Church en C&J zijn imo evenwaardige merken. Waarom zien we dan veeeeel meet over C&J en weinig over Church op dit forum ?
Grenson zal wel een trapje lager staan maar wat vinden jullie daarvan ? Ik keek al op het Grenson forum en constateerde dat sommige Grenson zelfs op hetzelfde niveau van C&J plaatsen.
Alleen is Grenson te koop vanaf een 100 £ en heb je tot 250£ eigelijk 90% van de collectie
C&J heb ik leren kennen doordat ik eens een paar schoenen (in de uitverkoop) heb gekocht. Op die manier is het gemakkelijker om van een schoenenmerk te gaan houden dan wanneer je het merk alleen kent van (saaie) plaatjes.
Ik heb ook een schoen van Grenson. Mooi gemaakte schoen van erg goed leer. Het model is alleen nogal ouderwets, maar ik hou wel van de klassieke, degelijke en tijdloze uitstraling. Maar hier, op dit forum, lokt Santoni toch veel meer reacties uit. Logisch toch? Wel jammer.
Laat je niet weerhouden foto's te plaatsen van schoenen van Grenson en Church als je daarvan onder de indruk bent!
Of beter nog, doe het meteen.