Auteur Topic: Jeans  (961676 keer gelezen)

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #495 Gepost op: 20 januari 2006 - 07:32:04
Citaat van: "Jacob"
Citaat van: "DuC"
Vortex, het horloge is dat een u-boat?

ja

Hehhe NEE, een 47mm Zeno Pilot xxl  :wink:

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #496 Gepost op: 20 januari 2006 - 07:53:46
jeans innemen aan de wijdte kan wel, maar weet niet of het breder gemaakt kan.. heb zelf het idee dat je stof tekort komt dan.. :roll:

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #497 Gepost op: 20 januari 2006 - 07:53:48
Een broek uitleggen in het bovenbeen...  :?:  denk niet dat dat gaat -> waar haal je de stof vandaan?
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

FFW

• Gast
Jeans
Reactie #498 Gepost op: 20 januari 2006 - 08:01:04
Laatst bij Oprah (ja ik weet het) een stukje over spijkerbroeken gezien. EN volgens de kenner daar moet een spijkerbroek bijna altijd worden ingenomen bij de band. Het gaat erom hoe hij bij de heupen en benen zit. Dus ik zou een maatje groter nemen en dan innemen.

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #499 Gepost op: 20 januari 2006 - 08:01:12
Citaat van: "Camiceria"
Een broek uitleggen in het bovenbeen...  :?:  denk niet dat dat gaat -> waar haal je de stof vandaan?

In de bovenste zoom  :? ?
Of denken jullie dat het makkelijker is om een 34 te nemen en daarvan alles te laten innemen?

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #500 Gepost op: 20 januari 2006 - 08:07:53
Citaat van: "FFW"
Laatst bij Oprah (ja ik weet het) een stukje over spijkerbroeken gezien. EN volgens de kenner daar moet een spijkerbroek bijna altijd worden ingenomen bij de band. Het gaat erom hoe hij bij de heupen en benen zit. Dus ik zou een maatje groter nemen en dan innemen.

Ik kan niet anders... heb een te smalle taille in verhouding tot mijn bovenbenen. Vrijwel elke broek (en dus ook jeans) moet worden ingenomen. Alleen bij Cavalli hoefde dat niet.

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #501 Gepost op: 20 januari 2006 - 08:45:10
Citaat van: "Vortex"

In de bovenste zoom  :? ?

Hoeveel stof verwacht je dat daar in zit dan? Natuurlijk is het altijd makkelijker om iets kleiner te maken dan groter.

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #502 Gepost op: 20 januari 2006 - 13:19:08
Ja maar een maat 34 valt meteen weer een heel stuk groter. Is zo'n broek makkelijk in te nemen (dus om taille en bovenbenen)?

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #503 Gepost op: 20 januari 2006 - 13:26:53
Ja maar een maat 34 valt meteen weer een heel stuk groter. Is zo'n broek makkelijk in te nemen (dus om taille en bovenbenen)?

Nee dat is ook niet ideaal... Ik denk dat je dan gewoon een ander model moet hebben

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #504 Gepost op: 20 januari 2006 - 19:55:48
Citaat van: "Camiceria"
Idd denk dat de snit van die borrelli gewoon smal is.

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #505 Gepost op: 20 januari 2006 - 21:48:04
Jullie hebben me overtuigd, maat 32 gaat terug en ik laat maat 33 komen. Dat moet een stuk beter passen, indien nodig kan ik hem altijd nog laten innemen. Maat 34 is te groot, blijkbaar is dit weer een afwijkende maat want normaal is 32 al een beetje ruim.

Kwam er trouwens net op tijd achter dat yoox een promotiecode heeft voor free shipping, staat natuurlijk nergens op de site waardeloos  :evil:

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Jeans
Reactie #506 Gepost op: 22 januari 2006 - 21:27:40
Jullie hebben me overtuigd, maat 32 gaat terug en ik laat maat 33 komen. Dat moet een stuk beter passen, indien nodig kan ik hem altijd nog laten innemen. Maat 34 is te groot, blijkbaar is dit weer een afwijkende maat want normaal is 32 al een beetje ruim.

Kwam er trouwens net op tijd achter dat yoox een promotiecode heeft voor free shipping, staat natuurlijk nergens op de site waardeloos  :evil:

Dat is opzich toch ook niet zo vreemd? Dat soort promotiecodes zijn meestal alleen voor geselecteerde members.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #507 Gepost op: 22 januari 2006 - 21:35:39
Vortex zou je me die code willen pm'en? Ik wil namelijk ook graag een bestelling plaatsen.
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #508 Gepost op: 22 januari 2006 - 21:40:19
Die codes ga ik echt niet pmen, dat zou lullig zijn voor alle andere members die hier gebruik van willen maken :)

fship4sales0106@yoox

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #509 Gepost op: 22 januari 2006 - 21:42:07
Citaat van: "Merlino"
Vortex zou je me die code willen pm'en? Ik wil namelijk ook graag een bestelling plaatsen.

Wat wat wat heb je op het oog?
This, madame, is Versailles.