Auteur Topic: Jeans  (961673 keer gelezen)

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #420 Gepost op: 24 november 2005 - 17:34:26
ferre wordt sowieso op veel verkeerde plaatsten verkocht..

Immanuel

• Gast
Jeans
Reactie #421 Gepost op: 24 november 2005 - 17:34:58
tsjaaa... ik hoord dat net ook.. :lol:

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #422 Gepost op: 24 november 2005 - 22:03:35
Citaat
ben ik niet met je eens, Ferre is zeker niet klassiek, vooral de GF Ferré lijn is verre van dat: eerder een beetje ordi... daarom: neem daarvan de meest behoudende en je hebt een knap broekkie hoor...

Ben ik met je eens, Ferre hoort wat mij betreft in het rijtje: Versace, Bikkemberg, D&G.. en dan vooral van die foute prints en ordi wassingen  :evil:
Quotidie potest esse ultimo die

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #423 Gepost op: 24 november 2005 - 22:10:20
Zag laatst in roterdam iemand met D&G jeans aan met allerlei kleurtje/spetters op de jeans.

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #424 Gepost op: 24 november 2005 - 22:31:27
Citaat van: "gusto napolitano"
Zag laatst in roterdam iemand met D&G jeans aan met allerlei kleurtje/spetters op de jeans.

:lol: In Rotterdam loopt meer dan de helft van de jongeren met dat soort broeken. Totaal niet mijn smaak, maarja als je er gelukkig mee bent..  :wink:

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #425 Gepost op: 25 november 2005 - 08:37:54
Citaat van: "Cazzo"

is ie nou korter gemaakt?

Jep, hij is korter gemaakt en heb ervoor gekozen de broek anders te laten afwerken dan normaal. Die nogal aanwezige stiknaad heb ik weggelaten, dan ziet het er n normaal (minder vreemd :)) uit als je 'm kort draagt.
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #426 Gepost op: 26 november 2005 - 19:25:24
Iemand ervarig met jeans van Luigi Borrelli? Zag ik liggen bij Oger.

Mooie kleur en knopengulp :) Niet gepast maar prijs viel mee. Misschien als ik er nog eens langskom :P

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #427 Gepost op: 27 november 2005 - 09:33:09
zal eens gaan kijken misschien, al vind ik dat neit echt een merk waar ik snel voor zou kiezen als ik weer een jeans zou kopen..

Nexus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Jeans
Reactie #428 Gepost op: 27 november 2005 - 11:33:46
Citaat van: "Camiceria"
Citaat van: "Cazzo"

is ie nou korter gemaakt?

Jep, hij is korter gemaakt en heb ervoor gekozen de broek anders te laten afwerken dan normaal. Die nogal aanwezige stiknaad heb ik weggelaten, dan ziet het er n normaal (minder vreemd :)) uit als je 'm kort draagt.

Kun je jeans bij de pijpen ook makkelijk wat laten innemen?

Pijpen van mijn Lee mogen wel wat slanker namelijk.
Fashion can be bought. Style one must possess.

Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #429 Gepost op: 27 november 2005 - 11:36:19
Citaat van: "Nexus"

Kun je jeans bij de pijpen ook makkelijk wat laten innemen?

Pijpen van mijn Lee mogen wel wat slanker namelijk.

Ja dat kan, best moeilijk en ik zou zeker even een goede kleermaker zoeken... Ik zou even bij een goede spijkerbroekenwinkel vragen of zij het kunnen regelen voor je.....

(in Utrecht heb je bijv. de rode winkel voor goede spijkerbroeken... en die zit ook in andere steden zoals Den Bosch meen ik..)
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #430 Gepost op: 27 november 2005 - 11:36:38
Volgens mij is dat wat lastiger ook weer dan bij normale katoenen broeken, maar het moet wel gewoon kunnen!

@Fastcruiser: voor zover ik weet hebben de jeans van Borrelli verzilverde knopen. Pasvorm is wat slanker dan gemiddeld.

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Fedor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #431 Gepost op: 27 november 2005 - 15:01:42
@Fastcruiser: voor zover ik weet hebben de jeans van Borrelli verzilverde knopen. Pasvorm is wat slanker dan gemiddeld.

Pasvorm klinkt goed. De heldere kleur van de knopen was idd opvallend. Erg fraai!

Camiceria

• Gebruiker
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #432 Gepost op: 29 november 2005 - 01:14:27
Citaat van: "Merlino"
Ik zal er ook eentje van mijn Cerruti maken -> vind het sowieso altijd mooier, smalle broekjes, maar hangt wel van je bouw af natuurlijk. Broek moet niet 'strak' zitten.

Is dat die broek waarbij je een heel stuk sok ziet? Jij draagt je broeken (iig die ene die je aanhad bij de passessie) echt HOOG!

fotootje in dirty spiegel

Ff niet letten op de troep

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Jeans
Reactie #433 Gepost op: 29 november 2005 - 01:18:25
Citaat van: "Merlino"
Ik zal er ook eentje van mijn Cerruti maken -> vind het sowieso altijd mooier, smalle broekjes, maar hangt wel van je bouw af natuurlijk. Broek moet niet 'strak' zitten.

Is dat die broek waarbij je een heel stuk sok ziet? Jij draagt je broeken (iig die ene die je aanhad bij de passessie) echt HOOG!

fotootje in dirty spiegel

Ff niet letten op de troep

Deze pijpen zijn idd erg hoog. Zelf laten doen of kant en klaar gekocht?

Huey

• Gast
Jeans
Reactie #434 Gepost op: 29 november 2005 - 01:21:24
Cami, je kleedt je heel wat beter dan mij. Maar persoonlijk vind ik dit té hoog en wat voor maat schoen heb jij in hemelsnaam :o