Auteur Topic: Pakken algemeen  (436759 keer gelezen)

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
Pakken algemeen
Reactie #2445 Gepost op: 12 maart 2019 – 10:56:53
Citaat
afgelopen 10 jaar heb ik 3 pakken aangeschaft, twee MTM bij Oger en een maatpak in Hong Kong. De laatste tijd draag ik minder pakken.

Ondanks alle lovende reacties hierboven, zou ik je eigenlijk willen aanraden om gewoon voor iets uit het rek te gaan van goede kwaliteit. Of desnoods mtm. Denk dat je je pas aan bespoke moet wagen, als al het overige je niet meer tevreden stelt. Je weet dan ook door ervaring precies wat je wel en niet wil.

Ralef

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
Pakken algemeen
Reactie #2446 Gepost op: 12 maart 2019 – 11:01:16
En voor bespoke geldt ook dat de eerste pannenkoeken voor de kinderen zijn... Het duurt gewoon 1 of 2 pakken voordat je kleermaker je fit te pakken heeft. Daar moet je op rekenen. Overigens heb ik mijn eerste bespoke pak jaren gedragen, maar het moest wel wat vaker heen en weer. Nu ben ik met 1 prova klaar.

Dieci Campi

• Nieuwe gebruiker
    • Profiel bekijken
Pakken algemeen
Reactie #2447 Gepost op: 12 maart 2019 – 12:35:45
Top, dank heren. Hier kan ik wat mee.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Punt

• Gebruiker
  • Respect the beard
    • Profiel bekijken
Pakken algemeen
Reactie #2448 Gepost op: 12 maart 2019 – 12:41:39
Ondanks alle lovende reacties hierboven, zou ik je eigenlijk willen aanraden om gewoon voor iets uit het rek te gaan van goede kwaliteit. Of desnoods mtm. Denk dat je je pas aan bespoke moet wagen, als al het overige je niet meer tevreden stelt. Je weet dan ook door ervaring precies wat je wel en niet wil.

Rek snap ik, mtm niet.. zelfde proces, zelfde eerste uitdagingen...
Respect the beard

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
Pakken algemeen
Reactie #2449 Gepost op: 12 maart 2019 – 12:44:33
Vanuit een bestaand patroon. Toch makkelijker. Maar daarom ook 'desnoods mtm'.

Punt

• Gebruiker
  • Respect the beard
    • Profiel bekijken
Pakken algemeen
Reactie #2450 Gepost op: 12 maart 2019 – 13:04:54
Vanuit een bestaand patroon. Toch makkelijker. Maar daarom ook 'desnoods mtm'.

Rek en wat aanpassen is veilig, maar mtm en bespoke gelijk mbt eerste fit probleempjes... gewoon eerste keer niet te snel pushen voor eindproduct met bespoke...
Respect the beard

L.deJong

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
    • AuthenticFit
Pakken algemeen
Reactie #2451 Gepost op: 12 maart 2019 – 13:07:53
Ik ben voor bespoke gegaan omdat ik zeer kritisch ben, (dat weet Gianni inmiddels ook, eerste jasje moest inderdaad 3 keer op en neer).
Nu perfect overigens.

Daarnaast doe ik het niet alleen voor het product, maar ook voor de relatie die je opbouwd.
Je weet echt waar de producten gemaakt worden en door wie het gemaakt wordt.
OJa, en Gianni is ook een man die ik het gun boven Oger bijvoorbeeld.

Verder is het proces erg leuk: de fittings, de input etc.

Er is niets zo mooi als een pak met een verhaal!

Ik ondersteun het punt van Ralef, het is een proces. Je kunt het niet rushen.
Heb je tijd en weet je een beetje wat je wilt dan is het zeker een goede zet.

Punt

• Gebruiker
  • Respect the beard
    • Profiel bekijken
Pakken algemeen
Reactie #2452 Gepost op: 12 maart 2019 – 13:14:24
Ik ben voor bespoke gegaan omdat ik zeer kritisch ben, (dat weet Gianni inmiddels ook, eerste jasje moest inderdaad 3 keer op en neer).
Nu perfect overigens.

