes, ik weet zeker dat ik er niet meer naar toe ga dit jaar en in mijn directe omgeving heeft ook niemand ze nodig dus als iemand binnenkort nog naar Amerika gaat... ik heb nog twee T-Mobile simkaartjes liggen, een loopt tot november en de andere is nog bruikbaar tot februari. Weet niet of het tegenwoordig nog uitmaakt in Amerika maar beide zijn gekocht in NY. Als je ze wilt hebben PB stuur ik ze ff op  :)

giuliano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #488 Gepost op: 11 oktober 2007 - 17:51:46
Citaat van: "Bachelor"

Al gebruikt gemaakt van de congierge? Dat park-line is ook heel erg handig :D

Die service heb ik al via een ander bedrijf, dus ik heb nog geen gebruik van de concierge service gemaakt.
Parkline aangevraagd en nog steeds niet gekregen. Terwijl ik dit schrijf vraag ik me af waarom ik er meer voor betaal ;-)

Cerillo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #489 Gepost op: 12 oktober 2007 - 13:27:28
Een half jaar geleden kwam ik op de elektronica markt in Shanghai een mobieltje tegen in de vorm van een pakje Marlboro light. Je kon er zelfs ook nog 10 sigaretten in kwijt. Leuk voor de verstokte rokers onder ons.
Op youtube.com zijn hier een paar filmpjes over te vinden.

http://www.mobile-review.com/sadm_files/Marlbara3.jpg
http://www.wara.ru/uploads/posts/1183675907_marlbara.jpg

In Shanghai nog een blackberry gekocht. Helaas bleek bij terugkomst in Nederland de geluidskwaliteit niet optimaal, uiteraard geen garantie gekregen aldaar. Ben nu sinds een week in het bezit van een nokia 6300 die het perfect doet.

:twisted:

Napoleon

• Gast
Reactie #490 Gepost op: 24 oktober 2007 - 15:24:30
bij vodafone zijn trouwens prima gouden nummers te krijgen, heb er een tweede abbo voor afgesloten, het nummer dat ik erbij kocht is;
06 XY 000 XY 00, hoe relax!
over een jaartje oversluiten naar mn huidige tmobile, of andersom vodafone beter bereik en is goedkoper, betaal me blauw bij tmobile

Marco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.spiceracing.nl
Reactie #491 Gepost op: 24 oktober 2007 - 15:38:03
sinds een paar maanden de htc s710
perfect apparaat, helder beeldscherm, heel handig toetsenbord
"The Roman empire was not built by holding meetings and having discussions
but by killing those who opposed them"

Daan

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #492 Gepost op: 28 oktober 2007 - 16:40:07
Hoe zit dat met vodafone het blackberry abo wat je erbij moet afsluiten? Wat is de meerwaarde daarvan boven een standaard mobiel internet bundeltje?

Bart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #493 Gepost op: 29 oktober 2007 - 00:00:33
Iemand ervaring met de Nokia E90, ik ben van plan mijn 6230 in te ruilen voor een E90.
Stemt rechts en haalt links in

Bketting

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #494 Gepost op: 03 november 2007 - 00:03:57
Vandaag bij een van de leveranciers van mijn zaak de spyker telefoons gezien. Weinig zakelijk volgens mij maar wel erg stijlvol!

The key to being happy in the future is staying happy today.