oja ik was eigenlijk nog niet klaar: de We-R lijn vind ik echt zwaar zwaaaaaar ruk! Op het eerste gezicht: goeie hippe modellen. dan op het 2e gezicht: stervensduur. Ik had een exemplaar van 190 aangeschaft bij de heren van Didato, en dat was meteen de allergoedkoopste, bij de We-r winkel hadden ze hem nieteens.
Goed thuisgekomen wil ik ff pissen, alle 4 de knopen (!!!!!) van de gulp eruit/aan een draadje nog. Ik balen, trek ik die broek op, scheurt ie ook nog bij de zak, waar die klinknagel zit. Nou echt zonde overdrijven ik gebruik echt geen excessive force bij het aan en uittrekken van een broek ofzo, getuige de stapel hier die het wel elke keer overleeft.
Enfin, ik terug met die broek, jongens daar geschrokken, goe ik wou dat model niet meer dus ff een ander modelletje uitgezocht, hippe pijpjes etc etc.. Goed, 240 euro verder, Heb ik die broek amper 3 keer gedragen, of er zit ineens een enorm slijtgat in het kruis, en de naad laat in het midden van de achter/onderkant ook weer los. Nog 3 keer dragen, en de bovenste knoop eruit, en het labeltje was leu k gedaan met kraaltjes, maar die sneuvelen ook al sinds dag 1 bij het leven.
Al met al, leuke modellen maar het geld echt NO WAY waard, ik ben echt diep teleurgesteld en zou het ook zeker afraden.