Auteur Topic: Rome  (97597 keer gelezen)

paulbrussel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Rome
Reactie #195 Gepost op: 13 september 2014 - 19:38:18
(Dat ik culinair even over de tong ging, was me eerlijk gezegd geheel ontgaan. En uiteraard hoeft een SF-er met een Italiaans aandoende naam zich van mijn 'adviezen' niets aan te trekken, noch mijn regeltjes te lezen. Overigens: noch namedropping, noch 'indruk maken' zijn zaken waarmee ik mezelf nu primair associeer.)

Dantès

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Rome
Reactie #196 Gepost op: 21 september 2014 - 18:36:50
Met die namedropping ongein maak je op mij geen indruk..

Als er een kampioen namedropper op SF gekozen zou moeten worden dan zou hij ongetwijfeld met gemak winnen, maar om Paultje nu zo er uit te lichten lijkt me niet fair want tenslotte maken jullie je allemaal, in meer of mindere mate, schuldig aan namedropping.

MrMB

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Rome
Reactie #197 Gepost op: 21 september 2014 - 19:56:41
Iemand (recent) ervaring met restaurant Santa Lucia, vlak naast de piazza Navona? Ik was er al tweemaal, maar het is nu alweer een tijd geleden. Heel mooi terras omringd door bomen. Niet speciaal goedkoop, maar lekker.

Largo di Febo! Dat restaurant ken ik heeel erg goed. Telkens als wij in Rome zijn, eten wij daar minimaal een keer. Helaas is het terras nadat dit in de film Eat, Pray, Love voorgekomen is, heel erg populair geworden bij Amerikanen en dat vind ik nou niet bepaald een heel leuk restaurantpubliek.

edit: zinsbouw en typefout

Charlie

• Gast
Rome
Reactie #198 Gepost op: 21 september 2014 - 20:08:11
Ja, is lastig vinden.
Restaurant heet Dar Poeta.  :mrgreen:

Aaah, damn. Dat is dus de naam. Ik was er een keer geweest en wilde er toen weer terug, maar ik had het nooit meer kunnen vinden.

Bah.

Fleming

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Rome
Reactie #199 Gepost op: 21 september 2014 - 20:42:01
Largo di Febo! Dat restaurant ken ik heeel erg goed. Telkens als wij in Rome zijn, eten wij daar minimaal een keer. Helaas is het terras nadat dit in de film Eat, Pray, Love voorgekomen is, heel erg populair geworden bij Amerikanen en dat vind ik nou niet bepaald een heel leuk restaurantpubliek.

Leuk dat je er ook al was. Ik heb niks tegen Amerikanen, maar begrijp wat je bedoelt, temeer omdat de website van het restaurant opschept over de celebs die er al over de vloer kwamen.

Dantès

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Rome
Reactie #200 Gepost op: 21 september 2014 - 20:48:29
Restaurant heet Dar Poeta.  :mrgreen:

Specialiteit zeker pasta poetanesca?

tango

• Gebruiker
  • 0,047 berichten per dag
    • Bekijk profiel
Rome
Reactie #201 Gepost op: 05 mei 2015 - 20:35:40
Net terug van paar daagjes Rome....Streep Rubinacci maar van de to-do list bij een stedentripje, want die zit niet meer in Rome.
Het was gruwelijk druk qua toeristen, echt niet voor te stellen. Rij bij Vaticaan was 4+ uur, bij Collosseum 3 uur, gelukkig al vooraf kaartjes gehaald. Helaas stond de Trevi in de steigers en was er geen druppel water te zien :( Voor de rest loopt heel Rome op Hogan's en heeft een Rollie om de pols.
Laatst bewerkt op: 05 mei 2015 - 20:39:35 door tango

james125

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Rome
Reactie #202 Gepost op: 05 mei 2015 - 20:45:58
Meerendeel nep vermoed ik. Macho italiaantjes.

Bij café greco geweest?

Emilio

• Gebruiker
  • Vintage Rolex/Omega | 32 inch Televisie| Tram 1
    • Bekijk profiel
    • Instagram
Rome
Reactie #203 Gepost op: 05 mei 2015 - 20:52:29
Denk dus dat het merendeel niet nep is.

Viel mij in Rome, Firenze en Napels ook op maar heb het gevoel dat de mensen prioriteiten leggen bij die Rollie in plaats van een woning..

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Rome
Reactie #204 Gepost op: 05 mei 2015 - 20:53:34
Ach ja, Italianen, lekker thuis bij pappie en mammie wonen tot hun 45e.

Fleming

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Rome
Reactie #205 Gepost op: 05 mei 2015 - 21:17:46
Ik was er in september, en toen waren die werken aan de Trevifontein al bezig...

Lemar

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Rome
Reactie #206 Gepost op: 12 mei 2015 - 18:10:48
Is nu al bijna een jaar zo.
"If you're good at something, never do it for free."

Lewis

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Rome
Reactie #207 Gepost op: 08 januari 2016 - 11:04:07
Wat moet ik zien als ik in Rome ben? Ga met de fam begin maart. Mijn broer en zn vriendin zjin kunsthistorici en maken een programma, maar vroegen of ik nog input had. Dus pallazzo's, fresco's en kerkjes zijn al oververtegenwoordigd. Wat zijn de verborgen parels, geweldigste pizza's, leuke dingen om te doen? 

AS Roma en Lazio spelen niet thuis dat weekend.
Wat een enorme winnaar is hij toch!

Eddy

• Gebruiker
  • Kermit Beater
    • Bekijk profiel
Rome
Reactie #208 Gepost op: 08 januari 2016 - 11:18:54
AS Roma en Lazio spelen niet thuis dat weekend.

Volgens mij komt het zelden/nooit voor dat beide clubs uit spelen. Aangezien ze het stadion delen, moet er ieder weekend wel een van de twee thuis spelen. Anders krijgen ze het niet voor elkaar.

Lewis

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Rome
Reactie #209 Gepost op: 08 januari 2016 - 11:27:35
Correctie: Roma-Fiorentina als wij in het vliegtuig zitten.
Wat een enorme winnaar is hij toch!