Ik heb vorige week mn eerste paar santoni schoenen gekocht, het model 6225, maar kan er op het internet niks over vinden. De 6225 lijken veel op deze:
http://www.raffaello-network.com/raffties/detail.php?itemid=62424&rangeid=800 alleen hebben die van mij z'n gaatjes model in de neus.
Ook zag ik in de zelfde winkel nog een paar hele mooie grijze santoni's staan, nummer 7104 als ik het me goed herinner, welke ik misschien in de toekomst nog wel wil kopen. Staan erg goed onder een spijkerbroek
Maar wat ik dus graag zou willen weten of er niet ergens een soort database van de santoni modellen is want hun website is maar karig. Ik heb al wel een kleine verzameling op styleforum.net gezien, maar veel modellen die ik gezien heb staan daar niet tussen. En daar werken ze ook niet zoveel met model nummers zoals hier.
Ook vraag ik me af welke modellen er nou voor de winter geplanned staan. In de winkel waar ik mn schoenen kocht zij de verkoper dat ze eigenlijk alleen nog maar nieuwe modellen van suede zouden binnen krijgen(hangt natuurlijk ook van hun inkoop beleid af maarja).