Zodra ik teruggebeld word door de heer van Oger zal ik uitgebreid navraag doen en verslag uitbrengen! Ik vermoed dat ofwel de heer die ik eerder gesproken heb ofwel ik een aspect van de zaak enigszins misgevat heeft/heb, waarbij ik zelf graag het boetekleed aantrek. Mijn kennis over het onderwerp is hoogstwaarschijnlijk een stuk minder groot dan die van de heer van Oger.
Enfin, uitgebreid verslag volgt na telefoontje!
(OT: overigens, wellicht is er iemand die de vraag per PM zou willen beantwoorden; maar hoe zit het met gebruik van vlieseline/canvas in de Suit Supply MtM lijn?)
Vandaag met dhr. Vlaming gesproken, hij heeft me uitgelegd dat er 'geen pak is in deze prijsklasse met zoveel handgemaakte onderdelen', nu neem ik dit soort uitspraken altijd enigszins met een korreltje zout. Ik vroeg hem naar de constructie van het pak, en hij kwam met het enigszins ambigue antwoord dat 'voor 198 euro meerprijs worden de knoopsgaten volledig handgemaakt en vindt u geen vlieseline in het pak terug, daar kan ik heel kort over zijn'. Hij refereerde aan een Caruso MtM-pak waarbij voor dit soort details ongeveer 250 euro meerprijs in rekening wordt gebracht en vertelde ook nog dat dergelijke handgemaakte opties op een Zegna-pak op een meerprijs van 1000 euro zouden komen te staan. Ik realiseer me volledig dat de meneer buitengewoon goed geschoold was in marketingpraatjes, maar als ik zijn enige concrete bewering eruit filter: [voor 198 euro meerprijs geen vlieseline en handgemaakte knoopsgaten], ziet het er toch meer dan aantrekkelijk uit.
Heb vervolgens de meer dan stoute schoenen aangetrokken en heb besloten een afspraak te maken om twee pakken aan te laten meten! Aanstaande zondag is het zover. Ik zal jullie vanzelfsprekend op de hoogte houden en zal na zondag uitgebreid verslag over THE RED line uitbrengen.