Ik
He ik heb ook dikke bovenbenen - lees: gespierd,
Dat probleem heb ik ook. Ik heb erg gespierde bovenbenen, en een vrij rond achterwerk. Hugo Boss Orange vind ik erg mooie broeken, maar ze passen me gewoon niet. Als ik een W36 pak dan zit die goed bij mijn bovenbenen en billen, maar voor mijn taille en alles onder mijn knie is die maat veel te groot (denk aan W33/W34). Aan het begin van de uitverkoop heb ik jeans van Hugo gekocht. Die waren eerst 140 euro; waar 50% vanaf ging. Dat was een W34 met meer ruimte bij de bovenbenen en toelopende pijpen (de zogenaamde wortelbroek). Ik heb nog nooit een spijkerbroek gehad die zo goed zit!
Afgelopen kerstvakantie had ik in Florida 2 bootcut jeans gekocht van DKNY jeans. Die waren W33/L32. Deze zitten overigens perfect; alleen vind ik zo'n toelopend model een stuk mooier. Gelukkig hebben de meeste jeansmerken deze broeken nu in hun collectie, omdat het 'in' is. Even voor de vakantie was ik met een vriend vanuit school naar de stad gegaan (Arnhem). Score (een hele foute jeanswinkel met nog foutere verkopers) had een heleboel mooie Nudie jeans voor 50/60 euro, maar jammergenoeg waren dat alleen wijdere modellen. Hij vertelde dat vanwege het modebeeld

, ze in de nieuwe collectie ook smallere modellen gaan voeren.