Auteur Topic: Ogér  (1127246 keer gelezen)

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Oger
Reactie #2025 Gepost op: 19 oktober 2009 - 00:29:38
Dank.

One cannot get trough life without meeting a few disagreeable people, I suppose...
Het verhaal van die medewerker van Oger vind ik onzin, ter verduidelijking!
This, madame, is Versailles.

M.

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2026 Gepost op: 19 oktober 2009 - 00:34:30
Dank.

One cannot get trough life without meeting a few disagreeable people, I suppose...
Through.

Lord of Sealand

• Gebruiker
  • E mare, libertas!
    • Bekijk profiel
Reactie #2027 Gepost op: 19 oktober 2009 - 00:47:01
Het verhaal van die medewerker van Oger vind ik onzin, ter verduidelijking!

Akkoord!
Liberae sunt nostrae cogitationes!

Lord of Sealand

• Gebruiker
  • E mare, libertas!
    • Bekijk profiel
Reactie #2028 Gepost op: 19 oktober 2009 - 00:48:07
Through.

Oeps!  :-^ kleine typo, het is al laat!  :oops:
Liberae sunt nostrae cogitationes!

Vodro

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2029 Gepost op: 22 oktober 2009 - 00:07:27
Mij werd vandaag verteld dat de Red-lijn, ook met meerprijs, gewoon geplakt zijn. Hoe, en in welke mate weet ik niet, maar ergens klinkt het niet onaannemelijk. Waarschijnlijk is het full canvas een marketingpraatje dat à la Suit Supply vast ergens op gebaseerd is, maar lang niet geheel klopt.

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2030 Gepost op: 22 oktober 2009 - 09:14:05
Mij werd vandaag verteld dat de Red-lijn, ook met meerprijs, gewoon geplakt zijn. Hoe, en in welke mate weet ik niet, maar ergens klinkt het niet onaannemelijk. Waarschijnlijk is het full canvas een marketingpraatje dat à la Suit Supply vast ergens op gebaseerd is, maar lang niet geheel klopt.

Bron?
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2031 Gepost op: 22 oktober 2009 - 09:16:30
Mij werd verteld dat Munro de leverancier is van de Red lijn.
Wat ik van Munro gezien heb is het idd. geplakt.

Vodro

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2032 Gepost op: 22 oktober 2009 - 10:54:42
Bron?

Een Oger-verko... personal assistant.

Mediaman

• Gast
Reactie #2033 Gepost op: 22 oktober 2009 - 11:33:28
Mij werd verteld dat Munro de leverancier is van de Red lijn.
Wat ik van Munro gezien heb is het idd. geplakt.

Niet The Makers/Jacques van Gilst?

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2034 Gepost op: 22 oktober 2009 - 11:54:32
Ik weet het niet.

Advocatus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2035 Gepost op: 22 oktober 2009 - 23:17:40
Heeft iemand 'The Red Line' al in de hand gehad, hoe zit het met de kwaliteit ten opzichte van bijvoorbeeld een SuitSupply?

Mijn twee pakken komen er als het goed is dit of volgend weekend aan! Zodra ik ze heb volgen er foto's en details!

Storm

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2036 Gepost op: 23 oktober 2009 - 01:35:15
Afgelopen woensdag tezamen met mijn moeder bij Oger binnengewandeld, we hadden eerst gezellig geluncht bij een bekende sushi zaak op West-Kruiskade en er was nog tijd over :-^.

Buitengewoon vriendelijk geholpen door de store manager en een oudere verkoper, die ik nog nooit eerder had gezien. Ik moet eerlijk zijn dat ik positief verrast ben over de stofkeuze en de mogelijkheden. Er zijn genoeg mooie stoffen te vinden in de begincategorieen (A en B). De A-categorie kost 499,-, de B-categorie honderd euro meer. Er zijn nog meerdere categorieen t/m E. De overige stoffen zijn van o.a. Loro Piana en varieren per stof in prijs. Deze zijn niet ingedeeld in een categorie, maar zijn wel beduidend duurder. Hetgeen niet gek is natuurlijk.

Zo snel als er weer een leuk bedrag mijn kant op komt, ga ik voor een conservatief donker grijs pak, zonder franje.

Er zijn veel opties mogelijk, voor bepaalde aparte voeringen wordt een meerprijs gerekend. Binnen de normale bundel is ook het een en ander frivools te vinden, met bloemetjes enzo... In de B-categorie zijn nu kekke ruitjes te vinden!! Een los jasje, broek, vestje, etc is mogelijk.

Tot nu toe moet ik oordelen dat je bij Oger momenteel het beste uit zal zijn voor een mtm-pak! Als ik kijk naar prijs-kwaliteit en mijn tegenvallende ervaring met een andere in Den Haag-gevestigde zaak.

A trouser should hang from the shoulders, not from the waist.’
-Oscar Wilde-

Advocatus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2037 Gepost op: 23 oktober 2009 - 10:49:27

Tot nu toe moet ik oordelen dat je bij Oger momenteel het beste uit zal zijn voor een mtm-pak! Als ik kijk naar prijs-kwaliteit en mijn tegenvallende ervaring met een andere in Den Haag-gevestigde zaak.

Ik hoop (en vermoed het zelf ook) het van harte, aangezien ik er twee pakken in bestelling heb, maar hoe kan je dit nu in vredesnaam met dergelijke zekerheid zeggen zonder ervaring met de Red Line pakken te hebben...?

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2038 Gepost op: 23 oktober 2009 - 11:05:26
Qua opties en prijs, Advocatus. Storm zegt 'tot nu toe' en zal zijn definitieve oordeel pas vellen nadat hij zijn pak in ontvangst zal nemen.

Advocatus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2039 Gepost op: 23 oktober 2009 - 11:46:52
Qua opties en prijs, Advocatus. Storm zegt 'tot nu toe' en zal zijn definitieve oordeel pas vellen nadat hij zijn pak in ontvangst zal nemen.

Citaat
'Tot nu toe moet ik oordelen dat je bij Oger momenteel het beste uit zal zijn'

Op basis waarvan? Qua opties en prijs lijkt het me inderdaad zo, maar het is toch echt afwachten tot de SF gelederen ooit een pak in handen hebben gehad? Ik heb goede hoop dat het zo is, maar gezien de scepsis en de veelal verschillende berichtgeving (m.n. ingegeven door weinig consistente Personal Advisors) omtrent de pakken denk ik dat het toch beter is even te wachten met zo'n bewering?