Vanmiddag ben ik bij Episode op de oude binnenweg geweest op zoek naar een oud model levi's, helaas alles tweede, Hans, en niet in mijn maat.
Citaat van: "Jason"Vanmiddag ben ik bij Episode op de oude binnenweg geweest op zoek naar een oud model levi's, helaas alles tweede, Hans, en niet in mijn maat.is toch een 2ehands winkel?of hebben ze er ook nieuw?
Een kleine tip, de jeans van Mulberry (verkrijgbaar in den Haag en Amsterdam) zitten perfect, hebben een goede kwaliteit en zijn jeans zoals jeans behoren te zijn, zonder gaten, vale plekken en andersoortige beschadigingen.
Een kleine tip, de jeans van Mulberry (verkrijgbaar in den Haag en Amsterdam) zitten perfect.
Citaat van: "Dhr. Lex P"Een kleine tip, de jeans van Mulberry (verkrijgbaar in den Haag en Amsterdam) zitten perfect.Dit is natuurlijk afhankelijk van je figuur
zit vrij strak ja.. misschien ook een foto van de pijpwijdte?
Citaat van: "Alex"Citaat van: "Dhr. Lex P"Een kleine tip, de jeans van Mulberry (verkrijgbaar in den Haag en Amsterdam) zitten perfect.Dit is natuurlijk afhankelijk van je figuur Ik heb een heel goed figuur...maar de 30 regular zit wel goed bij mij in ieder geval
Citaat van: "Dhr. Lex P"Citaat van: "Alex"Citaat van: "Dhr. Lex P"Een kleine tip, de jeans van Mulberry (verkrijgbaar in den Haag en Amsterdam) zitten perfect.Dit is natuurlijk afhankelijk van je figuur Ik heb een heel goed figuur...maar de 30 regular zit wel goed bij mij in ieder gevalWat is een goed figuur?Jij hebt een goed figuur maar ik mischien nog wel beter maar toch zijn we waarschijnlijk niet hetzelfde, of
Heb net m'n Borrelli jeans aan en hij past eigenlijk perfect, alleen zijn de bovenbenen te smal. Zo te zien zit er nog wat uitsparing bij de bovenbenen. Denken jullie dat het slim is om deze broek wat uit te laten nemen bij de bovenbenen (als dat uberhaupt mogelijk is)?De lengte is goed, sluit goed om m'n taille alleen bij de bovenbenen zit het te strak.
Vortex, het horloge is dat een u-boat?