Auteur Topic: Jeans  (961684 keer gelezen)

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #585 Gepost op: 01 februari 2006 - 21:09:23
Citaat van: "Jason"
Jeansjongens wat vinden jullie van replay broeken?

Mwa leuk voor uitgaan.. als je minder te besteden hebt  :P anders zou ik voor de jeans van Borelli gaan  :wink:
Quotidie potest esse ultimo die

Dhr. Lex P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #586 Gepost op: 01 februari 2006 - 21:22:24

Het ligt eraan hoe ze de broek hebben gemodelleerd en versiert. Replay broeken met een overdaad aan logo's of designers grapjes vind ik niet mooi....
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

Jacob

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #587 Gepost op: 01 februari 2006 - 21:28:54

Topmerk!

Jason

• Gast
Jeans
Reactie #588 Gepost op: 01 februari 2006 - 21:29:56
Citaat van: "Dhr. Lex P"

Het ligt eraan hoe ze de broek hebben gemodelleerd en versiert. Replay broeken met een overdaad aan logo's of designers grapjes vind ik niet mooi....

Nee ik bedoel die zonder grappen en grote logo's.

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #589 Gepost op: 01 februari 2006 - 21:36:12
Heb geen Replay, omdat ik nog nooit iets ben tegengekomen van hun dat ik de moeite waard vond om te proberen..

Soms ook wat aan de prijzige kant..

Rekkie

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #590 Gepost op: 01 februari 2006 - 21:36:31
Citaat van: "Dhr. Lex P"

Nee ik bedoel die zonder grappen en grote logo's.

Ok mits de pijpen niet te nauw zijn.

DuC

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #591 Gepost op: 02 februari 2006 - 01:12:15

Super broekjes!

Pasvorm is goed. De denim die gebruikt word is meestal van goede kwaliteit eveneens de bewerkingen zijn mooi.

Eli

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #592 Gepost op: 02 februari 2006 - 01:50:33
Replay, ik kan er nog een boekje over schrijven.. Ik vind van de normale lijn de broeken vaak goed van pasvorm, moet zeggen dat bij de dames de broeken al helemaal goed gesneden zijn, goeie kont zit er in eveneens bij heren modellen. Vind wel vaak te wijde pijpen, zo heb ik hier 2 replay's - herstel , me vriendin leent ze al een tijdje - die ik dus 4 keer gedragen heb ofzo.
Ik ben persoonlijk wel van de smalle wortelpijpjes a la Acné/Helmut Lang jeans, dus de replays die goed en smal zitten laat ik vaak als nog tapered maken.
T don't mean a thing if IT ain't got that swing.

Eli

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #593 Gepost op: 02 februari 2006 - 01:55:34
oja ik was eigenlijk nog niet klaar: de We-R lijn vind ik echt zwaar zwaaaaaar ruk! Op het eerste gezicht: goeie hippe modellen. dan op het 2e gezicht: stervensduur. Ik had een exemplaar van 190 aangeschaft bij de heren van Didato, en dat was meteen de allergoedkoopste, bij de We-r winkel hadden ze hem nieteens.
Goed thuisgekomen wil ik ff pissen, alle 4 de knopen (!!!!!) van de gulp eruit/aan een draadje nog. Ik balen, trek ik die broek op, scheurt ie ook nog bij de zak, waar die klinknagel zit. Nou echt zonde overdrijven ik gebruik echt geen excessive force bij het aan en uittrekken van een broek ofzo, getuige de stapel hier die het wel elke keer overleeft.
Enfin, ik terug met die broek, jongens daar geschrokken, goe ik wou dat model niet meer dus ff een ander modelletje uitgezocht, hippe pijpjes etc etc.. Goed, 240 euro verder, Heb ik die broek amper 3 keer gedragen, of er zit ineens een enorm slijtgat in het kruis, en de naad laat in het midden van de achter/onderkant ook weer los. Nog 3 keer dragen, en de bovenste knoop eruit, en het labeltje was leu k gedaan met kraaltjes, maar die sneuvelen ook al sinds dag 1 bij het leven.
Al met al, leuke modellen maar het geld echt NO WAY waard, ik ben echt diep teleurgesteld en zou het ook zeker afraden. :cry:  :cry:

