Dank voor de input en vergelijking! Vanita had ik nog niet in het vizier dus daar kijk ik ook naar. Lijkt er op het eerste gezicht wel op dat het prijsverschil met de eerder genoemde la montagna relatief beperkt lijkt.
Heb je in je vergelijking ook nog opvallende verschillen in service opgemerkt?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Pauw: top winkel, fijne service, mooie producten, twee jaar geleden een La Vera jasje laten maken, maar 2.6k en denk pak rond 3k, dus dat valt af. Ze voeren misschien ook Caruso, maar ik ben bang dat je dan ook rond de 2k uitkomt, per pak. Overigens perfect ingemeten!
Jacob: wederom fijne winkel, absoluut top service, helaas voeren ze niet meer de producten uit Bari, maar hij heeft nu wel een ander klein Italiaans huisje, maar ik zou echt geen idee hebben wat de vanaf prijs zal zijn. Bart, eigenaar, meet fantastisch in en absoluut een top goosert.
Oger: RUK, maar voert wel Munro, en prijs is goed, al vind ik persoonlijk kwaliteit wat minder... Heb een jasje, handmade uit china, maar voering kwam snel door de stof heen en knopen lieten snel los... maar ze zullen ook niet stil hebben gezeten, dus misschien inmiddels een stuk beter...
SuSu: Geen ervaring
Vanita: geen ervaring
New Tailor: Leuke winkel, alleen geen fan van het model, heb er ooit een jasje laten maken, gekozen voor de Italiaanse schouder -- geen succes... kwaliteit top.
Bespoke heb ik ervaring met beide: top services, fijne mensen, betrouwbaar, persoonlijk en mocht je ooit in Italië zijn, dan nodigen ze je graag uit in hun shop, en ook voor het eten, beide overigens

... Ook als je ooit eens iets wil laten aanpassen, kan dat altijd, ook achteraf, das het mooie van bespoke.
1250 bespoke, incl stof, handgemaakt, eigen patroon, top service... alleen wel hotelkamer en wat meer tijd kwijt...