Afgelopen woensdag tezamen met mijn moeder bij Oger binnengewandeld, we hadden eerst gezellig geluncht bij een bekende sushi zaak op West-Kruiskade en er was nog tijd over

.
Buitengewoon vriendelijk geholpen door de store manager en een oudere verkoper, die ik nog nooit eerder had gezien. Ik moet eerlijk zijn dat ik positief verrast ben over de stofkeuze en de mogelijkheden. Er zijn genoeg mooie stoffen te vinden in de begincategorieen (A en B). De A-categorie kost 499,-, de B-categorie honderd euro meer. Er zijn nog meerdere categorieen t/m E. De overige stoffen zijn van o.a. Loro Piana en varieren per stof in prijs. Deze zijn niet ingedeeld in een categorie, maar zijn wel beduidend duurder. Hetgeen niet gek is natuurlijk.
Zo snel als er weer een leuk bedrag mijn kant op komt, ga ik voor een conservatief donker grijs pak, zonder franje.
Er zijn veel opties mogelijk, voor bepaalde aparte voeringen wordt een meerprijs gerekend. Binnen de normale bundel is ook het een en ander frivools te vinden, met bloemetjes enzo... In de B-categorie zijn nu kekke ruitjes te vinden!! Een los jasje, broek, vestje, etc is mogelijk.
Tot nu toe moet ik oordelen dat je bij Oger momenteel het beste uit zal zijn voor een mtm-pak! Als ik kijk naar prijs-kwaliteit en mijn tegenvallende ervaring met een andere in Den Haag-gevestigde zaak.