Auteur Topic: Pakken algemeen  (680166 keer gelezen)

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #2370 Gepost op: 16 februari 2019 - 18:55:49
bespoke is the way
live and let die

tjoena

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Toni van den Munckhof
Pakken algemeen
Reactie #2371 Gepost op: 16 februari 2019 - 19:28:29
Wolf, doe die schone italiaanse dame dat nou eens niet aan joh. Die rent huilend weg en dan hebben we Punt over de zeik.

Ikke

• Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #2372 Gepost op: 16 februari 2019 - 19:35:42
Ja maar dan zit ik in een prijsklasse die ik nu niet kan betalen. Ik heb overigens geen ov, ook geen stufi of iets. Ik werk wel zoveel als mogelijk naast mijn studie maar helaas is de studie (universiteit) + op mezelf wonen duurder dan dat ik naast mijn studie erbij kan verdienen. Vandaar dat ik ook naar een goedkopere oplossing zoek als in een tweedehands pak wat verder wel netjes is en deze dan een beetje laten vermaken zodat het beter aansluit aan mijn bouw.
Of zeggen jullie dat het niet haalbaar is rond de 100 euro? Dan stop ik met zoeken en trek ik gewoon mijn C&A pak aan.

Leonardus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #2373 Gepost op: 16 februari 2019 - 19:55:25
Waarom wil je überhaupt een pak eigenlijk?

tjoena

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Toni van den Munckhof
Pakken algemeen
Reactie #2374 Gepost op: 16 februari 2019 - 19:56:07
Als je goed leest, is er in de vorige pagina een pak aangeboden voor 100 euro. Als je de deal van de eeuw wilt hebben, zou ik toch eens snel daar op gaan reageren. En als je de deal niet vindt, heel snel dat C&A pak aan doen.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #2375 Gepost op: 16 februari 2019 - 20:03:59
Voor dat budget kan je gewoon echt niks. Marktplaats afstruinen voor een gebruikt Suitsupplypak. Dat is toch wel echt de absolute ondergrens. C&A vermijden. En die hele trits die je opsomt eveneens. Zegna zou een gelukje kunnen zijn.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #2376 Gepost op: 16 februari 2019 - 20:07:46
Verrek, ik bedenk me net dat ik nog een Suitsupplypak heb hangen in 48, Napoli, nauwelijks gedragen, is me net te ruim. Navy volgens mij. Zou je wel mogen overnemen voor weinig.

Ikke

• Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #2377 Gepost op: 16 februari 2019 - 20:16:42
Waarom wil je überhaupt een pak eigenlijk?
Voor een bruiloft waarbij ik getuige ben (komende zomer)

Als je goed leest, is er in de vorige pagina een pak aangeboden voor 100 euro. Als je de deal van de eeuw wilt hebben, zou ik toch eens snel daar op gaan reageren. En als je de deal niet vindt, heel snel dat C&A pak aan doen.
Was het maar zo'n feest, tenzij ik het verkeerd lees, maar hij doet 100 euro van zijn vraagprijs af. Dus daarmee kom je op 250 euro

Voor dat budget kan je gewoon echt niks. Marktplaats afstruinen voor een gebruikt Suitsupplypak. Dat is toch wel echt de absolute ondergrens. C&A vermijden. En die hele trits die je opsomt eveneens. Zegna zou een gelukje kunnen zijn.
C&A pak heb ik al, ik vind hem alleen niet echt heel mooi staan, maar was wel het beste wat ik toen (jaren terug) voor mijn budget kon vinden.

Verrek, ik bedenk me net dat ik nog een Suitsupplypak heb hangen in 48, Napoli, nauwelijks gedragen, is me net te ruim. Navy volgens mij. Zou je wel mogen overnemen voor weinig.
Ik zal je zo een PM sturen

Zou ik anders jullie mening kunnen krijgen over merken die wel oké zijn? Want Hugo Boss is volgens jullie niet goed. Welke dan wel? Ik zie veel Tommy Hilfiger te koop staan, is dat beter dan Hugo Boss?

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #2378 Gepost op: 16 februari 2019 - 20:19:31
Nee
live and let die

Ikke

• Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #2379 Gepost op: 16 februari 2019 - 20:23:08

arch

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #2380 Gepost op: 16 februari 2019 - 20:33:36

Dit lijkt mij het beste idee voor je. Als jij het pak niet wilt, ben ik wel geïnteresseerd. :thumbsup:

RDB95

• Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #2381 Gepost op: 16 februari 2019 - 20:33:49
Ik kan je uit ervaring vertellen dat je helaas niet voor een dubbeltje op de eerste rang kunt zitten. Je hebt een aantal hele goeie opties gekregen die echt een stuk beter zijn dan een Tommy of Hugo pak. Mocht je toch tweedehands gaan, is Suitsupply p/k technisch gezien echt de enige optie

Ikke

• Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #2382 Gepost op: 16 februari 2019 - 20:49:00
Ik kan je uit ervaring vertellen dat je helaas niet voor een dubbeltje op de eerste rang kunt zitten. Je hebt een aantal hele goeie opties gekregen die echt een stuk beter zijn dan een Tommy of Hugo pak. Mocht je toch tweedehands gaan, is Suitsupply p/k technisch gezien echt de enige optie
Ja mijn probleem is dus dat ik niet weet wat wel goede merken zijn behalve SuitSupply. Dat maakt het zoeken voor mij lastig. Vandaar dat ik al een paar keer gevraagd heb naar welke merken ik dan wel kan zoeken. Want op foto's oogt een Tommy Hilfiger pak voor mij best prima en ze zijn betaalbaar (onder de 100) maar dat zijn dus blijkbaar ook geen goede pakken.
Ik heb Mikey Fuoco een pm gestuurd want dat lijkt mij idd de beste optie. (Al ben ik nog steeds benieuwd wat dan wel betere merken zijn dan Hugo en Tommy want ik heb echt geen idee)

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #2383 Gepost op: 16 februari 2019 - 21:00:13
Had ook al wat teruggestuurd. Check je inbox even.

arch

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #2384 Gepost op: 16 februari 2019 - 21:02:48
Hoewel, mijn huisgenoot (ook studenten) had laatst een C&A pak in de aanbieding gekocht voor gelegenheden waar je wel een pak aan moet maar waarvan je weet dat je liever niet een mooi pak aandoet (21-diners, formele studentenfeesten etc). Was voor het geld niet eens heel erg slecht hoor. Maar een bruiloft is toch wel iets waar je toch wat beter voor de dag kan komen.