Auteur Topic: Santoni  (1766467 keer gelezen)

Napoleon

• Gast
Santoni - Deel VIII
Reactie #2250 Gepost op: 08 september 2006 - 12:36:18
Citaat van: "giuliano"
Citaat van: "Napoleon"
gewoon je auto in duitsland kopen (zie nrc next van gister :))

Heb 'm niet gekocht gisteren, stond er iets verlichtends in?
een audi A8 W12 quattro (iets voor jou?) bespaar je zon 30.000 euro indien je hem bij de buren koopt en kenteken laat staan...

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Santoni - Deel VIII
Reactie #2251 Gepost op: 08 september 2006 - 13:12:38

een audi A8 W12 quattro (iets voor jou?) bespaar je zon 30.000 euro indien je hem bij de buren koopt en kenteken laat staan...

Om daarna bij de grens een naheffingstoeslag BPM op te halen en een boete ter hoogte van de BPM.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Napoleon

• Gast
Santoni - Deel VIII
Reactie #2252 Gepost op: 08 september 2006 - 13:14:12
lees nog maar een keer terug sergio

Carel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VIII
Reactie #2253 Gepost op: 08 september 2006 - 13:17:19
Citaat van: "Sergio"

Om daarna bij de grens een naheffingstoeslag BPM op te halen en een boete ter hoogte van de BPM.

Ken je het verhaal van Jan Latour?
Tribula

Taylor

• Gast
Santoni - Deel VIII
Reactie #2254 Gepost op: 08 september 2006 - 13:18:06
Geloof niet dat je zonder meer is toegestaan om op een buitenlands kenteken te blijven rijden  :cry:

Carel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VIII
Reactie #2255 Gepost op: 08 september 2006 - 13:27:53
Citaat van: "Taylor"
Geloof niet dat je zonder meer is toegestaan om op een buitenlands kenteken te blijven rijden  :cry:

Als je bijv voor een duits bedrijf werkt en in nederland woont..  maar je geld verdient bijv. in azie mag je hier in nederland gewoon rondrijden..  als je em nog volgt  :wink:
Tribula

Carel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VIII
Reactie #2256 Gepost op: 08 september 2006 - 13:28:26
edit: in nederland met duits kenteken rijden
Tribula

giuliano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VIII
Reactie #2257 Gepost op: 08 september 2006 - 13:41:03
Zal het artikel eens opzoeken. Ik ben bekend met het verhaal van Jan Latour inderdaad, maar ik heb mijn fiscalist het een en ander uit laten zoeken en het lijkt erop dat de overheid binnen een maand of 6 een nieuwe wet in gaat voeren die dat verhaal met terugwerkende kracht (!) de wind uit de zeilen zal nemen.

Invoeren van een tweedehands auto uit DLD kan overigens nog steeds kostenbesparend zijn - zelfs als je de BPM moet betalen -  maar Nappi als je mijn tirade over de autodealers had gelezen, dan begrijp je waarom het geen Audi gaat worden...

Dit is overigens meer iets voor het auto-topic schat ik zo. Excuus Nexus & co
Life can only be understood backwards, but it must be lived forwards.

Carel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VIII
Reactie #2258 Gepost op: 08 september 2006 - 13:44:00
Het laten keuren van je ingevoerde auto schijnt perfect te gaan in nieuwegein hoorde ik laatst van een vriend die in de autohandel zit..  daar komen ze van heel het land.. bij de bpm afrekening schijn je er te kunnen regelen om opties zoals leer/xenon e.d. niet mee te laten rekenen..  heb er verder geen ervaring mee
Tribula

f430

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VIII
Reactie #2259 Gepost op: 08 september 2006 - 15:31:21

Edit: on topic: gisteren mooie Santoni laarsjes (is dat het woord?) gezien. Deels suede/deels glad leer. Mooi, maar zaten niet zo goed...

Die bij vip?

giuliano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VIII
Reactie #2260 Gepost op: 08 september 2006 - 16:39:55
Ja, ik was gisteravond even binnengelopen. Had 41,5 gepast en die zat behoorlijk ruim, maar ik had geen zin om verder te passen, hoewel de 41 of 40,5 waarschijnlijk prima zouden zitten, maar ik vond EUR 500 wat overdreven voor een impuls-aankoop.

Woon jij ook in Haarlem?

f430

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VIII
Reactie #2261 Gepost op: 08 september 2006 - 17:03:19
Ja, ik was gisteravond even binnengelopen. Had 41,5 gepast en die zat behoorlijk ruim, maar ik had geen zin om verder te passen, hoewel de 41 of 40,5 waarschijnlijk prima zouden zitten, maar ik vond EUR 500 wat overdreven voor een impuls-aankoop.

Woon jij ook in Haarlem?

Ik had ze een maand of wat terug zien staan, alleen mijn maat was toen al verkocht (maat 7), welke toen trouwens nog wel bij het filiaal in laren stond. Wel een leuke schoen, alleen wat jij zegt, waarschijnlijk een impulsaankoop en derhalve vond ik het ook wat overdreven. Toen eigenlijk niet naar de prijs gevraagd verder, stond er niet op omdat ze net binnen waren. Santoni's verkochten ze daar altijd voor 400 euro, beetje jammer dat ze alweer duurder zijn nu.

btw ik woon zelf niet in Haarlem, maar kom er vrij vaak omdat ik er vrij veel mensen ken, bovendien is het gewoon een gezellige stad om even te winkelen en/of terrasje te pakken.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Santoni - Deel VIII
Reactie #2262 Gepost op: 08 september 2006 - 22:34:30
Citaat van: "Carel"
Citaat van: "Sergio"

Ken je het verhaal van Jan Latour?

edit: zie auto topic.

http://www.stijlforum.nl/viewtopic.php?p=99020#99020
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

giuliano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VIII
Reactie #2263 Gepost op: 10 september 2006 - 08:29:00
Citaat van: "f430"

Woon jij ook in Haarlem?

Ik had ze een maand of wat terug zien staan, alleen mijn maat was toen al verkocht (maat 7), welke toen trouwens nog wel bij het filiaal in laren stond. Wel een leuke schoen, alleen wat jij zegt, waarschijnlijk een impulsaankoop en derhalve vond ik het ook wat overdreven. Toen eigenlijk niet naar de prijs gevraagd verder, stond er niet op omdat ze net binnen waren. Santoni's verkochten ze daar altijd voor 400 euro, beetje jammer dat ze alweer duurder zijn nu.

btw ik woon zelf niet in Haarlem, maar kom er vrij vaak omdat ik er vrij veel mensen ken, bovendien is het gewoon een gezellige stad om even te winkelen en/of terrasje te pakken.

EUR 479 om precies te zijn

Hein

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.dezinvanluxe.nl
Santoni - Deel VIII
Reactie #2264 Gepost op: 13 september 2006 - 13:46:01
Hoe kun je zien welk referentienummer Santoni's hebben? Ik heb een paar gekocht, maar kan geen nummer vinden.
ww.dezinvanluxe.nl