Citaat van: "gusto napolitano" ik plaag Camicera maar overigens veel plezier met je nieuwe aankoop Het zou wel passen bij zijn 'Ciao' shirt :D:D
ik plaag Camicera maar overigens veel plezier met je nieuwe aankoop
Citaat van: "Sergio"Citaat van: "Vortex"Jullie hebben me overtuigd, maat 32 gaat terug en ik laat maat 33 komen. Dat moet een stuk beter passen, indien nodig kan ik hem altijd nog laten innemen. Maat 34 is te groot, blijkbaar is dit weer een afwijkende maat want normaal is 32 al een beetje ruim.Kwam er trouwens net op tijd achter dat yoox een promotiecode heeft voor free shipping, staat natuurlijk nergens op de site waardeloos Dat is opzich toch ook niet zo vreemd? Dat soort promotiecodes zijn meestal alleen voor geselecteerde members.Wanneer is men dan een geselecteerde member na een aantal aankopen of bedrag :
Citaat van: "Vortex"Jullie hebben me overtuigd, maat 32 gaat terug en ik laat maat 33 komen. Dat moet een stuk beter passen, indien nodig kan ik hem altijd nog laten innemen. Maat 34 is te groot, blijkbaar is dit weer een afwijkende maat want normaal is 32 al een beetje ruim.Kwam er trouwens net op tijd achter dat yoox een promotiecode heeft voor free shipping, staat natuurlijk nergens op de site waardeloos Dat is opzich toch ook niet zo vreemd? Dat soort promotiecodes zijn meestal alleen voor geselecteerde members.
Jullie hebben me overtuigd, maat 32 gaat terug en ik laat maat 33 komen. Dat moet een stuk beter passen, indien nodig kan ik hem altijd nog laten innemen. Maat 34 is te groot, blijkbaar is dit weer een afwijkende maat want normaal is 32 al een beetje ruim.Kwam er trouwens net op tijd achter dat yoox een promotiecode heeft voor free shipping, staat natuurlijk nergens op de site waardeloos
Citaat van: "Jacob"Citaat van: "gusto napolitano" ik plaag Camicera maar overigens veel plezier met je nieuwe aankoop Het zou wel passen bij zijn 'Ciao' shirt :D:D :-$
Citaat van: "Camiceria"Citaat van: "Jacob"Citaat van: "gusto napolitano" ik plaag Camicera maar overigens veel plezier met je nieuwe aankoop Het zou wel passen bij zijn 'Ciao' shirt :D:D :-$Posten die shit!
Citaat van: "gusto napolitano"Citaat van: "Sergio"Citaat van: "Vortex"Jullie hebben me overtuigd, maat 32 gaat terug en ik laat maat 33 komen. Dat moet een stuk beter passen, indien nodig kan ik hem altijd nog laten innemen. Maat 34 is te groot, blijkbaar is dit weer een afwijkende maat want normaal is 32 al een beetje ruim.Kwam er trouwens net op tijd achter dat yoox een promotiecode heeft voor free shipping, staat natuurlijk nergens op de site waardeloos Dat is opzich toch ook niet zo vreemd? Dat soort promotiecodes zijn meestal alleen voor geselecteerde members.Wanneer is men dan een geselecteerde member na een aantal aankopen of bedrag :Is vast geheim.
Good old Levi's toch gewoon?
Versace valt langer dan normaal, moet ik laten inkorten met lengte 1.83.. Nudie misschien?? Cohen jeans?
Citaat van: "Nexus"Good old Levi's toch gewoon?Ik wil eigenlijk iets anders...zat meer te denken aan 7forallmankind/Armani/Citizens for humanity...armani heeft alleen standaardlengte, die niet overdreven lang is.. Van versace heb je ook normale modellen die netjes te dragen zijn. 7 en citizens vind ik ''overpriced''Citaat van: "ruby tuesday"Versace valt langer dan normaal, moet ik laten inkorten met lengte 1.83.. Nudie misschien?? Cohen jeans?Waar zijn die allemaal te verkrijgen?
is niet bij alle labels, Gucci valt lomp, Armani vaak vrij kort, D&G vrij strak etc.