Auteur Topic: [Shirts] SuitSupply  (531549 keer gelezen)

MacBert

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Shirts] SuitSupply
Reactie #690 Gepost op: 28 oktober 2011 - 15:20:41
Ik vind de knoopjes van de SuitSupply RTW te dun.
Verder prima shirts.

Egon

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #691 Gepost op: 28 oktober 2011 - 18:59:23
Ik vind de knoopjes van de SuitSupply RTW te dun.
Verder prima shirts.

Helemaal mee eens. Die zijn erg mager. Heb in het verleden ook cttb laten maken en toen zeker met betere knoopjes er op.

E.J.

• Gebruiker
  • Niets boven nieuw.
    • Bekijk profiel
Reactie #692 Gepost op: 28 oktober 2011 - 21:50:39
Ik heb maar 1 shirt van Suit Supply, ook met van die dunne knoopjes en stiekem vind ik dat juist wel fijn. Ik heb altijd angst dat die dikke knopen overal achter blijven haken.. ongegrond maar toch.

Waarom moet het cut to the bone zijn? (is iedereen op dit forum vel over been? "herenkleding voor magere ware fijnproevers") Nou goed ik vind slimfit ook wel vleiend - maar niet als ik een dag moet studeren. (een "slobberhemd" met opgestroopte mouwen met de neus in "Verandermanagement") Verder vind ik jouw nieuwe shirts er goed uitzien - veel plezier ervan!
Met bijkans beschamend gemak te plagiėren te parodiėren en via enigerlei andere vormen van ordinair jatwerk te exporteren.

Emilio

• Gebruiker
  • Vintage Rolex/Omega | 32 inch Televisie| Tram 1
    • Bekijk profiel
    • Instagram
[Shirts] SuitSupply
Reactie #693 Gepost op: 30 oktober 2011 - 12:16:43
Een korte vraag, ik weet alleen niet of ik op de juiste plaats ben. Ik heb nog een aantal pantalons( wol enkatoen) die ik wil laten vermaken( korter en benen afslanken). Nou vertrouw ik dat hassan in delft niet helemaal toe, is het mogelijk om dit te  laten doen bij suitsupply?

HGW

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #694 Gepost op: 30 oktober 2011 - 12:22:05
Ja, dat doen ze hoor.
if i stop lying i just disappoint you

Thom@s

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #695 Gepost op: 30 oktober 2011 - 12:31:25
Een korte vraag, ik weet alleen niet of ik op de juiste plaats ben. Ik heb nog een aantal pantalons( wol enkatoen) die ik wil laten vermaken( korter en benen afslanken). Nou vertrouw ik dat hassan in delft niet helemaal toe, is het mogelijk om dit te  laten doen bij suitsupply?

Heb toevallig gisteren zelf een PT01 van de laatste piustyle actie weggebracht naar SuSu. Afwerken met omslag en iets innemen van de pijp was €20,- bij elkaar (wel lichtelijk off-topic in een draadje over shirts).

Emilio

• Gebruiker
  • Vintage Rolex/Omega | 32 inch Televisie| Tram 1
    • Bekijk profiel
    • Instagram
[Shirts] SuitSupply
Reactie #696 Gepost op: 30 oktober 2011 - 18:39:45
Ik kon op mijn iPhone in de taptalk app het gewone susu draadje niet vinden.. Excuus

GuillaumeM

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #697 Gepost op: 30 oktober 2011 - 21:11:25
Vond niet direct het gepaste topic voor mijn vraag, maar het is toch shirt-gerelateerd..
Enkele weken geleden was ik in suit supply om die blauwe of grijze peacoat te kopen. Enkel die blauwe was te koop, en enkel vanaf maat 52 helaas.
Nu wil ik dus die blauwe online bestellen, maar vroeg me af als ik nu een 48 of 50 nodig heb.
Als referentie heb ik een 50 als pakmaat (zit momenteel iets te ruim, maar niet zoveel) en suit supply shirtmaat extra slimfit 39 en slimfit meestal 38.
Weet iemand trouwens als die grijze peacoat ook die band met 2 knopen op de achterkant heeft?
Bedankt alvast!

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #698 Gepost op: 30 oktober 2011 - 21:23:24
Dat hoort toch niet in het Suitsupply shirt-topic thuis? We hebben ook een peacoat-topic hoor. Je referentie is zonder foto's te vaag om concreet advies te geven. Je zal moeten passen, of moeten gokken.

MR

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #699 Gepost op: 30 oktober 2011 - 21:33:25
Weet niet of dat financieel een optie is maar je kan ze natuurlijk ook beide bestellen, ze vergelijken en vervolgens degene die af valt weer retourneren. Of even de andere suit supply winkels bellen of ze hem wel hebben en daar even langs gaan :)

Caesarius

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #700 Gepost op: 30 oktober 2011 - 21:47:29
Zelf nadenken?
Always have a better answer.

Dirk

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #701 Gepost op: 31 oktober 2011 - 00:13:52
Zelf nadenken?
Da's toch sinds de komst van internet not done?
You can buy clothes, but you can't buy style

Donz

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #702 Gepost op: 07 november 2011 - 16:15:16
Komende zaterdag ga ik voor het eerst een shirt laten opmeten bij SuitSupply (Maastricht). Ik zal de komende dagen zodra ik ook maar even tijd heb hier goed rondkijken om jullie ervaringen en meningen op een rij te zetten en hier mijn voordeel mee te doen.

Ik zal een foto plaatsen van het resultaat. Nu eerst lezen, lezen en een mening vormen.

loladonna

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #703 Gepost op: 08 november 2011 - 22:16:32
heb eerder 4 shirts cut to the bone laten maken bij SSupply, pasvorm een dikke 10!
kwaliteit een dikke 5-, mag voor een shirt boven de €100 wel iets meer verwachten.

met name de boorden en randen manchet begonnen snel te rafelen.

koop ze nu ergens anders......

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #704 Gepost op: 08 november 2011 - 22:50:08

met name de boorden en randen manchet begonnen snel te rafelen.

koop ze nu ergens anders......

Gerafeld manchet is deftig en oud-geld stijl. (aldus Jort)

Wat voor shirts koop je nu dan?