Auteur Topic: GSM  (834267 keer gelezen)

giuliano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: GSM
Reactie #390 Gepost op: 18 december 2006 - 16:39:42
Citaat van: "Bachelor"
Citaat van: "Timothy"
Ik ben vandaag door Baron gebeld en wat is jullie ervaring met dit netwerk / service.

Dat is toch die crap dat je elke maand or so een ander mobieltje krijgt ?

Zij bieden een extra service naast het bellen.
Naja ik bel voor meer dan 100e per maand dus ik ga het eens proberen.
Zij nemen ook het huidige abo van mij over.

Ik zit ook bij Baron. Prima customer service, gratis verzekering en 20% van je maandtegoed gaat naar een 'spaarpot' voor een nieuwe telefoon.
Ik vind het allemaal best. Enige waar ik vreselijk van baal is dat het op het KPN netwerk is en ik heb hiervoor altijd Vodafone gehad en nooit geweten dat KPN zo slecht was. Ik zou het liefst gisteren weer overstappen op het Vodafone netwerk, maar dat kan bij Baron niet. De kans is dus groot dat ik volgend jaar weer overstap, want dit gaat gewoon niet. (kan ook aan de duo-sim liggen overigens, maar dat zoeken we nog uit)
Life can only be understood backwards, but it must be lived forwards.

Napoleon

• Gast
Reactie #391 Gepost op: 18 december 2006 - 17:23:24
Citaat van: "Napoleon"
ik ga binnekort voor een crackberry, hebben mensen er ervaring mee? welke kan ik het beste kopen?
niemand?

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #392 Gepost op: 18 december 2006 - 17:32:12
ik ga binnekort voor een crackberry, hebben mensen er ervaring mee? welke kan ik het beste kopen?
niemand?

Ik zou eerder voor de nokia E61 gaan,
Dat toestel is een stuk steviger en heeft meer functies en is ook geschikt voor een blackberry account.

Daarnaast kan je een web n walk abo nemen van 10e per maand voor onbeperkt internetten.

Blackberry is een leuke dienst maar is best prijs in vergelijking met t-mobile en een E61.

-edit-

Ik zag dit net op Quotenet:

http://www.quotenet.nl/2005/03/31/115413.php
Quotidie potest esse ultimo die

Immanuel

• Gast
Reactie #393 Gepost op: 02 januari 2007 - 13:41:00
twijfel tussen n73 nokia van kpn voor mn nederlandse abbo verlenging, of e50, wat te doen, welke is in? :lol: kan kiezen uit alle telefoons die op kpn mkb staan..

Carel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #394 Gepost op: 02 januari 2007 - 13:46:06
Citaat van: "Immanuel"
twijfel tussen n73 nokia van kpn voor mn nederlandse abbo verlenging, of e50, wat te doen, welke is in? :lol: kan kiezen uit alle telefoons die op kpn mkb staan..

ik heb een N73.. die camera is wel fijn met 3.2 mp en verder gewoon makkelijk in het gebruik  e50 ken ik niet
Tribula

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #395 Gepost op: 02 januari 2007 - 13:50:58
Citaat van: "Carel"

ik heb een N73.. die camera is wel fijn met 3.2 mp en verder gewoon makkelijk in het gebruik  e50 ken ik niet

:mrgreen: Je was me net voor, E50 is volgens mij de opvolger van de 6310

Nokia 6310

Nokia E50

De E50 is een vooral een zakelijk toestel (daarvoor is de E-serie).
Het toestel weinig onzinnige functies die een zakelijke beller niet nodig heeft.
Verder bevat het toestel goede office functies.

Conclusie: Wil je een simpel toestel zonder toeters en bellen -> E50
                Wil je een toestel met camera -> N73 (heeft veel functies)

Immanuel

• Gast
Reactie #396 Gepost op: 02 januari 2007 - 13:59:54
e50 lijkt me verstandiger, is de camera t zelfde of beter als 6230i?

Immanuel

• Gast
Reactie #397 Gepost op: 02 januari 2007 - 14:02:13
daarentegen als ik voor €0,- een n73 kan krijgen..

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #398 Gepost op: 02 januari 2007 - 14:05:29

De E50 heeft helaas geen camera, daarvoor is de N-serie bedoelt ;)
De N73 heeft een 3.2megapixel camera met carl zeiss lens.
Niet onaardig voor een telefoon.

Jason

• Gast
Reactie #399 Gepost op: 02 januari 2007 - 14:33:02
Ik heb die extreem dunne samsung, maar ik bel en sms er eigenlijk alleen maar mee want het headsetgeluid is zo bizar slecht dat een liedje luisteren echt onmogelijk is. Foto's maken doe ik ook niet. In januari komt volgens mij een ipod telefoon uit, als die echt goed geluid heeft neem ik die.

AJM

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #400 Gepost op: 02 januari 2007 - 17:13:00

Er zijn 2 versies van de E50, met en zonder camera. Ik heb zelf de E50 met camera (1,3MP). Fijne gsm zonder teveel poespas.

Immanuel

• Gast
Reactie #401 Gepost op: 02 januari 2007 - 17:26:59
Citaat van: "AJM"

Er zijn 2 versies van de E50, met en zonder camera. Ik heb zelf de E50 met camera (1,3MP). Fijne gsm zonder teveel poespas.

ik dacht t al..

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #402 Gepost op: 03 januari 2007 - 00:13:07
Citaat van: "Jason"
Ik heb die extreem dunne samsung, maar ik bel en sms er eigenlijk alleen maar mee want het headsetgeluid is zo bizar slecht dat een liedje luisteren echt onmogelijk is. Foto's maken doe ik ook niet. In januari komt volgens mij een ipod telefoon uit, als die echt goed geluid heeft neem ik die.

Sony Ericsson.... goed geluid, redelijk betaalbaar. En trouwens ik hoorde dat v.a. Januari (nu dus !) de korting op toestellen minder is geworden in de winkels, kan iemand dat bevestigen/ontzenuwen... ?
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Alex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #403 Gepost op: 03 januari 2007 - 03:10:39
Citaat van: "Timothy"
Citaat van: "Jason"

Sony Ericsson.... goed geluid, redelijk betaalbaar. En trouwens ik hoorde dat v.a. Januari (nu dus !) de korting op toestellen minder is geworden in de winkels, kan iemand dat bevestigen/ontzenuwen... ?

In winkels is de korting iets (niet eens zoveel) minder geworden. Eigenlijk is het handiger om via je provider zelf iets te regelen (of via de winkel van je provider). Veel en veel voordeliger.

Iedereen die een abonnement heeft bij t-mobile en die het wil vernieuwen moet mij maar een bericht sturen. (helaas kan ik alleen bestaande klanten iets extra's geven)

Harm

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Thuisbarista.nl
Reactie #404 Gepost op: 03 januari 2007 - 08:53:29
Subsidies op de toetsellen is bij veel providers eraf. Scheelt toch soms E 100,-