Auteur Topic: [Shirts] SuitSupply  (531548 keer gelezen)

Pat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Shirts] SuitSupply
Reactie #660 Gepost op: 15 juli 2011 - 09:18:37
Valt wel mee toch de verhoging, als die verhoging uberhaupt waar is. Ja dat word voor sommigen een extra rondje krantenlopen dan of anders gewoon accepteren dat je het niet kan of wilt betalen.

Bill Splates

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #661 Gepost op: 15 juli 2011 - 09:19:35
Toch is het jammer. Nu konden mensen die niet meer dan 100 Euro wilden uitgeven nog goed uit te voeten bij Suit Supply. Die zullen nu wel overstappen op de SbH-tjes van deze wereld.

Volgens Mevr. Splates is de katoenprijs ondertussen ook weer aan het dalen. De prijsstijging zal wellicht nog wel wat door-ebben, maar zou eigenlijk geen nadelige gevolgen moeten hebben. Helemaal vanwege het kleine aandeel van de stof in de daadwerkelijke winkelprijs.

Binnenkort toch weer eens langs om er een voor de huidige prijs te scoren. Een tweede krantenwijk zit ik niet op te wachten.

MR

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #662 Gepost op: 28 augustus 2011 - 20:48:34
Binnenkort wil ik mijn eerste MTM's laten opmeten bij SuSu, vroeg me echter nog het volgende af..

Maakt het nog wat uit welke vestiging ik bezoek? (woon in Utrecht dus in mijn eigen stad is geen optie). Ik kom regelmatig in Amsterdam en Rotterdam maar vroeg mij ook af de ervaringen bij deze vestigingen wisselend zijn? En wie zou ik bij welke vestiging moeten hebben? Verder vroeg ik me nog af of het ook mogelijk is van te voren een afspraak te maken met een bepaald persoon, of denk ik te moeilijk? :)

Pat

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #663 Gepost op: 28 augustus 2011 - 20:51:22
Het maakt (helaas) wel uit welke vestiging je bezoekt. De een heeft gewoon betere opmeters dan de ander.

Amsterdam kan ik adviseren. Maak een afspraak met Tristan. Het is mogelijk en zelfs wenselijk een afspraak van te voren te maken.
Rotterdam is ook goed van horen zeggen, Marcel is your man!

bobvanvliet

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #664 Gepost op: 29 augustus 2011 - 10:15:03
Het maakt (helaas) wel uit welke vestiging je bezoekt. De een heeft gewoon betere opmeters dan de ander.

Amsterdam kan ik adviseren. Maak een afspraak met Tristan. Het is mogelijk en zelfs wenselijk een afspraak van te voren te maken.

Ik reply hier even om deze post over een maandje of wat weer terug te kunnen vinden, dit vroeg ik me namelijk ook net af. Dank, Pat!

Stansfield

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #665 Gepost op: 29 augustus 2011 - 11:24:22
Binnenkort wil ik mijn eerste MTM's laten opmeten bij SuSu, vroeg me echter nog het volgende af..

Maakt het nog wat uit welke vestiging ik bezoek? (woon in Utrecht dus in mijn eigen stad is geen optie). Ik kom regelmatig in Amsterdam en Rotterdam maar vroeg mij ook af de ervaringen bij deze vestigingen wisselend zijn? En wie zou ik bij welke vestiging moeten hebben? Verder vroeg ik me nog af of het ook mogelijk is van te voren een afspraak te maken met een bepaald persoon, of denk ik te moeilijk? :)

Ik ben bij Bas in Laren geweest en daar ben ik zelf erg tevreden over. Ik heb er niet zoveel verstand van als jullie hier allemaal maar ik ben er zelf erg tevreden over. En gratis parkeren voor de deur. Niet dat dat uitmaakt maar het is toch wel makkelijk.

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #666 Gepost op: 29 augustus 2011 - 11:30:27
Daar heb ik ook goede ervaringen mee Stansfield.
Heeft veel verstand van zaken.
Be yourself no matter what they say

Houseman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #667 Gepost op: 29 augustus 2011 - 21:08:08
Deze week de nieuwe collectie bekeken in Maastricht, ze hebben een nieuwe extra slim fit pasvorm. Valt mijns inziens een stuk slanker dan de "normale" slim fit, maakt RTW shirts ineens een optie voor mij (en misschien wel anderen).

Bill Splates

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #668 Gepost op: 29 augustus 2011 - 21:20:44
Deze week de nieuwe collectie bekeken in Maastricht, ze hebben een nieuwe extra slim fit pasvorm. Valt mijns inziens een stuk slanker dan de "normale" slim fit, maakt RTW shirts ineens een optie voor mij (en misschien wel anderen).

Is alleen de taille slimfit of heb je de indruk dat ook mouwen e.d. ook smaller zijn?

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #669 Gepost op: 29 augustus 2011 - 21:28:26
Is niet nieuw... Seizoen of twee terug hadden ze die ook al.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Bill Splates

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #670 Gepost op: 29 augustus 2011 - 21:39:25
Is niet nieuw... Seizoen of twee terug hadden ze die ook al.

extra slimfit of slimfit?

Houseman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #671 Gepost op: 29 augustus 2011 - 22:19:14
Is alleen de taille slimfit of heb je de indruk dat ook mouwen e.d. ook smaller zijn?

Deze week zijn de aanpassingen klaar (mouwen laten inkorten), zodra ik het shirt opgehaald heb zal ik voor je vergelijken.

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #672 Gepost op: 29 augustus 2011 - 22:25:02
extra slimfit of slimfit?

Extra. Mouwen zijn ook wat slanker.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

MR

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #673 Gepost op: 09 oktober 2011 - 17:54:51

Dank! Enigzins verlaat, maar toch :)

Zal deze week even een afspraak maken in Rotterdam en foto's posten als het zover is.
Laatst bewerkt op: 09 oktober 2011 - 18:00:27 door MR

MR

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #674 Gepost op: 11 oktober 2011 - 19:56:53
Zo, vandaag laten opmeten in Rotterdam. Marcel had er inderdaad een goed oog voor (snel door dat de ene schouder iets lager hangt dan de ander).

Verder kan ik bevestigen dat 119,- de nieuwe standaardprijs is (8,- voor dikke parelmoer knoopjes).
Laatst bewerkt op: 11 oktober 2011 - 20:29:52 door MR