Daarnaast doe ik het niet alleen voor het product, maar ook voor de relatie die je opbouwd.
Je weet echt waar de producten gemaakt worden en door wie het gemaakt wordt.
OJa, en Gianni is ook een man die ik het gun boven Oger bijvoorbeeld.

Verder is het proces erg leuk: de fittings, de input etc.

Er is niets zo mooi als een pak met een verhaal!

Ik ondersteun het punt van Ralef, het is een proces. Je kunt het niet rushen.
Heb je tijd en weet je een beetje wat je wilt dan is het zeker een goede zet.
Respect the beard

Mr. Noah

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
Pakken algemeen
Reactie #2453 Gepost op: 17 maart 2019 – 17:39:33
Kun jij bij Susu ook pakken krijgen die de traditionele plooitjes hebben bij de schouders (Napolitaans)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
Pakken algemeen
Reactie #2454 Gepost op: 17 maart 2019 – 17:45:05
Traditioneel door de machine gejankt ja. Zoek je romantiek, dan zou ik een Hoofddorpse hotelkamer adviseren.

Mr. Noah

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
Pakken algemeen
Reactie #2455 Gepost op: 17 maart 2019 – 17:46:30
Haha, ja ik snap je.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ikke

• Nieuwe gebruiker
    • Profiel bekijken
Pakken algemeen
Reactie #2456 Gepost op: 17 maart 2019 – 18:51:54
En het advies volgen. Ga voor een 2e hands suitsupply, beter vind je niet. En ophouden met “betere merken” dan TH en HB te vragen.
Je hebt E100,- . Lees je ondertussen een beetje in en wanneer je budget wat hoger is weet je wat nog meer te kopen.
Ik snap niet wat er zo raar is om te vragen naar kwaliteit vergelijkbaar met SuSu, maar dat zal wel aan mij liggen..
Drank en drugs neem ik aan?
Grapjas

Ik ben recent inmiddels bij SuSu geweest om te kijken wat de opties, maten en prijzen zijn. Ik heb maat 25 nodig met minimaal innemen (band, bassain en lengte) a 20 euro. Helaas was het totaalplaatje van dat pak dan tegen de 600 euro, waarschijnlijk zou het met een ander pak nog wel kunnen zakken tot 450 euro ofzo vermoed ik. Maar dat is dus duidelijk buiten mijn budget :) Ik zal eens naar een outlet store gaan (want die is er niet online? Ik dacht hier op het forum gelezen te hebben dat deze er ook online was, maar deze kan ik niet vinden op de suitsupply site) Aan wat voor percentages moet je daarbij denken?

Ik zal ook Marktplaats in de gaten houden maar volgens mij is maat 25 niet iets wat vaak voorbij komt helaas.

Overigens heb ik in dit topic erg het gevoel dat ik niet echt welkom ben. Veel commentaar vind ik erg onaardig op enkele hulpvolle gebruikers na. Ik doe mijn best met inlezen en informatie vergaren en probeer te roeien met de riemen die ik heb. Maar ik heb erg het idee dat de aanwezigheid niet wordt gewaardeerd wanneer je niet in dezelfde luxueuze levensstijl begeeft of iig niet dat budget hebt. Ik had verwacht dat, ondanks dat ik het budget niet heb, mijn interesse in dit onderwerp gewaardeerd zou worden. Vandaar ook dat ik niet meer gereageerd had. En ik vermoed na het commentaar dat ik nu geef dat ik nog erger ga terug krijgen en dat dit wellicht (een van) mijn laatste berichten hier zal zijn.
Voor de paar die wel zo aardig waren om met mij een beetje hulpzaam op een niet denigrerende manier mee te denken, dankjewel :)

summit

• Gebruiker
  • have more than you show, speak less than you know
    • Profiel bekijken
Pakken algemeen
Reactie #2457 Gepost op: 17 maart 2019 – 19:14:38
De susu outlet zit in Batavia stad, niet online. Volgens mij kan je daar slagen, er zit ook iemand die ter plekke kan vermaken.

NOBD

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
Pakken algemeen
Reactie #2458 Gepost op: 17 maart 2019 – 19:51:53
Ook in Roermond.

Oris

• Gebruiker
    • Profiel bekijken
Pakken algemeen
Reactie #2459 Gepost op: 17 maart 2019 – 19:53:12
Niet meer, wel Rosada.