Is het niet zo dat de creme en was van The Royal Treatment identiek zijn aan die van de Medaille d'Or lijn van Saphir? Ze ruiken en smeren in ieder geval wel hetzelfde! Ik kan me herinneren dat Danny veel gebruik maakt van de Medaille d'Or producten...
Nee, zit toch wel verschil in hoor. Die van Danny zelf smeren makkelijker uit en er komt een wat diepere glans naar voren dan met medaille d 'Or. Exact het verschil zou ik niet weten wat het is, ook niet waar hij het laat maken. Maar dat zoekt Danny zelf maar uit.
Slechte ervaringen met Santoni, Huey? 
Wie niet. Ook mijn ervaring met Santoni is op z'n best wisselend te noemen. Wel 100% tevreden met mijn CJs en Church's. Nadeel daarvan is dat ze er wat saai uitzien als je de rest van de week Santoni draagt.
Is ook een kwestie van wennen, al mijn Santoni's zijn in een dermate deplorabele staat dat ik alleen de C&J's en EG's nog draag 
Ik begrijp dat echt niet. Ik heb (nog) met geen van mijn Santoni's problemen, ook niet dat watervlekgedoe. Ik schat dat jij, Huey ongeveer 2 keer zoveel paren Santoni hebt als ik en jij hebt met al jouw Santoni's gedonder gehad. De productiedata van mijn schoenen zullen ongeveer overeenkomen met die van de middelste en latere paren uit jouw collectie. Nu kan het natuurlijk zo zijn dat alleen bepaalde kleuren problemen opleveren, maar ik kan me niet voorstellen dat al jullie paren precies dezelfde kleur hebben. Dus waarin zit het hem dan wel? En waarom heb ik met geen enkel paar problemen en jullie met elk paar?
Ik snap dat dus ook niet, al klopt het wel wat men allemaal zegt.... Het is dus niet uit de lucht gegrepen, maar ook niet goed in één woord te omschrijven.
Ik heb slechts 1 paar, de 6140, en heb hier ook geen enkel probleem mee...
Al ben ik wel tot de conclusie gekomen dat ik alleen nog maar santoni's met goodyear maakwijze zal kopen (als ik een santoni kies, uiteraard).
De 6140 is de enige waar ik geen enkel probleem mee heb gehad. Die blijven gewoon mooi.