welke lengte is jouw jas?
De lengte van de jas hangt van de maat (34, 36, 38, etc.) en van de fit af (kort, normaal of lang). Als je voor kort kiest wordt er 6 cm van de lengte afgenomen en 3 cm van de mouwen. Wanneer je voor lang kiest wordt aan lengte 5 cm toegevoegd en voor de mouwen 2 cm. Ik heb een korte versie en die van mij is 110 cm lang. Dus onder mijn knieën. Dit is de standaard, maar aangezien het Made-to-Order (MTO) is kun je gewoon aangeven dat je de lengte bijvoorbeeld wat langer of korter wenst te hebben, hetzelfde geldt voor de mouwen, etc.
Ik raad je wel aan om 1 maat onder je normale maat te gaan zitten, dit komt de fit ten goede.
En is dit de 100% cotton?
Je kunt katoen of polykatoen kiezen. Ikzelf heb voor 100% katoen gekozen. Ze hebben ook een waterafstotende laag aangebracht.
Moet zeggen dat het een aantrekkelijke deal lijkt. Wilde mijn vriendin vanaf heatrow een burberry mee laten nemen maar dit ziet er uitermate goed uit.
Je kunt voor Burberry gaan, maar weet wel dat je dan ongeveer £1000 betaald, terwijl je voor de trench coat van Manchester Weathercoat £253 (inclusief verzendkosten) neerlegt. De trench coats van Burberry worden door Manchester Weathercoats gemaakt, dus je tikt enkel dit bedrag voor de naam af; de kwaliteit is immers hetzelfde.