Auteur Topic: Jeans  (961683 keer gelezen)

Eli

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #540 Gepost op: 31 januari 2006 - 10:29:21
Citaat van: "Napoleon"
Bedankt! Ik zal eerst eens naar Armani gaan kijken...hebben ze zelfs bij de bijenkorf volgens mij...

hoe handig inderdaad!! :wink:
T don't mean a thing if IT ain't got that swing.

Napoleon

• Gast
Jeans
Reactie #541 Gepost op: 31 januari 2006 - 10:32:15
Gewoon lekker graaien in die toko, niet zon vermoeiende warme adem in je nek van een verkoper die je werkelijk alles probeert te verkopen (in het erste geval..)
Hangt natuurlijk wel af van het soort winkel, maar de winkels waar ze armani verkopen zijn de verkopers af en toe best erg...

Eli

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #542 Gepost op: 31 januari 2006 - 10:34:46
Gewoon lekker graaien in die toko, niet zon vermoeiende warme adem in je nek van een verkoper die je werkelijk alles probeert te verkopen (in het erste geval..)
Hangt natuurlijk wel af van het soort winkel, maar de winkels waar ze armani verkopen zijn de verkopers af en toe best erg...

hartmann en hartmann  :?  ja heb je helemaal gelijk in, de meeste mensen die in dat soort winkels kopen zijn ook van het onzekere 'laat ik maar een merkje kopen dat doet het vast goed bij de vriend en de meid'type  :lol:

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #543 Gepost op: 31 januari 2006 - 11:17:53
Bijenkorf heeft ze, maar de winkels hebben vaak mooiere modellen en wassingen.. Bijenkorf gaat vooral voor 'safe' om het maar nooit in de uitverkoop te moeten gooien..

Hartman vind ik trouwens een goede winkel(PC)

Eli

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #544 Gepost op: 31 januari 2006 - 12:37:33
Citaat van: "ruby tuesday"
Bijenkorf heeft ze, maar de winkels hebben vaak mooiere modellen en wassingen.. Bijenkorf gaat vooral voor 'safe' om het maar nooit in de uitverkoop te moeten gooien..

Hartman vind ik trouwens een goede winkel(PC)

PC> gaat nog, Leidsestraat/koningsplein (?) vind ik echt een nare zaak!

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #545 Gepost op: 31 januari 2006 - 13:02:58
klopt.. daar hebben we al eens een discussie over gehad hier :wink:

Eli

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #546 Gepost op: 31 januari 2006 - 13:10:56
sorry menn, got a little carried away> ontopic: je hebt indd gelijk dat de beehyve de meest standaard stukjes in de collectie heeft dat is een nadeel, alhoewel dat voor armani jeans niet veel uit zal maken vrees ik, die hebben tot nog toen niet echt hele spectaculaire dingen. De emporio jeans vind ik wel weer vaak erg leuk bedacht, alleen helaas niet echt mijn ding (wijde pijpen vaak)!

Napoleon

• Gast
Jeans
Reactie #547 Gepost op: 31 januari 2006 - 17:48:36
Net bij de bijenkorf een paar armani's gepast: pasvorm is echt prima, alleen net iets te kort, valt op mijn schoen, dus zie je altijd sokken als je loopt!
Prijzen ook nog acceptabel 140-170 E

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #548 Gepost op: 31 januari 2006 - 18:05:06
is niet bij alle labels, Gucci valt lomp, Armani vaak vrij kort, D&G vrij strak etc.
Laatst een Gucci in de Gucci store in de p.c aangehad maar die zat niet lomp.Nu hadden ze alleen dat model dat ik aanhad recht met een smalle pijp.

DuC

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #549 Gepost op: 31 januari 2006 - 18:13:37
Heeft iemand van jullie enig idee welk jeansmerk lengte 36 heeft (afgezien van Boss Orange/Black)?

Stap een goede jeanszaak binnen en ze hebben lengte 36.
Levi, Pallmall, Lee, Nudie, enz.

Succes!

Napoleon

• Gast
Jeans
Reactie #550 Gepost op: 31 januari 2006 - 18:14:57
Citaat van: "DuC"
Heeft iemand van jullie enig idee welk jeansmerk lengte 36 heeft (afgezien van Boss Orange/Black)?

Stap een goede jeanszaak binnen en ze hebben lengte 36.
Levi, Pallmall, Lee, Nudie, enz.

Succes!

Levi/Pall mall/Lee trek ik niet aan
Nudie is moeilijk te krijgen! (althans hier in het zonnige zuiden!)

DuC

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #551 Gepost op: 31 januari 2006 - 18:17:05
Man at Work heeft Nudie, zit overal toch wel.

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #552 Gepost op: 31 januari 2006 - 19:31:22
Citaat van: "gusto napolitano"
is niet bij alle labels, Gucci valt lomp, Armani vaak vrij kort, D&G vrij strak etc.
Laatst een Gucci in de Gucci store in de p.c aangehad maar die zat niet lomp.Nu hadden ze alleen dat model dat ik aanhad recht met een smalle pijp.

Bij Ceasare hebben/hadden ze veel modellen maar allemaal lompe moddellen die veel te groot zaten

Jason

• Gast
Jeans
Reactie #553 Gepost op: 31 januari 2006 - 20:00:17
Citaat van: "gusto napolitano"

Bij Ceasare hebben/hadden ze veel modellen maar allemaal lompe moddellen die veel te groot zaten

hele foute winkel lijkt dat van de buitenkant.. categorie 'city line'.

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #554 Gepost op: 31 januari 2006 - 21:14:50
is het zeker niet, aardige gasten en mooie collecties, op enkele stukken na uiteraard.. alleen anders dan het gem. hiero, maar dat wil niet altijd zeggen dat er niks aan is