Auteur Topic: Pakken algemeen  (680123 keer gelezen)

Mr.G

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #225 Gepost op: 05 juli 2009 - 15:57:08
Ik zie dat je zowel riemlussen als bretelknopen op je broek hebt. de ene keer een riem de andere keer bretels?

Ik draag inderdaad beide.
‘Dressing well is a necessity. Having a purpose in life is not’  -  Oscar Wilde

Mediaman

• Gast
Pakken algemeen
Reactie #226 Gepost op: 12 juli 2009 - 10:44:53
Heren,

Gisteren op mijn feestje zitten praten met een oude jeugdvriend/lokale kledingwinkelier. Hij probeert mij al jaren naar zijn winkel te halen, maar zijn assortiment vind ik minder interessant. Merken; Van Gils,Ledub, State of Art, Profuomo, Stones, Vanguard, Cast Iron, Meyer, Lacoste en Baileys. Op dit moment koop ik alleen Lacoste polo's bij hem.

We hadden het o.a. over het Roy Robson en hij vond dat hij een betere prijs/waarde-verhouding biedt dan Suit Supply. Wel wat duurder, maar dan ook aanmerkelijk beter. Wie kan een oordeel geven over de pakken van Roy Robson?

Verder vertelde hij mij dat SuSu nog steeds pakken maakt van stoffen die ze enkele jaren geleden in bulk hebben gekocht. Weet iemand daar meer over? Ik zie overigens niet per se in wat daar mis mee zou zijn.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #227 Gepost op: 12 juli 2009 - 19:26:11
Roy Robson is dat niet duits..........http://www.royrobson.com/

Mediaman

• Gast
Pakken algemeen
Reactie #228 Gepost op: 12 juli 2009 - 20:05:45
Klopt, dat is het merk.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #229 Gepost op: 12 juli 2009 - 20:07:24
De lokale kledingzaak in het dorp verderop verkoopt het ook.Duitse kwaliteit denk ik dan maar is meestal wel goed toch.

Mediaman

• Gast
Pakken algemeen
Reactie #230 Gepost op: 12 juli 2009 - 20:10:33
Ja, op zich wel denk ik, maar de vraag is hoe goed in vergelijking met de prijs/waarde-verhouding van SuSu.

Mediaman

• Gast
Pakken algemeen
Reactie #231 Gepost op: 23 augustus 2009 - 09:10:36
Heeft iemand ervaringen met pakken van Aquascutum? Gisteren heb ik een jasje aan gehad bij Mostert & Van Leeuwen in Rotterdam en ik heb het nog niet in Nederland in de rekken zien hangen.
Laatst bewerkt op: 23 augustus 2009 - 09:15:48 door Mediaman

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #232 Gepost op: 23 augustus 2009 - 12:19:42
Geen ervaring mee ken het typische engelse hooligan merk van hun regenjassen wist niet dat ze ook pakken deden.
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #233 Gepost op: 23 augustus 2009 - 12:36:10
Aquascutum een hooliganmerk? Het is een kwaliteitsmerk van meer dan anderhalve eeuw oud met klanten zoals meerdere Princes of Wales, Queen Elizabeth, Winston Churchill en Cary Grant. Daarnaast is Aquascutum samen met Burberry de 'uitvinder' van de trenchcoat.

marcos

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #234 Gepost op: 23 augustus 2009 - 18:07:32
Geen ervaring mee ken het typische engelse hooligan merk van hun regenjassen wist niet dat ze ook pakken deden.
Ik zit niet zo in die hooligan-scene en misschien is het wel helemaal je van het, maar volgens mij weet je niet waar je het over hebt.

bertorelli

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #235 Gepost op: 23 augustus 2009 - 23:43:05
Ik zit niet zo in die hooligan-scene en misschien is het wel helemaal je van het, maar volgens mij weet je niet waar je het over hebt.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/programmes/hooligans/1979909.stm

http://www.footballcasual.com/clothes/aquascutum/aquascutum.html
What a mistake-a to make-a!

Pax

• Gebruiker
  • Auf tutti!
    • Bekijk profiel
Caminante, no hay caminos. Hay que caminar!

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #237 Gepost op: 24 augustus 2009 - 00:55:40
So what. Football casuals dragen ook Lacoste polo's en Adidas tennisschoenen. Zijn die nu ook fout? Jongens doe die oogkleppen eens af.

http://www.aquascutum.com/mens/

WTF is hier hooligan aan?
Laatst bewerkt op: 24 augustus 2009 - 00:57:47 door Daedalus

Mediaman

• Gast
Pakken algemeen
Reactie #238 Gepost op: 24 augustus 2009 - 08:20:17
Ik heb het over een PAK van Aquascutum. Het is een klassiek Brits merk en dat een paar idioten er ook meeloopt stoort me niet en zeker niet voor een pak. Heeft iemand een antwoord op mijn vraag? Wat is de kwaliteit van de pakken? Een verkoper vertelde me dat ze de enige winkel in Nederland zijn met de pakken, iemand? :-k

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Pakken algemeen
Reactie #239 Gepost op: 24 augustus 2009 - 11:18:38
Weet je waar die Aquascutum-pakken zijn gemaakt? Op Styleforum is er een topic over de pakken die 'Made in USA' zijn. De pakken die in Portugal worden gemaakt, lijken van mindere kwaliteit te zijn.