Even een update:
Mijn Manchester trenchcoat was gisteren binnen gekomen. De de levering was uitermate snel (houd wel rekening met het feit dat de jas nog gemaakt moet worden, indien er speciale specificaties zijn) en de kwaliteit van de jas was uitstekend. De jas voelt erg zwaar en degelijk aan. Op de standaard uitvoering zitten klepzakken, alleen wanneer je de riem vastmaakt is het niet erg gemakkelijk om in de zakken te komen, daar de riem exact over de klepzakken valt. Ik heb de trenchcoat dus teruggezonden met het verzoek om de klepzakken te vervangen door steekzakken met een knoopje. Dit was geen probleem.
Voorts moet ik nog opmerken dat het wel erg leuk is om te zien dat de naam van de klant automatisch aan de binnenkant in de jas wordt geplaatst en dat ze extra koopjes hadden bijgevoegd van het merk Burberry. Dit geeft denk ik aan dat ze inderdaad voor Burberry ontwerpen. Toch leuk om te zien dat je uitstekende kwaliteit krijgt voor een aanzienlijk mindere prijs, enkel omdat de merknaam er niet op staat.
Tot zo ver kan ik Manchester trenchcoats erg aanraden. De klantenservice is uitstekend, alleen het e-mailadres is niet bepaald een aanrader om contact te zoeken, per draad werkt altijd en ze zijn erg vriendelijk en behulpzaam.
Foto's van mijn exemplaar volgen wanneer ik 'em weer binnen heb.