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Jeans
Reactie #594 Gepost op: 02 februari 2006 - 01:58:08
Uhm terug gaan naar de winkel? Met de vuist op tafel enzo? Noway dat ik me zo laat afzetten, want dat ben je in dit geval gewoon. Er vanuit gaande dat je geen paard rijdt met die broeken.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Eli

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #595 Gepost op: 02 februari 2006 - 02:08:26
Citaat van: "Sergio"
Uhm terug gaan naar de winkel? Met de vuist op tafel enzo? Noway dat ik me zo laat afzetten, want dat ben je in dit geval gewoon. Er vanuit gaande dat je geen paard rijdt met die broeken.

ja zoals je nu wel door zult hebben ben ik daar niet echt een ster in. Ik had al eens een keer geruild, en ach denk ik dan, dan zal het wel een gezeik worden en daar heb ik nooit zin in. Ik hou het dan maar voor mezelf duidelijk dat dit een eens maar nooit weer is. Ik heb een beetje hetzelfde ghad met een Dior shirt, van 150 euro, ook binnen enkele keren dragen compleet vormeloos na echt het allervoorzichtigste handwasje, en nog meer vand ie dingen waarvan ze zeggen dat het niet gaat gebeuren, ook als je er vtv naar vraagt.
Maar als ik je reply's zo lees Sergio begin ik toch te twijfelen of ik daar niet wat harder in zou moeten worden, dan maar een zeikerd zeg maar... :?:

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Jeans
Reactie #596 Gepost op: 02 februari 2006 - 02:16:37
Haha noem je mij nu een zeikerd? :twisted: :P

Ik vind dat je wel waar voor je geld mag verwachten. Alle waar naar z'n geld maar van een broek van 190 of zelfs 240 euro verwacht ik niet dat daar zomaar de knopen af springen of de gaten erin vallen. Dan wordt het tijd om terug te gaan en te klagen, dingen zoals onacceptabel enzo.

Had een pak van Oger Amsterdam gekocht waar na 2 dagen een knoop vanaf sprong en de volgende hing er al half bij. Terug gegaan en gezegd dat ik ze heel aardig vond maar ik het toch wel kan waarderen als de knopen vast blijven zitten. Ze hebben het pak toen ingenomen en alle knopen opnieuw aangezet terwijl ik verder winkelde. Top service! Moet ook even vermelden dat dit op een drukke zaterdagmiddag was. Dat vind ik nou een mooi voorbeeld van een klacht uitstekend oplossen zonder daarbij verhoudingen te verstoren. Ik ben tevreden en zij hebben geen gevoel van wat een zeikerd.

Beetje opkomen voor jezelf is altijd wel verstandig, maar altijd afwegen of het 't waard is om over te klagen. De problemen die jij omschrijft zijn voldoende aanleiding om daar eens goed over te praten...
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #597 Gepost op: 02 februari 2006 - 07:39:12
en dan toch zeker niet met een jeans, een aloude werkersbroek.. die moeten normaal gezien ijzersterk zijn....

Acne en Lang jeans is overigens mijn smaak jest_one! Waar haal je Lang? Didato ook?

Eli

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #598 Gepost op: 02 februari 2006 - 09:14:37
Citaat van: "ruby tuesday"
en dan toch zeker niet met een jeans, een aloude werkersbroek.. die moeten normaal gezien ijzersterk zijn....

Acne en Lang jeans is overigens mijn smaak jest_one! Waar haal je Lang? Didato ook?

Nee, nij 2Pr, oude hoogstraat zit die! die hebben wel de meeste keuze, en anders Princess Blue in Antwerpen, die hebben ook veel Lang en Acne. :)

[edit] 2Pr = Amsterdam = de enige geloof ik met Helmut

Jaap-Wim

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #599 Gepost op: 02 februari 2006 - 16:31:14
Mooi topic dit. Eindelijk eens geen Incotex, Dockers oid.  :wink:

Replay en Armani zal ik eens keertje naar kijken, wat is eigenlijk de prijs van zoiets broek, volgens mij al dik over de 100euro.. ?  :oops: