John Brown heeft het over de Via Barberini in Rome,
...De rest...
We don't like to see the name of who made it and the brand of the fabric inside. The individual has to be himself, he has to dress for his own sake
Kijk eens naar high end rtw van bv. Caruso. Je krijgt gewoon meer kwaliteit voor het zelfde geld. Ik snap de voorliefde voor MTM op dit forum sowieso niet. Tenzij iedereen hier een onmogelijk lichaam heeft..
Wat zou er lastiger aan zijn? Ik heb rtw-jasjes met kort verlengde mouwen en werkende knopen.
Omdat je eigenlijk niet wil tornen aan de afstand tussen je knoop en de rand van je mouw moet je dan inkorten vanaf de schouder, en dat schijnt duurder en lastiger te zijn.
Een van de redenen dat men weleens kiest voor maatwerk. Voor sommigen is dat een onvoorstelbaar gegeven.
Ik vind de discussie rondom maatwerk een beetje typisch afentoe. Maatwerk is toch veel meer dan pasvorm? Ook de vrijheid in stofkeuze, opties en afwerking vind ik een belangrijk argument.
Een van de redenen dat ik nooit slaag (voor een pak) bij Suit Supply. Maximaal 1,5 cm in te korten, totale dealbreaker dus.