Wat Caruso betreft: ik heb dat detailpakket in mijn mtm-pakken, als ik me niet vergis, maar handgemaakte knoopsgaten zijn volgens mij niet mogelijk bij Caruso.
Begrijp ik, maar dan moet er toch nog wel een reden zijn om een THE RED shirt aan te laten meten? Hij had wellicht ook een leuke jeans kunnen kopen? Je doet iets toch niet alleen omdat de gelegenheid zich toevallig in de vorm van een waardebon voordoet? Mocht dat wel zo zijn geweest, tsja. Dan hoop ik dat er iemand anders zijn visie op THE RED shirt kan geven...!
Was de bedoeling ook denk ik! Vandaar ook de presentatie in Jimmy Woo vrijdagnacht? Ben ook heel erg benieuwd naar de kwaliteit, heb enorm veel zin in mijn komende sessie. Als het vergelijkbare of betere kwaliteit biedt dan MtM van SuitSupply denk ik zomaar dat er een fantastische 'nieuwe' speler in de 'kwaliteitspakken voor beginners'-markt is ontstaan. Ik hoop - vanzelfsprekend ook vooral uit eigenbelang - dat die kwaliteit inderdaad zo goed is.
Dat is wel degelijk mogelijk. Ook geheel handgemaakt is mogelijk bij Caruso. Maar wel voor een zeer forse meerprijs.
Ze gebruiken het zelfde/oude atelier van SuSu.
Volgens mij is SuSu ooit begonnen in Portugal. Gezien de kosten naar Azie gegaan. Het kan zijn dat alleen de shirts daar vandaan komen en de pakken uit Oost Europa. Misschien dat Advodactus [Advocactus ?] hier meer van weet.
Wat vinden jullie van de najaars mailing? Kreeg hem vandaag binnen, maar vond het niet heel inspirerend, misschien zelfs wat oubollig.
Idd al die pochetjes uitdezelfde stof als de hemden; werd er niet warm of koud van.
Voor de rest heb ik me vooral verbaasd over de gelijkenissen tussen een van de modellen (die in de uitklapper naast Lusink) en Steven Seagal. :-k