En het advies volgen. Ga voor een 2e hands suitsupply, beter vind je niet. En ophouden met “betere merken” dan TH en HB te vragen.
Je hebt E100,- . Lees je ondertussen een beetje in en wanneer je budget wat hoger is weet je wat nog meer te kopen.
Ik snap niet wat er zo raar is om te vragen naar kwaliteit vergelijkbaar met SuSu, maar dat zal wel aan mij liggen..
Drank en drugs neem ik aan?
Grapjas
Ik ben recent inmiddels bij SuSu geweest om te kijken wat de opties, maten en prijzen zijn. Ik heb maat 25 nodig met minimaal innemen (band, bassain en lengte) a 20 euro. Helaas was het totaalplaatje van dat pak dan tegen de 600 euro, waarschijnlijk zou het met een ander pak nog wel kunnen zakken tot 450 euro ofzo vermoed ik. Maar dat is dus duidelijk buiten mijn budget

Ik zal eens naar een outlet store gaan (want die is er niet online? Ik dacht hier op het forum gelezen te hebben dat deze er ook online was, maar deze kan ik niet vinden op de suitsupply site) Aan wat voor percentages moet je daarbij denken?
Ik zal ook Marktplaats in de gaten houden maar volgens mij is maat 25 niet iets wat vaak voorbij komt helaas.
Overigens heb ik in dit topic erg het gevoel dat ik niet echt welkom ben. Veel commentaar vind ik erg onaardig op enkele hulpvolle gebruikers na. Ik doe mijn best met inlezen en informatie vergaren en probeer te roeien met de riemen die ik heb. Maar ik heb erg het idee dat de aanwezigheid niet wordt gewaardeerd wanneer je niet in dezelfde luxueuze levensstijl begeeft of iig niet dat budget hebt. Ik had verwacht dat, ondanks dat ik het budget niet heb, mijn interesse in dit onderwerp gewaardeerd zou worden. Vandaar ook dat ik niet meer gereageerd had. En ik vermoed na het commentaar dat ik nu geef dat ik nog erger ga terug krijgen en dat dit wellicht (een van) mijn laatste berichten hier zal zijn.
Voor de paar die wel zo aardig waren om met mij een beetje hulpzaam op een niet denigrerende manier mee te denken, dankjewel