Auteur Topic: Jeans  (961670 keer gelezen)

f430

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #405 Gepost op: 07 november 2005 - 22:03:10
Citaat van: "ruby tuesday"
J24 toevallig? die is idd smaller

Ik zou het eigenlijk niet weten, ik heb even op de kaartjes gekeken die ik hier toevallig zag liggen, en in de jeans zelf, maar ik word er eigenlijk niet echt wijzer van.  :lol:

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #406 Gepost op: 07 november 2005 - 22:03:18
liep ik 3 jaar geleden dus al voor met mijn girbeaud :wink:

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #407 Gepost op: 22 november 2005 - 10:05:10
Hier mijn geliefde spijkerbroekje van Cerrutti:

Als ik 'm aan heb lijkt ie veel smaller -> voor het idee: de pijp eindigt op 19 cm
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Cazzo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #408 Gepost op: 22 november 2005 - 17:26:07
Citaat van: "Marco"
weetje:
Edwin jeans is in Azie de absolute marktleider, verkoopt daar mn in het premium segment tussen de euro 150-500
ambassadeur voor Azie: Brad Pitt  :shock:

ik denk dat EDWIN ineens terug komt, en dan goed... ik zou het iig zeer stoer vinden om een toppertje van dit merk te hebben, liefst als ie dan ook nog de hoofdprijs kost... humor in merkenland

heb recent al nieuw promomateriaal van edwin gezien... zag er bien uit...
cco: bianco ...basta!

Cazzo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #409 Gepost op: 22 november 2005 - 17:27:51
Citaat van: "f430"
Citaat van: "DuC"
Citaat van: "f430"
Heb zelf een smalle Armani jeans, heel klein beetje 'wortelvormig' maar niet TE (vind ik niks) en met relatief korte pijp..

Word helemaal mode wortelvormige jeans broeken, bij de dames is het al veel te zien.

jep, ik weet het..  :P

ook wel: 'Carotte' genoemd (als tegenhanger van de Cigarette)

Cazzo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #410 Gepost op: 22 november 2005 - 17:28:28
Citaat van: "Camiceria"

Als ik 'm aan heb lijkt ie veel smaller -> voor het idee: de pijp eindigt op 19 cm

is ie nou korter gemaakt?

Cazzo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #411 Gepost op: 22 november 2005 - 17:32:21
heb tijdje terug bij Raes een blueblood gekocht... ben er erg blij mee... is wel wat baggy rond de billetjes, maar dat hoort heb ik me laten vertellen... zitten trouwens behoorlijk prijzige modellen tussen!

verder draag ik graag ice-jeans en gf ferré waarvan ik moet zeggen dat voor beide merken geldt dat ik alleen de meest nette vind kunnen... beide merken kunnen nog alvan de afdeling scheur, kleur, vlek en weetikveel zijn...

mooie pasvorm en dito wassing, thats all i want!

Immanuel

• Gast
Jeans
Reactie #412 Gepost op: 22 november 2005 - 17:42:55
lees net dat eigenaar van oa Guru(?) een meerderheidsbelang in blue blood genomen heeft.. maw blue blood zal door moeten breken..

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #413 Gepost op: 22 november 2005 - 20:40:01

Mooi broekje hoor, maar wat voor merk is dat Cerrutti?  :oops:
This, madame, is Versailles.

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #414 Gepost op: 23 november 2005 - 09:19:06
Citaat van: "Cazzo"
heb tijdje terug bij Raes een blueblood gekocht... ben er erg blij mee... is wel wat baggy rond de billetjes, maar dat hoort heb ik me laten vertellen... zitten trouwens behoorlijk prijzige modellen tussen!

verder draag ik graag ice-jeans en gf ferré waarvan ik moet zeggen dat voor beide merken geldt dat ik alleen de meest nette vind kunnen... beide merken kunnen nog alvan de afdeling scheur, kleur, vlek en weetikveel zijn...

BB is idd een mooi merk, helaas wordt het hier vaak vermeden, of overheen gelezen  :wink: . Ice jeans heb ik ook, maar vind ik kwalitatief wat minder. Ferre vind ik te klassiek. Heb ik niets van in de kast.

Zoals immanuel al vertelde zal er meer know how binnenkomen bij BB door het inkopen van Guru.

Cerutti vind ik meer een klassiek merk. Niet echt een jeans merk. Volgens mij had Cami ook alleen deze jeans ervan.

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #415 Gepost op: 23 november 2005 - 09:54:55
ja heb alleen deze. Is niet bepaald een jeansmerk zoals BB, Evisu (vroeger), etc - dat zijn echte jeansliefhebbers-broeken. Dit model is toevallig gewoon perfect.
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #416 Gepost op: 24 november 2005 - 15:40:18

Ziet er mooi uit, en gelukkig niet met van die overdreven slijtageplekken.
Quotidie potest esse ultimo die

Jason

• Gast
Jeans
Reactie #417 Gepost op: 24 november 2005 - 15:56:20
bij dickens&jones hebben ze tegenwoordig borrelli jeans, leken wel mooi niet zo heel slank alleen. wel knopengulp en riemlusje :?

Cazzo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #418 Gepost op: 24 november 2005 - 16:14:48
ik ben wel weer toe aan een mooie gesteven jeans, met een vouw! lekker fout! Wie doen dan tegenwoordig nog?

Cazzo

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #419 Gepost op: 24 november 2005 - 16:17:21
Citaat van: "ruby tuesday"
Citaat van: "Cazzo"

Citaat

BB is idd een mooi merk, helaas wordt het hier vaak vermeden, of overheen gelezen  :wink: . Ice jeans heb ik ook, maar vind ik kwalitatief wat minder. Ferre vind ik te klassiek. Heb ik niets van in de kast.

[\quote]

ben ik niet met je eens, Ferre is zeker niet klassiek, vooral de GF Ferré lijn is verre van dat: eerder een beetje ordi... daarom: neem daarvan de meest behoudende en je hebt een knap broekkie hoor...