Waarom wil je überhaupt een pak eigenlijk?
Voor een bruiloft waarbij ik getuige ben (komende zomer)
Als je goed leest, is er in de vorige pagina een pak aangeboden voor 100 euro. Als je de deal van de eeuw wilt hebben, zou ik toch eens snel daar op gaan reageren. En als je de deal niet vindt, heel snel dat C&A pak aan doen.
Was het maar zo'n feest, tenzij ik het verkeerd lees, maar hij doet 100 euro van zijn vraagprijs af. Dus daarmee kom je op 250 euro
Voor dat budget kan je gewoon echt niks. Marktplaats afstruinen voor een gebruikt Suitsupplypak. Dat is toch wel echt de absolute ondergrens. C&A vermijden. En die hele trits die je opsomt eveneens. Zegna zou een gelukje kunnen zijn.
C&A pak heb ik al, ik vind hem alleen niet echt heel mooi staan, maar was wel het beste wat ik toen (jaren terug) voor mijn budget kon vinden.
Verrek, ik bedenk me net dat ik nog een Suitsupplypak heb hangen in 48, Napoli, nauwelijks gedragen, is me net te ruim. Navy volgens mij. Zou je wel mogen overnemen voor weinig.
Ik zal je zo een PM sturen
Zou ik anders jullie mening kunnen krijgen over merken die wel oké zijn? Want Hugo Boss is volgens jullie niet goed. Welke dan wel? Ik zie veel Tommy Hilfiger te koop staan, is dat beter dan Hugo Boss?