Ik ga waarschijnlijk in april - mei weer een paar dagen die kant op met Mrs.
Voor verjaardag gehad dus nu even aan het rondkijken cq plannen.
Ik ga waarschijnlijk drie nachten, waarvan misschien 1 dag een uitstapje naar Florence maar meer waarschijnlijk naar Como. Of, gewoon vier dagen Milaan. Qua eten ben ik niets bijzonders van plan te plannen met de lunch maar sowieso naar CP te gaan voor diner (jaja wederom!) en een leuk Italiaans restaurantje die ik van eerdere verblijven ken. Meer ga ik waarschijnlijk niet plannen zodat er ook nog wat open blijft voor ontdekkingen daar. Of toch Sadler, hmm...
Sowieso even bezoekje brengen aan Fay, Moncler, Drumohr, Al Bazar, Cale, Ombrelli Maglia, Gemelli, Gallo, Marinella. Verder ook wat modemerken bezoeken en kijken voor Peuterey. Mrs. zal ook genoeg willen zien (en vast ook kopen), but we'll see.
Hotels twijfel ik over. Ik wil eigenlijk minder kwijt zijn dan in het Four Seasons (er is nu ook niet echt een interessante deal atm, vorige keer wel, vandaar). Bvlgari wordt 'm waarschijnlijk niet.
Ik denk voornamelijk aan Principe Di Savoie, Petit Palais Hotel De CHarme, Townhouse 8 en Grand Hotel Et De Milan. Maar ook Straf, De La Ville, en Le Meridien Gallia behoren nog tot de opties.
Iemand wat nuttigs over te zeggen?