Citaat van: "Merlino"Vortex zou je me die code willen pm'en? Ik wil namelijk ook graag een bestelling plaatsen.Wat wat wat heb je op het oog?
Vortex zou je me die code willen pm'en? Ik wil namelijk ook graag een bestelling plaatsen.
Citaat van: "Vortex"Jullie hebben me overtuigd, maat 32 gaat terug en ik laat maat 33 komen. Dat moet een stuk beter passen, indien nodig kan ik hem altijd nog laten innemen. Maat 34 is te groot, blijkbaar is dit weer een afwijkende maat want normaal is 32 al een beetje ruim.Kwam er trouwens net op tijd achter dat yoox een promotiecode heeft voor free shipping, staat natuurlijk nergens op de site waardeloos Dat is opzich toch ook niet zo vreemd? Dat soort promotiecodes zijn meestal alleen voor geselecteerde members.
Jullie hebben me overtuigd, maat 32 gaat terug en ik laat maat 33 komen. Dat moet een stuk beter passen, indien nodig kan ik hem altijd nog laten innemen. Maat 34 is te groot, blijkbaar is dit weer een afwijkende maat want normaal is 32 al een beetje ruim.Kwam er trouwens net op tijd achter dat yoox een promotiecode heeft voor free shipping, staat natuurlijk nergens op de site waardeloos
Mooi donker. Merk?
25 cm?
Citaat van: "Camiceria"25 cm? :
Citaat van: "Rekkie"Citaat van: "Camiceria"25 cm? :pijpbreedte
Citaat van: "Camiceria"25 cm? Kan ook hip zijn met een mooi shirt erop ala...............
ik plaag Camicera maar overigens veel plezier met je nieuwe aankoop