Auteur Topic: Ogér  (1127241 keer gelezen)

Avvocato

• Gebruiker
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Re: Oger
Reactie #1995 Gepost op: 19 september 2009 - 11:13:44
Ik vind al die button-downs in de mailing wel mooi, mooie hoge boorden. Zouden dat nou allemaal Fray overhemden zijn? Ik las ook ergens dat Finamore nu met een button-down verkrijgbaar is. Zo maar even een kijkje nemen O:)
The man with style, is the man who can smile

Avvocato

• Gebruiker
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Reactie #1996 Gepost op: 19 september 2009 - 13:45:08
Even binnengelopen bij Oger net, inderdaad erg mooie hoge button-down shirts van Finamore =P~ Heb me kunnen inhouden ;-)
The man with style, is the man who can smile

Gibson

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1997 Gepost op: 22 september 2009 - 11:17:34
Ik meen me te herinneren dat er enige tijd geleden een SF-er kwam met de Oger Incentive Actie. Nu komen ze binnenkort ook bij mijn bedrijf langs en ik vroeg me af of iemand hier wel eens aan mee had gedaan.

Ze bieden pakken op maat, een business suit à 299,00 en een executive suit à 499,00. Ik zoek een leuk pak voor erbij en het business suit sprak me wel aan, wat is hier de kwaliteit van?
Great people talk about ideas. Small people talk about other people

Punt

• Gebruiker
  • Respect the beard
    • Bekijk profiel
Reactie #1998 Gepost op: 22 september 2009 - 17:38:25
even op oger.nl kijken.. het is geen maatwerk..
Respect the beard

Gibson

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1999 Gepost op: 22 september 2009 - 20:41:33
even op oger.nl kijken.. het is geen maatwerk..

En? Ik denk ook niet dat iemand dat verwacht.

Meer de vraag wat de ervaringen met deze pakken zijn! ;)

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2000 Gepost op: 22 september 2009 - 21:50:21
En? Ik denk ook niet dat iemand dat verwacht.

Meer de vraag wat de ervaringen met deze pakken zijn! ;)
Waarom zeg je dan in je post boven die van Punt: 'ze bieden pakken op maat...'. ;)
This, madame, is Versailles.

Punt

• Gebruiker
  • Respect the beard
    • Bekijk profiel
Reactie #2001 Gepost op: 22 september 2009 - 22:36:25
Dat las ik dus ook verkeerd; dacht te lezen iets met op maat in je vraag? Maar goed, een vriend van mij heeft er 1 en je krijgt wat je kan verwachten voor dat geld. Je kan tijdens de sessie even de pakken bekijken, maar verwacht niet te veel...

Respect the beard

Gibson

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2002 Gepost op: 22 september 2009 - 22:41:22
Dat las ik dus ook verkeerd; dacht te lezen iets met op maat in je vraag? Maar goed, een vriend van mij heeft er 1 en je krijgt wat je kan verwachten voor dat geld. Je kan tijdens de sessie even de pakken bekijken, maar verwacht niet te veel...

Mag iemand zichzelf ook niet meer tegenspreken tegenwoordig? :P
knip/plakfout  ](*,)

Punt, je zegt dat je krijgt wat je kan verwachten voor het geld. Zeg je dan ook dat het vergelijkbaar is met Suit Supply die veel in die pricerange doet?

Punt

• Gebruiker
  • Respect the beard
    • Bekijk profiel
Reactie #2003 Gepost op: 22 september 2009 - 23:20:05
Ja, maar dat is mijn mening. Nogmaals, ik ben van mening dat je ook niet te veel kan verwachten voor dat geld.
Even sparen een optie? Een pak gaat lang mee, dus de kosten kan je verspreiden over een langere periode:)
Respect the beard

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2004 Gepost op: 04 oktober 2009 - 17:40:33
Vandaag tijdens de Meet to Measure weekend te Rotterdam gebruik gemaakt van de Maffeis aktie.Onder het genot van een glas champagne ben ik voor een wit hemd gegaan.Uitvoering standaard maar wel met plooitjes op de mouw.Voor deze keer heb ik eens voor een napolitaans manchet gekozen.Of dat wat voor mij is weet ik niet dit zal de eerste keer zijn.De maten zijn door de immer goed geklede Toon gedaan.De ook immer goed geklede Alberts keek mee wat een goed leermoment was.Tussen de vier a zes weken zal het duren voor die klaar is.Naast de champagne was er cognac chocola en sandwiches ter beschikking.....is geen reclame hoor.

Storm

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2005 Gepost op: 04 oktober 2009 - 18:43:49
Weet iemand of er veel stoffen zijn in de categorie €498,- voor de mtm pakken?
A trouser should hang from the shoulders, not from the waist.’
-Oscar Wilde-

Alberts

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2006 Gepost op: 04 oktober 2009 - 22:50:19
Vandaag tijdens de Meet to Measure weekend te Rotterdam gebruik gemaakt van de Maffeis aktie.Onder het genot van een glas champagne ben ik voor een wit hemd gegaan.Uitvoering standaard maar wel met plooitjes op de mouw.Voor deze keer heb ik eens voor een napolitaans manchet gekozen.Of dat wat voor mij is weet ik niet dit zal de eerste keer zijn.De maten zijn door de immer goed geklede Toon gedaan.De ook immer goed geklede Alberts keek mee wat een goed leermoment was.Tussen de vier a zes weken zal het duren voor die klaar is.Naast de champagne was er cognac chocola en sandwiches ter beschikking.....is geen reclame hoor.

Was gezellig! En ben benieuwd naar het resultaat.
Dig where the gold is…unless you just need some exercise.
John M. Capozzi, Why Climb the Corporate Ladder When You Can Take the Elevator?

Evan_S

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2007 Gepost op: 08 oktober 2009 - 16:52:43
Ben net even bij Oger Enschede langs geweest. Winkel ziet er goed uit. De collectie was nog niet helemaal compleet, maar zal geleidelijk binnen komen. Eíndelijk ook een vertegenwoordiging van de kleinere maten in 053; pakken en jasjes vanaf maat 44.

Over ongeveer 3 weken komt er ook een maatwerkafdeling, oa. voor de The Red lijn. Ga ik tegen die tijd zekers proberen!

Arthur Dent

• Gebruiker
  • What's the story?
    • Bekijk profiel
Reactie #2008 Gepost op: 17 oktober 2009 - 19:02:29
Heeft iemand 'The Red Line' al in de hand gehad, hoe zit het met de kwaliteit ten opzichte van bijvoorbeeld een SuitSupply?
"A well-tied tie is the first serious step in life."
- Oscar Wilde

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2009 Gepost op: 17 oktober 2009 - 19:12:02
Narci vond het tegenvallen omdat voor een beetje Red Line je al vrij snel in een veel hogere prijscategorie kwam.