Auteur Topic: Santoni  (1766465 keer gelezen)

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VIII
Reactie #2325 Gepost op: 29 september 2006 - 20:14:11
mooie schoentjes rutger  =D>
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Rutger

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VIII
Reactie #2326 Gepost op: 29 september 2006 - 20:45:05
Zie net dat de nieuwe Fall/Winter collectie op de Santoni website staat, weer erg mooie schoenen  :-({|=
Nog geen één van deze in de winkel gezien.

Carel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VIII
Reactie #2327 Gepost op: 29 september 2006 - 20:50:07
Citaat van: "Rutger"
Zie net dat de nieuwe Fall/Winter collectie op de Santoni website staat, weer erg mooie schoenen  :-({|=

Ik heb de 7545  8)
Tribula

f430

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VIII
Reactie #2328 Gepost op: 29 september 2006 - 21:04:16
Citaat van: "Rutger"

Wow nette collectie, zitten een aantal gave modellen tussen vind ik. Ik heb deze modellen nog nergens gezien, bij Oger hadden ze in ieder geval weer hun 'eigen' collectie. Morgen misschien even bij vip kijken in Haarlem, daar hebben ze wel de herfst/wintercollectie binnen.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VIII
Reactie #2329 Gepost op: 29 september 2006 - 21:32:47
Ziet er wel aardig uit de fall/winter collectie.

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VIII
Reactie #2330 Gepost op: 29 september 2006 - 21:41:57
7552 =D>
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VIII
Reactie #2331 Gepost op: 29 september 2006 - 21:47:04
Hmm had meer verwacht van de nieuwe herfst/winter collectie... De whole cut met medallion op de 'startpagina' vind ik daarentegen wel heel erg gaaf, weet iemand toevallig waar die te koop is?

cypripedium

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VIII
Reactie #2332 Gepost op: 29 september 2006 - 21:51:25
Citaat van: "Vortex"
Hmm had meer verwacht van de nieuwe herfst/winter collectie... De whole cut met medallion op de 'startpagina' vind ik daarentegen wel heel erg gaaf, weet iemand toevallig waar die te koop is?

hier sluit ik me bij aan  :D  de whole cut is dan ook meteen de mooiste. de rest van de site is niet mijn smaak.
de broques van rutger vind ik wel geweldig.  :D

f430

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VIII
Reactie #2333 Gepost op: 29 september 2006 - 22:01:10
Citaat van: "cypripedium"

hier sluit ik me bij aan  :D  de whole cut is dan ook meteen de mooiste. de rest van de site is niet mijn smaak.

Die schoen stond ook al op de site ten tijde van de voorjaars-/zomercollectie trouwens.

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VIII
Reactie #2334 Gepost op: 29 september 2006 - 22:02:28
Citaat van: "f430"

Citaat
Die schoen stond ook al op de site ten tijde van de voorjaars-/zomercollectie trouwens.

De grote vraag is: WAAR IS HIJ TE KOOP? :)

f430

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VIII
Reactie #2335 Gepost op: 29 september 2006 - 22:11:59

Citaat

Relaxt vortex  :lol:   8)   Als het een model is die uit de voorjaars-/zomercollectie komt dan zal het misschien lastig zijn om hem nog ergens te vinden. Maar misschien weet iemand toevallig WAAR HIJ TE KOOP IS  :lol:

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VIII
Reactie #2336 Gepost op: 29 september 2006 - 22:14:41
Relaxt vortex  :lol:   8)   Als het een model uit de voorjaars-/zomercollectie komt dan zal het misschien lastig zijn om hem nog ergens te vinden. Maar misschien weet iemand toevallig WAAR HIJ TE KOOP IS  :lol:

Sorry, hij is zooo mooi  :oops: Als iemand anders nog een mooie slanke whole cut weet met mooi patina en een medallion op de neus mag je me graag een pmmetje sturen!

Huey

• Gast
Santoni - Deel VIII
Reactie #2337 Gepost op: 29 september 2006 - 22:19:13
Citaat van: "cypripedium"

Santoni heeft voor mij een beetje afgedaan...
Vond de kwaliteit behoorlijk tegenvallen en de herfstcollectie heb ik niet eens één mooie schoen bij gezien.

Denk dat ik maar wacht tot de Scafora's van Nexus ergens te koop zijn.

cypripedium

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VIII
Reactie #2338 Gepost op: 29 september 2006 - 22:27:02

Citaat

Relaxt vortex  :lol:   8)   Als het een model uit de voorjaars-/zomercollectie komt dan zal het misschien lastig zijn om hem nog ergens te vinden. Maar misschien weet iemand toevallig WAAR HIJ TE KOOP IS  :lol:

De kans is groot dat je hem nog tegenkomt. Santoni wordt best in veel winkels verkocht. De verkoop loopt bij lange niet altijd zo voorspoedig als de winkeleigenaren graag schetsen. (Ik kwam in de laatste uitverkoop nog guldenprijzen op de stickers tegen) Regelmatig schoenenzaken binnenlopen heeft mij al heel wat opgeleverd.  :wink:

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Santoni - Deel VIII
Reactie #2339 Gepost op: 30 september 2006 - 03:49:39
Citaat van: "Merlino"
7552 =D>

Die wil ik gaan halen....
This, madame, is Versailles.