Auteur Topic: Nieuwsartikelen  (308166 keer gelezen)

Clay

  • Moderator
  • Gebruiker
  • Berichten: 6.349
    • Bekijk profiel
Re: Nieuwsartikelen
Reactie #60 Gepost op: 09 augustus 2011 – 08:13:28
Nieuwsflash

Last year, Mr. Drake, who learned the trade at British luxury label Aquascutum,
sold the company for an undisclosed price to the Armoury, a Hong Kong menswear
retailer.



Bron.

Die Armory gasten zijn nog vrij jong, kan me haast niet voorstellen dat ze zoveel knaken met die winkel verdiend hebben dat ze Drakes overnemen..





Mad Hatter

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.399
    • Bekijk profiel
Re: Nieuwsartikelen
Reactie #61 Gepost op: 09 augustus 2011 – 08:33:35
Die Armory gasten zijn nog vrij jong, kan me haast niet voorstellen dat ze zoveel knaken met die winkel verdiend hebben dat ze Drakes overnemen..
Ja, ik hoorde dat de heren van Vanità ook een aardig bod hebben gedaan. Helaas is het het net niet geworden...
Maarja, ze hebben natuurlijk ook al een grote stap genomen door Ugolini schoenen te leveren...

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.930
    • Bekijk profiel
Re: Nieuwsartikelen
Reactie #62 Gepost op: 09 augustus 2011 – 09:15:00
Die Armory gasten zijn nog vrij jong, kan me haast niet voorstellen dat ze zoveel knaken met die winkel verdiend hebben dat ze Drakes overnemen..

Een van die heren heeft al een tijd gewerkt als investment banker of iets dergelijks. Is ook geen twintiger meer. Misschien dus al een spaarpotje opgebouwd... En die winkel lijkt heel aardig te lopen.

Clay

  • Moderator
  • Gebruiker
  • Berichten: 6.349
    • Bekijk profiel
Re: Nieuwsartikelen
Reactie #63 Gepost op: 09 augustus 2011 – 09:29:06
Een van die heren heeft al een tijd gewerkt als investment banker of iets dergelijks. Is ook geen twintiger meer. Misschien dus al een spaarpotje opgebouwd... En die winkel lijkt heel aardig te lopen.

Ok, ken hun CV's niet, maar ze zien er nog jeugdig uit. Waarschijnlijk heb ik ze te jong ingeschat.

Bill Splates

  • Moderator
  • Gebruiker
  • Berichten: 7.158
    • Bekijk profiel
Re: Nieuwsartikelen
Reactie #64 Gepost op: 09 augustus 2011 – 09:36:35
Ik neem niet aan dat ze de overname volledig op eigen vermogen gefinancieerd hebben. Als een van de heren (ethan?) bankier is geweest, moet het geen probleem zijn om op basis van z'n netwerk vreemd vermogen aan te trekken. The Armoury zal hij vast en zeker ook zo opgezet hebben.

Alliata

  • Gebruiker
  • Berichten: 181
    • Bekijk profiel
Re: Nieuwsartikelen
Reactie #65 Gepost op: 09 augustus 2011 – 09:48:52
Een van die heren heeft al een tijd gewerkt als investment banker of iets dergelijks. Is ook geen twintiger meer. Misschien dus al een spaarpotje opgebouwd... En die winkel lijkt heel aardig te lopen.

Ik meende zelfs dat beide heren iets in de financiële wereld hebben gedaan en ook vrij succesvol waren.
(Ethan is overigens geen eigenaar, hij werkt daar.)
"There are three choices in life: be good, get good or give up."
House MD

Tumblr

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.930
    • Bekijk profiel
Re: Nieuwsartikelen
Reactie #66 Gepost op: 09 augustus 2011 – 09:53:42
Ok, ken hun CV's niet, maar ze zien er nog jeugdig uit. Waarschijnlijk heb ik ze te jong ingeschat.

