Ik ben dus sinds gister terug uit Milaan en het was erg mooi, veel mooie kleding, mensen en gebouwen gezien.
Ik kwam vrijdag aan op Orio Bergamo Airport vanaf daar het was het met de bus 50 minuten naar Milaan. En toen liepen we in 10 minuten naar het Starhotel Ritz waar we het hele weekend zouden verblijven. Daar hebben we onze bagage achtergelaten en gaan winkelen. We begonnen op het verlengde van de Corso Buenos Aires. De eerste winkel waar we serieus in gingen was Caraceni, wat een erg mooie winkel is. We werden goed geholpen door een wat oudere man die ons door de winkel rond leidde. Ik heb nog een shirt gepast maar daar was de fit niet mooi genoeg van. Mijn vader heeft er wel een gekocht. Daarna hebben we nog wat rondgewinkeld maar ik heb zelf niks gekocht.
Zo zag ik er die dag uit:
De tweede dag zijn we naar het gedeelte rondom de Duomo gegaan, inclusief Rinancetta(oid) wat erg leuk was. In Rinancetta heb ik bij alle interessante in-store shops gekeken, erg veel mooie dingen aan gehad, inclusief een Burberry Trenchoat van welgeteld 1803 euro die wel op maat gemaakt leek zo mooi zat hij.
Ik heb die dag schoenen gekocht van het merk TT Bagat voor maar 85 euro, ik had nooit gedacht dat ik voor dat geld schoenen ging vinden maar het zijn erg mooie schoenen van degelijke kwaliteit.
Ik zag er toen zo uit:
Zondag hebben we ook gewinkeld in hetzelfde gebied als zaterdag en daar heb ik een jas gekocht bij de Zara, daarna zijn we teruggevlogen, met 2 uur vertraging.
Outfit:
Al met al een zeer geslaagde trip!
Edit Sergio 250512 Plaatjes verwijderd.