Auteur Topic: Ogér  (1127158 keer gelezen)

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Re: Oger
Reactie #1890 Gepost op: 02 september 2009 - 22:05:13
Daar heb je helemaal gelijk in. We horen het wel alsie binnen is.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Confrère

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1891 Gepost op: 04 september 2009 - 12:02:36
Dat Red spul zag er best aardig uit in te etalage, had geen zin het verder nog verder te onderzoeken.
Ze hadden van de week het Red spul voor een groot deel vervangen met Oger hupeldepup Collection (weet de exacte naam niet meer). Allemaal een beetje over de top spul: Wilde ruiten, flanel/dikke stoffen, DB-vestjes met revers (ruitjes en vesten met revers waren trouwens ook van de partij bij SuSu Utrecht), mega peak revers, alles had een beetje uitstraling van jaren 30, maffia met misschien toch ook een klein Brits tintje (vooral die DB vesten, peak revers en flinke waist suppression doen mij toch ook denken aan Jeeves & Wooster).

Al met al aardig spul, afwerking leek mooi, allemaal erg mooi rollend. Maar verder qua ontwerp keuzes niet iets waar ik in gezien zou wil worden.. Maar ik kreeg zo het idee dat dat ook niet de bedoeling was ;).

Alberts

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1892 Gepost op: 04 september 2009 - 13:27:01
Ik denk dat het meer de stijl van Tom Ford is.
Dig where the gold is…unless you just need some exercise.
John M. Capozzi, Why Climb the Corporate Ladder When You Can Take the Elevator?

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #1893 Gepost op: 04 september 2009 - 13:42:42
Toch geen heel verkeerd stijltje vind ik. Ga binnenkort ook maar eens kijken.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Alberts

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1894 Gepost op: 04 september 2009 - 13:49:05
Ben er zelf erg over te spreken. Als de Tom Ford stijl je aanspreekt, maar je geeft weinig om labels, is het een hele interesante lijn. Mooi gemaakt ook.
Dig where the gold is…unless you just need some exercise.
John M. Capozzi, Why Climb the Corporate Ladder When You Can Take the Elevator?

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1895 Gepost op: 04 september 2009 - 14:18:10
Allemaal gejat van Michael van Kent.

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1896 Gepost op: 04 september 2009 - 14:21:01
Allemaal gejat van Michael van Kent.
Weer zo'n gay trendsetter dus :-).

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1897 Gepost op: 04 september 2009 - 14:21:34
Weer zo'n gay trendsetter dus :-).

Ja nogal. Zeker omdat ie er zo'n 40 jaar hetzelfde uitziet.

Confrère

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1898 Gepost op: 04 september 2009 - 14:36:38
Tom Ford's huidige collectie heeft inderdaad wel veel ruiten en zware stoffen, en TF jat een hoop van de Britse look, maar voert dat op zijn eigen manier uit (absoluut niet mijn stijl, maar gelukkig niet zo idioot als Thom Browne).

Ik ken trouwens die oubollige DB vesten niet echt bij TF. En volgens mij is DB ook niet echt iets van zijn huidige collectie? Vond het allemaal oubolliger ogen dan TF.

Mijn eigen conclusies: Leuk voor in een etalage, maar zou er absoluut niet mee gezien willen worden tenzij ik een toneelstukje op zou willen voeren.

Maar om mij bij Alberts aan te sluiten, zag er inderdaad allemaal goed gemaakt uit (zo op afstand).
En ze verkopen dat spul vast ook wel in draagbare stoffen en zonder rare vestjes ;).

Alliata

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1899 Gepost op: 04 september 2009 - 15:21:36
De nieuwe collectie van Tom Ford staat ook online

Welke SF-trendsetter zien we binnenkort in het WDDHV topic met witte sokken of panties?  :mrgreen:
"There are three choices in life: be good, get good or give up."
House MD

Tumblr

Ramone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1900 Gepost op: 04 september 2009 - 15:25:58
Net even wat 'red'-spul bekeken in Rotterdam. Vond het er keurig uitzien voor het geld, en het wordt blijkbaar inderdaad in Europa geproduceerd. Je moet niet denken dat je voor 298 klaar bent, maar voor zo'n 3 a 400 euro heb je een zeer leuk RTW-pak.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1901 Gepost op: 04 september 2009 - 15:32:09
Net even wat 'red'-spul bekeken in Rotterdam. Vond het er keurig uitzien voor het geld, en het wordt blijkbaar inderdaad in Europa geproduceerd. Je moet niet denken dat je voor 298 klaar bent, maar voor zo'n 3 a 400 euro heb je een zeer leuk RTW-pak.

Ik heb via via gehoord dat het er een stuk beter uit ziet dan de betere lijn van SuSu, voor hetzelfde geld.

Ramone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1902 Gepost op: 04 september 2009 - 15:39:39
Ik heb via via gehoord dat het er een stuk beter uit ziet dan de betere lijn van SuSu, voor hetzelfde geld.

Dat is ook mijn mening. Het heeft me echt in positieve zin verrast.

Confrère

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1903 Gepost op: 04 september 2009 - 16:29:49
Ik durf nog geen uitspraken te doen over Red vs SuSu zonder kennis te hebben van details. Als ik zo in de etalage kijk vind ik dat het nogal op elkaar lijkt: slanke jonge pakken.

SuSu RTW is bijna allemaal geplakt tegenwoordig (schijnt dat het vroeger anders was), dus dat valt voor mij af. Als je voor niet al teveel pecunia's meer ongeplakte SuSu MTM kan krijgen, vind ik dat de moeite wel waard (vooral gezien ik een aantal afwijkende maten her en der heb dus het eind resultaat altijd beter zal zijn dan vermaakte RTW). SuSu RTW valt voor mij gewoon af.

Of Osjee Red wat voor mij is hangt af van de factoren of het geplakt is, hoe het standaard bij mij zit, en of ik mogelijk weer vertrouwen in die toko krijg (laatste is uiteraard uiterest subjectief).

Ach, ik ben meestal een paar keer per week in de PC, dus ik hop nog wel een keertje binnen om wat te passen als ik wat tijd vrij heb.

Mochten mensen details hebben over de constructie horen wij het vanzelf wel op het forum hier ;).

Harm

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Thuisbarista.nl
Reactie #1904 Gepost op: 04 september 2009 - 16:55:55
Voor 200 euro extra wordt de MtM Redsuit volledig hand gemaakt. Dat is incl. handgestikte werkende knoopsgaten en geen plak gebeuren. Lijkt onmogelijk maar toch is het zo.