Ik ook niet precies hoor. Maar ik heb een van hen (niet Ethan) weleens iets opgestuurd naar zijn bedrijfsadres (waar zijn functie bij stond). Verder inderdaad wat BS hierboven zegt: hij zal de weg goed kennen in de investeringswereld. Ziet er inderdaad jong uit, maar denk niet dat hij veel scheelt met mij.


Ik meende zelfs dat beide heren iets in de financiële wereld hebben gedaan en ook vrij succesvol waren.
(Ethan is overigens geen eigenaar, hij werkt daar.)

Zou goed kunnen.

Bill Splates

  • Moderator
  • Gebruiker
  • Berichten: 7.158
    • Bekijk profiel
Re: Nieuwsartikelen
Reactie #67 Gepost op: 09 augustus 2011 – 09:59:53
Ziet er inderdaad jong uit, maar denk niet dat hij veel scheelt met mij.

Ik schat hem niet boven de 50..  :-^

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.930
    • Bekijk profiel
Re: Nieuwsartikelen
Reactie #68 Gepost op: 09 augustus 2011 – 10:16:27
Ja, dank je.

GuyS

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.163
  • Quidquid Latine Dictum Sit, Altum Videtur
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Re: Nieuwsartikelen
Reactie #69 Gepost op: 12 augustus 2011 – 22:15:50
Britain's remaining traditional tannery
http://www.bbc.co.uk/news/in-pictures-14442109

GuyS

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.163
  • Quidquid Latine Dictum Sit, Altum Videtur
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Re: Nieuwsartikelen
Reactie #70 Gepost op: 17 augustus 2011 – 15:50:06
Bwahahaha:
With their quick rise to fame, the cast of MTV reality show “Jersey Shore” has cashed in on a number of endorsement deals, including weight loss supplements, alcohol and bronzer.

But here’s a first. Teen apparel retailer Abercrombie & Fitch Co. is offering to pay Michael “The Situation” Sorrentino not to wear its merchandise.

The New Albany, Ohio company released a statement Tuesday evening titled “A Win-Win Situation,” in which it stated a “deep concern” over the association between Mr. Sorrentino and the brand. A&F offered up a “substantial payment” to Mr. Sorrentino “to wear an alternate brand.”

http://blogs.wsj.com/speakeasy/2011/08/16/abercrombie-and-fitch-offer-to-pay-the-situation-to-stop-wearing-their-clothes/

Orno

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.035
    • Bekijk profiel
Re: Nieuwsartikelen
Reactie #71 Gepost op: 17 augustus 2011 – 15:58:39
Dit is wel echt te hilarisch voor woorden inderdaad!
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

Clay

  • Moderator
  • Gebruiker
  • Berichten: 6.349
    • Bekijk profiel
Re: Nieuwsartikelen
Reactie #72 Gepost op: 17 augustus 2011 – 15:59:41

GuyS

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.163
  • Quidquid Latine Dictum Sit, Altum Videtur
    • Bekijk profiel
    • Style over Substance
Re: Nieuwsartikelen
Reactie #73 Gepost op: 17 augustus 2011 – 16:04:36
Het verhaal gaat dat Snooki van handtas producenten als Gucci en Prada ook gratis tassen aangeboden kreeg - van hun concurrenten. In de hoop dat zij met de tassen van de concurrent op de show te zien zou zijn en daarmee een voor de gewenste doelgroep dodelijke associatie in de markt zou creëren :D

Clay

  • Moderator
  • Gebruiker
  • Berichten: 6.349
    • Bekijk profiel
Re: Nieuwsartikelen
Reactie #74 Gepost op: 17 augustus 2011 – 16:07:58
Het verhaal gaat dat Snooki van handtas producenten als Gucci en Prada ook gratis tassen aangeboden kreeg - van hun concurrenten. In de hoop dat zij met de tassen van de concurrent op de show te zien zou zijn en daarmee een voor de gewenste doelgroep dodelijke associatie in de markt zou creëren :D

Dat verbaast me om de een of andere reden niks :P