Auteur Topic: Rome  (97595 keer gelezen)

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Rome
Reactie #150 Gepost op: 18 oktober 2013 - 12:34:31
 :mrgreen:

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Rome
Reactie #151 Gepost op: 18 oktober 2013 - 23:25:02
Beste restaurant van Rome is toch gewoon La Pergola? (Althans ik heb nooit beter in Rome gegeten dan daar, en ik heb dat toch meermaals gecheckt.)

Beginneling83

• Gebruiker
  • Forum Rollade
    • Bekijk profiel
Rome
Reactie #152 Gepost op: 19 oktober 2013 - 00:42:22
iig het duurste bijna. Was zelf meer van het ontdekken van de kleine pareltjes.
Life is not always a matter of holding good cards, but sometimes, playing a poor hand well.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Rome
Reactie #153 Gepost op: 19 oktober 2013 - 03:06:12
Ik ben met kinderen, Paul.

Beginneling83

• Gebruiker
  • Forum Rollade
    • Bekijk profiel
Rome
Reactie #154 Gepost op: 04 september 2014 - 13:17:58
aankomende week zit ik voor een week in Rome. Had al wat adresjes dorogekregen voor traetorias door iemand die er half jaar gewoond heeft.

http://www.meridionaletrastevere.com/eng/where-we-are/

Zit zelf ook in Trastevere XIII.

Iemand nog leuke adresjes voor lunch in de buurt? Eventuele activiteiten die je zeker moet doen naast de standaard dingen.?

Life is not always a matter of holding good cards, but sometimes, playing a poor hand well.

Emilio

• Gebruiker
  • Vintage Rolex/Omega | 32 inch Televisie| Tram 1
    • Bekijk profiel
    • Instagram
Rome
Reactie #155 Gepost op: 04 september 2014 - 13:22:35
Die antipasti tentjes zijn wel leuk in Trastevere, gewoon diegene uitzoeken met het hoogste cijfer op internet en je hebt het geheid gezellig..

Als je alle standaard dingen goed wilt bekijken ben je die week overigens al door..

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Rome
Reactie #156 Gepost op: 04 september 2014 - 13:23:47
Download de parlafood app.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Rome
Reactie #157 Gepost op: 04 september 2014 - 13:28:20
Trastevere is vergane glorie, te toeristisch( vonden wij).
Gewoon door heen wandelen en ergens anders gaan eten, bijv. in de Joodse wijk.
Viale Trastevere oversteken en je bent er.
Leuke restaurantjes.

Fleming

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Rome
Reactie #158 Gepost op: 04 september 2014 - 13:38:35
Trastevere is vergane glorie, te toeristisch( vonden wij).
Gewoon door heen wandelen en ergens anders gaan eten, bijv. in de Joodse wijk.
Viale Trastevere oversteken en je bent er.
Leuke restaurantjes.

Trastevere werd jarenlang in reisgidsen en dergelijke de hemel ingeprezen als zijnde het authentieke, volkse Rome, in die mate dat het nu blijkbaar overspoeld wordt door toeristen...

Ik ga binnenkort naar Rome met vrouw en kinderen. Weet iemand waar ik daar Finamore-hemden kan vinden?

Pan Am

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Rome
Reactie #159 Gepost op: 04 september 2014 - 13:55:44
Gewoon de deur uitlopen en kijken waar je terecht komt..vooral niet teveel vooraf uitzoeken of afgaan op ervaringen van anderen, reis al jaren zo en bevalt uitstekend  :thumbsup:

Prachtige stad trouwens, Rome!
“If we worked on the assumption that what is accepted as true really is true, then there would be little hope for advance”

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Rome
Reactie #160 Gepost op: 04 september 2014 - 14:09:48
Ik ga binnenkort naar Rome met vrouw en kinderen. Weet iemand waar ik daar Finamore-hemden kan vinden?

Eddy Monetti
36, Via Borgognona

http://www.coinexcelsior.com/

Fleming

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Rome
Reactie #161 Gepost op: 04 september 2014 - 14:25:36
Dank, Bogart.

Pan Am, ik was al tweemaal in Rome, maar nu de kinderen meekomen moet alles een beetje georganiseerd zijn. Anders wordt veel gejammer en gemekker ons deel...

DL

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Rome
Reactie #162 Gepost op: 04 september 2014 - 14:31:52
Trastevere werd jarenlang in reisgidsen en dergelijke de hemel ingeprezen als zijnde het authentieke, volkse Rome, in die mate dat het nu blijkbaar overspoeld wordt door toeristen...

Er is een outlet, kocht daar zelf een Finamore hemd voor iets van 80 euro, waar ze ook Jacob Cohen, Fay, Fray en dergelijke hebben. Om de hoek zit ook zo'n soort outlet voor vrouwen. Net even gezocht maar kan het kaartje nergens vinden.

Iemand anders toevallig?

Pan Am

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Rome
Reactie #163 Gepost op: 04 september 2014 - 14:33:04
Begrijpelijk Fleming  :)

Was meer algemeen bedoeld..zat een beetje door het topic te scrollen en het viel me hier - maar ook elders - op dat veel mensen die op reis gaan vragen; 'waar moet ik eten', 'wat moet ik gezien hebben', 'waar moet ik naartoe' enz.

Nu is dit het topic er ook wel naar natuurlijk, dus wat dat betreft niet vreemd, maar mijn ervaring is dat gewoon je schoenen aantrekken en zonder plan de deur uit lopen vaak de mooiste ervaringen oplevert, zeker in een stad als Rome. Maar dat wordt in jouw geval wel wat lastiger inderdaad.
“If we worked on the assumption that what is accepted as true really is true, then there would be little hope for advance”

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Rome
Reactie #164 Gepost op: 04 september 2014 - 14:47:18
Er is een outlet, kocht daar zelf een Finamore hemd voor iets van 80 euro, waar ze ook Jacob Cohen, Fay, Fray en dergelijke hebben. Om de hoek zit ook zo'n soort outlet voor vrouwen. Net even gezocht maar kan het kaartje nergens vinden.

Iemand anders toevallig?

http://aziende.corriere.it/voice-fashion-outlet

Via Bernardino Alimena, 111