Auteur Topic: GSM  (834257 keer gelezen)

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Re: GSM
Reactie #345 Gepost op: 09 oktober 2006 - 23:41:28
ik zag volgens mij vorige week bij kassa een item over een van de providers. Zoontje kreeg telefoon van moeder met internet er op -> leende die uit aan vriendjes. Eind afrekening van 18000 eurootjes  :D das lekker thuiskomen...
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Bart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #346 Gepost op: 09 oktober 2006 - 23:45:58
Gaat een Flex 150 sim only + Web 'n Walk worden. Bedankt voor de input.

@Bachelor: Nee, ik heb geen pc-card sleuf. Het is een nieuwe Qtek 9000, heeft SD-card sleuf.
Stemt rechts en haalt links in

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #347 Gepost op: 09 oktober 2006 - 23:50:36
Citaat van: "Bart"
Gaat een Flex 150 sim only + Web 'n Walk worden. Bedankt voor de input.

@Bachelor: Nee, ik heb geen pc-card sleuf. Het is een nieuwe Qtek 9000, heeft SD-card sleuf.

Dat heet geen pda maar een smartphone  :wink:
Pda heeft geen ingebouwde telefoonfunctie.  :D

Wlan kan je ook gebruiken om te internetten bij hotspots.
Quotidie potest esse ultimo die

Bart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #348 Gepost op: 09 oktober 2006 - 23:58:57
Klopt, maar ik gebruik de telefoonfunctie zelden, vandaar dat ik dat ding nog gewoon 'PDA' noem.  :lol:
Wlan in combinatie met hotspots gebruik ik dagelijks, maar ik zit niet de hele dag in de buurt van een hotspot, vandaar dat ik ook graag een andere verbinding wil hebben.

Alex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #349 Gepost op: 10 oktober 2006 - 00:31:37
Als het gaat om vernieuwen van je abo bij t-mobile PM mij even, dan kan ik kijken of ik nog iets leuks heb voor je :)  Nieuwe abo's kan ik je helaas niet bij helpen. (of http://www.t-mobile.nl/vriendenvoordeel moet nog werken, site is nu offline helaas)

Jason

• Gast
Reactie #350 Gepost op: 12 oktober 2006 - 22:42:16
Ik heb vandaag mijn nieuwe telefoon gekregen, de platte samsung. Allereerst zit er een belachelijk pompeuze brief bij over het 'spectaculaire resultaat van een unieke samenwerking tussen twee premium fashion brands, die hun internationale naam alom hebben gevestigd door uiterst stijlvolle produkten te ontwikkelen voor mensen die verfijnde stijl en kwaliteit waarderen.' Dan ook nog een heel karig telefoonhoesje van plastic-achtig krokoprintleer en suede vol met krassen, en dus een oger logo op de voorkant. Best wel triest vind ik..

Wat de telefoon betreft: het uiterlijk is goed, de menu's zijn alleen minder mooi en logisch dan nokia. Ik hecht toch minder aan het feit dat hij zo dun is dan ik had gedacht, dus als iemand wil ruilen tegen een 6230i + 100 e...

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #351 Gepost op: 12 oktober 2006 - 22:53:20
Waarom heb je er dan voor gekozen?
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Jason

• Gast
Reactie #352 Gepost op: 12 oktober 2006 - 23:05:36
Ik dacht dat ik dat dunne heel relaxed zou vinden, maar dat valt wel mee.

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Reactie #353 Gepost op: 12 oktober 2006 - 23:18:32
Heb je dat niet in de winkel uit kunnen proberen?
Fashion can be bought. Style one must possess.

Jason

• Gast
Reactie #354 Gepost op: 12 oktober 2006 - 23:32:48
Jawel, maar het is toch anders als je m echt gebruikt.

Carel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #355 Gepost op: 21 oktober 2006 - 14:20:06
M'n vader heeft sinds vandaag een Nokia 9300i mooi toestel maar vreselijk ingewikkeld. Er zit zoveel op dat je gewoon verdwaald en gefrustreerd raakt omdat wat je wilt hebben soms moeilijk te vinden is. Ik zou em wel even installeren met nummers overzetten e.d. na wat klungelen is het gelukt.. ik hoop alleen dat ie er zelf nog mee uit de voeten kan als hij em gaat gebruiken.
Tribula

Peer Gynt

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #356 Gepost op: 21 oktober 2006 - 16:41:04
Citaat van: "Carel"
M'n vader heeft sinds vandaag een Nokia 9300i mooi toestel maar vreselijk ingewikkeld. Er zit zoveel op dat je gewoon verdwaald en gefrustreerd raakt omdat wat je wilt hebben soms moeilijk te vinden is. Ik zou em wel even installeren met nummers overzetten e.d. na wat klungelen is het gelukt.. ik hoop alleen dat ie er zelf nog mee uit de voeten kan als hij em gaat gebruiken.

Ik installeer vaak alle nieuwe electronica voor een kennis van me. Zo heb ik ook de 'gewone' 9300 gebruiksklaar gemaakt. Er zit erg veel op die telefoon, maar handig vind ik hem eerlijk gezegd niet. Zeker gezien de grootte is een pda en telefoon in één met touchscreen een betere optie m.i.
"Une personne n'est jamais heureuse excepté au prix d'ignorance." - Anatole France

Carel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #357 Gepost op: 21 oktober 2006 - 17:05:41
Ik ben er al heel de middag mee bezig om wat dingen uit te proberen maar er zit gewoon te veel op.. en idd een pda/gsm kon hij ook kiezen maarja hij heeft een pda en dit ding..  ik verwacht eigenlijk dat ie na een maand dat ding aan mij wil geven omdat ie er niet mee om kan gaan  :lol:
Tribula

Bart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #358 Gepost op: 21 oktober 2006 - 17:13:23
Aha, vooropgezet plan dus Carel  :lol:

Carel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel