Toch is het jammer. Nu konden mensen die niet meer dan 100 Euro wilden uitgeven nog goed uit te voeten bij Suit Supply. Die zullen nu wel overstappen op de SbH-tjes van deze wereld.
Het maakt (helaas) wel uit welke vestiging je bezoekt. De een heeft gewoon betere opmeters dan de ander.Amsterdam kan ik adviseren. Maak een afspraak met Tristan. Het is mogelijk en zelfs wenselijk een afspraak van te voren te maken. Rotterdam is ook goed van horen zeggen, Marcel is your man!
Binnenkort wil ik mijn eerste MTM's laten opmeten bij SuSu, vroeg me echter nog het volgende af..Maakt het nog wat uit welke vestiging ik bezoek? (woon in Utrecht dus in mijn eigen stad is geen optie). Ik kom regelmatig in Amsterdam en Rotterdam maar vroeg mij ook af de ervaringen bij deze vestigingen wisselend zijn? En wie zou ik bij welke vestiging moeten hebben? Verder vroeg ik me nog af of het ook mogelijk is van te voren een afspraak te maken met een bepaald persoon, of denk ik te moeilijk?
Deze week de nieuwe collectie bekeken in Maastricht, ze hebben een nieuwe extra slim fit pasvorm. Valt mijns inziens een stuk slanker dan de "normale" slim fit, maakt RTW shirts ineens een optie voor mij (en misschien wel anderen).
Is niet nieuw... Seizoen of twee terug hadden ze die ook al.
Is alleen de taille slimfit of heb je de indruk dat ook mouwen e.d. ook smaller zijn?
extra slimfit of slimfit?