Dat was bij MtM SuSu toch ook al geen probleem meer? Maar indien ik me daar in vergis is dat zeker een streepje voor.
Wat ik mij heb laten vertellen bij SuSu: Inderdaad bij MTM geen probleem om te plaats van knoop te kiezen. Standaard is die inderdaad niet te doen..
Ook beweerde de verkoper dat het mogelijk was alle mogelijke soorten schouders te kunnen kiezen. Dit lijkt mij een beetje overdreven. Bij Tom Ford is dit zijn paradepaardje: Ook bij MTM schouders kunnen kiezen. Bij SuSu zal het denk ik meer een kwestie van meer of minder padding worden, en eventueel de plaatsing van de naden (meer naar voren of naar achteren). Maar een pagoda schouder lijkt mij niet echt een optie.
Ik denk dat de optie van 200 meer voor handwerk te vergelijken is met de optie van SuSu om voor de Italiaanse productie te kiezen. Dan krijg je ook meer handwerk. Maar ik heb mij laten vertellen veel minder opties dan hun Aziatische productie: Bij de Azie jongens kun je dus voor bijvoorbeeld 2.5 knoops kiezen, bij die Italiaanse productie niet.
Jammer dat Red MTM bij de instap modellen geplakt is. Zul je zien dat er nog een hoop mensen kiezen voor die optie, terwijl het die 200 euro meer echt wel waard is lijkt mij.
Loro Piana stofjes zijn prima, niets mis mee!