Die fotos bij die review site zijn gewoon pure horror!
Ik heb al veel goedkope (veelal) Aziatische troep voorbij zien komen, maar dit is toch een van de meest treurige voorbeelden die ik recent tegen ben gekomen.
Wat een zooi... Het zou verboden moeten worden...
Spaar inderdaad maar door. Als je weinig kwijt wil zijn, neem gewoon lekker een willekeurig goedkoop plakpak van het rek. Zorg dat het pak goed zit, en laat kleinigheden aanpassen bij een goede kleermaker. Oh, en zorg natuurlijk dat het van een net stofje is (gewoon fatsoenlijk 100% wolletje).
Zoiets is altijd een goed begin.
Wil je gelijk een stapje hoger gaan zitten, neem een SuitSupply made-to-measure (MTM) pak en sla gewoon hun spul van het rek (RTW) over (da's namelijk gewoon geplakt, maar trouwens wel vaak een aardige fit en met leukere stoffen dan de gemiddelde herenmode zaak om de hoek).
Wil je boven de 500 euro gaan zitten, zijn er nog veel meer opties als je een goed, ongeplakt pak wil. Maar als je een beginner bent, en veel geld wil uitgeven heb ik slechts 1 goede tip voor je: lees eerst een tijdje de verschillende onderwerpen hier op het forum en maak dan je eigen keuze.
Have fun, maar loop gewoon even heel ver om al die Aziatische plak-'maat'pak toko's.