Afgelopen weekend bij SuitSupply Maastricht geweest om een shirt te laten opmeten. Daar ook wel hemd genoemd. Uiteindelijk ben ik daar uitstekend geïnformeerd door Marcel, die ruim de tijd nam om me keurig de keuzemogelijkheden voor te leggen, inclusief bijbehorende voor- en nadelen. Uiteraard kan ik pas over enkele weken melden of het resultaat er ook naar is, maar vooralsnog heb ik er een goed gevoel bij.
Aardig was overigens het feit dat ik in principe klaar was met het aangeven van mijn keus, de relatief "standaard lichtblauwe" keus die hier ook regelmatig voorbij gekomen is. Toen een heer zijn 6 shirts kwam ophalen zag ik in een flits iets voorbij komen waar ik spontaan vrolijk van werd. Uiteindelijk heb ik op enkele details na een van de shirts gekopieerd. Stof: lichtblauw-wit gestreept, 9257, Herringbone. Uiteindelijk voor een cut-away boord gekozen, omdat ik deze nog niet in mijn collectie had. Losse balleinen. Enkel manchet met twee knoopjes. Niet voor de (van te voren uitgezochte duurdere) knopen gekozen, omdat deze wat gelig oogden. Daarom een mooie hoge witte knoop uitgezocht.
Ik kan niet wachten op het eindresultaat, ik zal een foto plaatsen.