Zie net dat de nieuwe Fall/Winter collectie op de Santoni website staat, weer erg mooie schoenen {|=Nog geen één van deze in de winkel gezien.
Hmm had meer verwacht van de nieuwe herfst/winter collectie... De whole cut met medallion op de 'startpagina' vind ik daarentegen wel heel erg gaaf, weet iemand toevallig waar die te koop is?
Citaat van: "Vortex"Hmm had meer verwacht van de nieuwe herfst/winter collectie... De whole cut met medallion op de 'startpagina' vind ik daarentegen wel heel erg gaaf, weet iemand toevallig waar die te koop is?hier sluit ik me bij aan de whole cut is dan ook meteen de mooiste. de rest van de site is niet mijn smaak. de broques van rutger vind ik wel geweldig.
hier sluit ik me bij aan de whole cut is dan ook meteen de mooiste. de rest van de site is niet mijn smaak. de broques van rutger vind ik wel geweldig.
Die schoen stond ook al op de site ten tijde van de voorjaars-/zomercollectie trouwens.
Citaat van: "f430"hier sluit ik me bij aan de whole cut is dan ook meteen de mooiste. de rest van de site is niet mijn smaak. de broques van rutger vind ik wel geweldig. CitaatDie schoen stond ook al op de site ten tijde van de voorjaars-/zomercollectie trouwens.De grote vraag is: WAAR IS HIJ TE KOOP?
Relaxt vortex Als het een model uit de voorjaars-/zomercollectie komt dan zal het misschien lastig zijn om hem nog ergens te vinden. Maar misschien weet iemand toevallig WAAR HIJ TE KOOP IS
Citaat van: "Vortex"Citaat van: "f430"hier sluit ik me bij aan de whole cut is dan ook meteen de mooiste. de rest van de site is niet mijn smaak. de broques van rutger vind ik wel geweldig. CitaatDie schoen stond ook al op de site ten tijde van de voorjaars-/zomercollectie trouwens.De grote vraag is: WAAR IS HIJ TE KOOP? Relaxt vortex Als het een model uit de voorjaars-/zomercollectie komt dan zal het misschien lastig zijn om hem nog ergens te vinden. Maar misschien weet iemand toevallig WAAR HIJ TE KOOP IS
7552 =D>