Auteur Topic: Santoni  (1766425 keer gelezen)

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Santoni - Deel X
Reactie #2925 Gepost op: 19 april 2007 - 21:36:05
Citaat van: "Migliore"
Voor de liefhebbers:

Vandaag was ik even bij S&S en ook daar zijn nu goodyear gemaakte santoni's verkrijgbaar voor nog geen EUR 500,-.

Ik heb een aantal exemplaren in handen gehad en ze zijn supper! Onder andere een mooie monkboot, en een mooie derby met opgenaaide spiegel.

Aan het eind van het jaar gaan ze ook een aantal limited editions voeren!!!  Die kunnen overigens ook weer verzoold worden in de fabriek van Santoni. Met de rapid blakes doen ze zich (die italianen) die moeite niet!
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca

Pierre Corthay on Blogspot

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel X
Reactie #2926 Gepost op: 19 april 2007 - 21:36:55
@ foto010101:

erg fraaie schoen hoor !! =D>  =P~

Stromen

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel X
Reactie #2927 Gepost op: 26 april 2007 - 20:17:21
De 6364 in 3 kleuren.

Ik ben er nog niet uit in welke kleur (of kleuren :wink: ) ik'm wil.  

Volgens mij is deze zowel in blake als goodyear verkrijgbaar.De bruine goodyear staat/stond bij Sir Max.
Iemand de blake versie recentelijk ergens gezien? En dan bij voorkeur de zwarte en/of rode?

Deze (maar dan met een heel medaillon) spookt ook nog door m'n hoofd...Dus als iemand weet daar die te vinden is....
[/img]

marcos

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel X
Reactie #2928 Gepost op: 26 april 2007 - 21:22:10
Mooi! Stond die zwarte ook bij Sir Max toevallig?

Alboreto

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel X
Reactie #2929 Gepost op: 26 april 2007 - 21:33:25
Toen ik eind maart bij Sir Max was hadden ze alleen een bijna bordeaux bruine. Heel mooi.
esus saves, George Nelson withdraws!

marcos

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel X
Reactie #2930 Gepost op: 26 april 2007 - 21:51:02
Ik ga van het weekend maar weer eens kijken dan. Er stond laatst ook een aubergine kleurige, tijdje in m'n handen gehad maar niet gekocht. Misschien toch maar doen.

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel X
Reactie #2931 Gepost op: 26 april 2007 - 22:06:07
Citaat van: "Stromen"

Ik ben er nog niet uit in welke kleur (of kleuren :wink: ) ik'm wil.  

Volgens mij is deze zowel in blake als goodyear verkrijgbaar.De bruine goodyear staat/stond bij Sir Max.
Iemand de blake versie recentelijk ergens gezien? En dan bij voorkeur de zwarte en/of rode?

Zie foto boven!! Dat lijkt me overduidelijk een blake!!
Of bedoel je, in welke winkel verkrijgbaar??
Ik vind die Norvegese achtige veel mooier trouwens!

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel X
Reactie #2932 Gepost op: 26 april 2007 - 22:53:36
Ik vraag me af hoe je van de plaatje kan afleiden dat het een blake is. Als ik ff een goodyear er bij pak lijkt die precies op dat plaatje.
This, madame, is Versailles.

Marcel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel X
Reactie #2933 Gepost op: 26 april 2007 - 22:59:59
Citaat van: "Rogier"
Ik vraag me af hoe je van de plaatje kan afleiden dat het een blake is. Als ik ff een goodyear er bij pak lijkt die precies op dat plaatje.

Meestal (misschien wel altijd) is de oranje binnenvoering een goede aanwijzing dat het een Blake is.
 know that I'm born and I know that I'll die, the in between is mine.

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel X
Reactie #2934 Gepost op: 26 april 2007 - 23:17:15
Citaat van: "Marcel"

Meestal (misschien wel altijd) is de oranje binnenvoering een goede aanwijzing dat het een Blake is.

Ja, dat is waar. Daar had ik even niet aan gedacht. Maar ik dacht even dat het neusje het aan de stiknaad zag. :D
This, madame, is Versailles.

Migliore

• Gebruiker
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel X
Reactie #2935 Gepost op: 27 april 2007 - 07:58:46

Ja, dat is waar. Daar had ik even niet aan gedacht. Maar ik dacht even dat het neusje het aan de stiknaad zag. :D

Bovenstaande klopt zowiezo, en je ziet het (bij Santoni) aan de dikte van de zool.....

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel X
Reactie #2936 Gepost op: 27 april 2007 - 09:43:26

Die 'novegese-achtige' onderaan heeft anders precies dezelfde binnenvoering. Is dat dan toch een Blake?

Marcel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel X
Reactie #2937 Gepost op: 27 april 2007 - 12:06:44
Citaat van: "Velponi"

Die 'novegese-achtige' onderaan heeft anders precies dezelfde binnenvoering. Is dat dan toch een Blake?

Een kijkje binnenin de schoen zou uitsluitsel geven (gelet op een zichtbare stiknaad). Santoni gebruikt echter vaak versieringen zonder functie, grote kans dus dat dit een Blake is.
 know that I'm born and I know that I'll die, the in between is mine.

Aaron

• Gast
Santoni - Deel X
Reactie #2938 Gepost op: 27 april 2007 - 16:29:17

Dat hoeft niet altijd zo te zijn. Smits in Arnhem heeft bijvoorbeeld een aantal goodyear en novergese gemaakte triluxen staan met een oranje binnenvoering.

Guabello

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel X
Reactie #2939 Gepost op: 27 april 2007 - 16:31:53
Citaat van: "Velponi"

Een kijkje binnenin de schoen zou uitsluitsel geven (gelet op een zichtbare stiknaad). Santoni gebruikt echter vaak versieringen zonder functie, grote kans dus dat dit een Blake is.

Ik heb toch echt een Santoni gehad met bruine binnenvoering en dat was gewoon een blake..